Pris
Op til 100.000 kr
100 - 200.000 kr
Fra 200.000 kr
Drivmiddel
Km
Max 50.000 km
Max 100.000 km
Populære brugte Citroën modeller
TILBUD: SPAR OP TIL 20.000 KR.
Spar 20.000 kr
354.900 kr
334.900 kr
Citroën C5 Aircross
1,6 PHEV Superior EAT8
334.900 kr
Nedsat 20.000 kr (før 354.900 kr)
Spar 20.000 kr
249.990 kr
229.990 kr
Citroën ë-C4 X
EL Concorde Premiere Pack 136HK 5d Aut.
229.990 kr
Nedsat 20.000 kr (før 249.990 kr)
Spar 20.000 kr
339.800 kr
319.800 kr
Citroën C5 X
1,6 Hybrid Concorde Premiere Pack EAT8
319.800 kr
Nedsat 20.000 kr (før 339.800 kr)
Hvorfor skal jeg købe en brugt Citroën på Bilhandel.dk?
Bilhandel har de bedste brugeranmeldelser på Trustpilot og vi gør det nemt at søge, sammenligne og efterfølgende prøvekøre og købe en bil, der passer dit behov og budget.
Gør en god handel på Citroën fra 9.900 kr
Citroën C4
1,2 PureTech 130 Feel EAT6
119.800 kr
Pris
Citroën C1
24.990 kr
Pris
Citroën C3
1,4 HDi 70 Seduction
39.900 kr
Pris
Citroën C3 Picasso
1,6 BlueHDi 100 Upgrade
79.900 kr
Pris
Citroën C3 Picasso
1,6 HDi 90 Comfort
35.900 kr
Pris
Citroën Grand C4 Picasso
1,8 16V VTR+ 7prs
35.900 kr
Pris
Citroën C4
1,6 HDi
9.900 kr
Pris
Citroën Grand C4 Picasso
1,6 e-HDi 115 Exclusive E6G 7prs
94.800 kr
Pris
Citroën Grand C4 Picasso
1,6 e-HDi 112 Exclusive E6G 7prs
63.900 kr
Pris
Leder du efter en bil med Apple CarPlay? Se nærmere på disse Citroën med Apple CarPlay
Citroën Grand C4 SpaceTourer
2,0 BlueHDi 150 VIP Lounge EAT6 7prs
189.995 kr
Pris
Citroën C1
1,2 PureTech 82 Complet
62.500 kr
Pris
Citroën C3
1,5 BlueHDi 100 Cool
94.900 kr
Pris
Find leasingtilbud på Citroën med en lav månedlig ydelse
Citroën C3
1,2 PureTech 83 Impress Van
1.134 kr/mdr
Flexleasing ekskl. moms
Citroën C3
1,2 PureTech 83 Impress Van
1.499 kr/mdr
Flexleasing ekskl. moms
Citroën C3
1,2 PureTech 83 Feel Van
1.650 kr/mdr
Flexleasing ekskl. moms
Leder du efter en bil med Android Auto? Se nærmere på disse Citroën med Android Auto
Citroën C5 X
1,6 Hybrid Grand Palais EAT8
379.900 kr
Pris
Citroën C3
1,5 BlueHDi 100 Triumph
119.800 kr
Pris
Citroën C3 Aircross
1,2 PureTech 110 Shine
94.990 kr
Pris
Brug for plads?
Citroën C5
2,0 HDi 140 Seduction Tourer
35.000 kr
Pris
Citroën C5
2,0 HDi 138 Dynamique Tourer
44.900 kr
Pris
Citroën C5
2,0 HDi 140 Dynamique Tourer
48.900 kr
Pris
Nye annoncer
Citroën Berlingo
1,5 BlueHDi 100 Iconic XL 7prs
219.900 kr
Pris
Citroën C1
1,2 PureTech 82 Feel Complet
44.900 kr
Pris
Citroën C1
24.990 kr
Pris
Rækkevidde
Spar 20.000 kr
249.990 kr
229.990 kr
Citroën ë-C4 X
EL Concorde Premiere Pack 136HK 5d Aut.
229.990 kr
Nedsat 20.000 kr (før 249.990 kr)
Spar 19.910 kr
279.900 kr
259.990 kr
Citroën ë-C4 X
50 Palais Sky
259.990 kr
Nedsat 19.910 kr (før 279.900 kr)
Citroën ë-C4 X
50 Palais Sky
289.900 kr
Pris
Jo større batteri, jo længere rækkevidde. Her vises de Citroën der er til salg med det største batteri
Spar 9.800 kr
399.700 kr
389.900 kr
Citroën ë-SpaceTourer
75 L3 Business Lounge
389.900 kr
Nedsat 9.800 kr (før 399.700 kr)
Citroën ë-C4
50 Shine
214.700 kr
Pris
Spar 10.000 kr
209.500 kr
199.500 kr
Citroën ë-C4
50 Feel
199.500 kr
Nedsat 10.000 kr (før 209.500 kr)
Køb brugt med lavt km-tal
Citroën C3
1,2 PureTech 83 You!
159.900 kr
Pris
Citroën C3
1,2 PureTech 83 Attraction
169.900 kr
Pris
Citroën C3
1,2 PureTech 83 Impress
152.900 kr
Pris
Kør grønt
Citroën C5 X
1,6 Hybrid Grand Palais EAT8
379.900 kr
Pris
Citroën C5 Aircross
1,6 Hybrid Shine EAT8
224.900 kr
Pris
Citroën C5 Aircross
1,6 Hybrid SkyLine EAT8
289.800 kr
Pris
Et lavt brændstofforbrug giver en god biløkonomi
Citroën C5 X
1,6 Hybrid Concorde Premiere Pack EAT8
329.900 kr
Pris
Spar 5.000 kr
339.900 kr
334.900 kr
Citroën C5 X
1,6 Hybrid Concorde Premiere Pack EAT8
334.900 kr
Nedsat 5.000 kr (før 339.900 kr)
Spar 20.000 kr
389.900 kr
369.900 kr
Citroën C5 X
1,6 Hybrid Grand Palais EAT8
369.900 kr
Nedsat 20.000 kr (før 389.900 kr)
Fuld tryghed i din bilhandel
En udvidet garanti dækker typisk skader på motor, elektronik og drivlinje i 12 til 36 måneder.
Citroën Grand C4 SpaceTourer
2,0 BlueHDi 150 VIP Lounge EAT6 7prs
189.995 kr
Pris
Citroën C1
1,2 PureTech 82 Complet
62.500 kr
Pris
Citroën ë-C4
EL Shine Sport 136HK 5d Aut.
199.800 kr
Pris
Gør din bil mere praktisk med anhængertræk
Citroën C4 Cactus
1,6 BlueHDi 100 Cool Comfort
79.800 kr
Pris
Citroën C3 Picasso
1,6 HDi 90 Comfort
43.800 kr
Pris
Citroën C3 Aircross
1,2 PureTech 110 Shine
94.990 kr
Pris
Spar mange penge ved at købe en næsten ny bil
Spar 4.380 kr
226.380 kr
222.000 kr
Citroën C4
1,2 PureTech VTR Sport 130HK 5d 6g
222.000 kr
Nedsat 4.380 kr (før 226.380 kr)
Citroën C3
1,2 PureTech Impress 83HK 5d
155.000 kr
Pris
Citroën C3
1,2 PureTech Impress 83HK 5d
155.000 kr
Pris
Populært udstyr på Citroën
El-ruder (570)
Fartpilot (501)
Sædevarme (483)
Klimaanlæg (466)
Parkeringssensor (358)
LED forlygter (345)
Apple CarPlay (305)
Aircondition (302)
Alufælge (281)
Android Auto (274)
Træk (244)
Dæktryksmåler (225)
Navigation (188)
Bakkamera (160)
Vognbaneassistent (158)
Auto. nødbremse (108)
Nøglefri (108)
Soltag (79)
Adaptiv fartpilot (64)
Blindvinkelassistent (44)
Fjernlysassistent (40)
Kurvelys (38)
Elektrisk bagklap (27)
Nysynet (17)
Auto. parkering (14)
Headup display (13)
Ratvarme (9)
Xenonlys (5)
Nightvision (4)
Adaptiv undervogn (3)
Panoramatag (3)
Biler kan filtreres på forskellige kriterier. Ovenfor kan du se antallet af brugte Citroën der har et specifikt udstyr. “El-ruder” og “Fartpilot” er det mest almindelige udstyr på Citroën. Du kan også finde en Citroën der kan køre med trailer, da 244 biler har anhængertræk.
Hvad koster en Citroën?
Hvis du leder efter en god deal på en brugt Citroën kan du her ser de biler der er til salg fordelt på kørte km og pris. Prisen for Citroën varierer mellem 105 og 389.900 kr.
Populære farver for Citroën
Hvordan sælger jeg en Citroën?
Brugte Citroën
André Citroën var en entreprenør, som startede ud med at bygge rustninger for den Franske hær under 1. Verdenskrig.
Efter krigen stod André med et problem, fordi hans fabrik var helt tomt uden noget at fremstille. Derfor gik han i tænkeboksen. Allerede inden krigen, havde han haft erfaring med at udvikle Automobiler, hvor han tidligere havde arbejdet for et Fransk bilmærke kaldet Mors. Derfor gav det god mening at bygge en Automobil.
I år 1919 præsenterede André Citroën for hans første bil. Bilen hed Citroën Type A som var efterfulgt af Citroën B Torpedo og Type C 5CV. Det samme år fik André Citroën også kontakt med Amerikanske GM, om de var interesseret i at købe det Franske bilmærke, men det var de ikke.
Igennem årene udviklede André også militærkøretøjer, der var velegnet til at kunne bruges i Afrika. Disse køretøjer var nemlig ikke som andre militærkøretøjer fra samme tid. De var nemlig en Hybrid af en bil og et bæltekøretøj, hvor bilens forreste del havde hjul, mens bagenden kørte på larvefødder.
Citroen’s succes tog virkelig fart med udviklingen af modellen med navn Traction Avant. Det var nemlig den bil som pionerede det man kalder for en monocoque-konstruktion. Det var også den første bil med torsionsfjedre og hydrauliske bremser. Alt det en moderne bil bruger i dag. Traction Avant var i produktion i 23 år med over 700.000 bygget.
I 1935 så det noget skidt ud for mærket. André Citroén dør og mærket er på vej i en konkurs. Dog var det Franske dækmærke Michelin hurtig ud med pengepungen og endte med at overtage Citroén.
Inden 2. Verdenskrig startede var Ctiroén i gang med at udvikle sit næste vidunder. Modellen skulle ikke bare være den franske folkebil, men en bil som landmanden kunne køre i sin mark, uden at æggene i bilen ville gå itu. Dog måtte produktionen stoppes midlertidigt da 2. Verdenskrig begyndte.
Tyskerne ville havde Citroën’s hjalp med til at fremstille lastbiler for den tyske hær med Ctiroén’s fabriker. Det var dog noget Ctiroén ikke gad, hvor de fandt på udtrykket “Køre langsomt”. Det var et udtryk de brugte på de lastbiler, som de nu udviklede for den Tyske hær, hvor Citroën med vilje byggede dem dårlige. Citroën gemte også den bil, som de havde årene inden udviklet for folket væk. Nogle blev blev kørt i søer, hvor andre blev gemt i lader.
Efter krigen kom den bil med navnet 2CV, som var en lille billig bil. 2CV var i produktionen fra 1948 til 1990. I 50’erne kom den komfortable DS, som var den første bil i verden med hydrauliske affjedring. Noget som den tidligere Franske præsident Charles de Gaulle roste, efter han overlevede et attentatforsøg i en DS.
I dag er det Franske bilmærke Citroën under partnerskab med det gigantiske selskab Stellantis, hvor Citroën bygger nogle af de mest komfortable biler i sin prisklasse. Dog droppede Citroën med Hydrauliske afjedering i 2015 med C5’eren.
C5 findes dog stadig, hvor den nu er blevet til en Crossover. Den findes som det man kan kalde for den traditionelle Crossover eller i version kaldet C5 X, som er et mix mellem en Stationcar og Crossover.
I 2014 udvidede Citroën’s deres mærke med et separat bilmærket kaldet DS, hvad var deres idé for et brand til kunderne i livsstilssegmentet. Uden tvivl har Citroën’s mest solgte bil i nyere tid været den lille C3. Prisen på den var virkelig skarp prissat, og det gjorde at mange dansker købte dem. Den mindre C1 har også været en populær bil herhjemme.
Da Citroën introducerede for Postmand Per bilen Berlingo i 90’erne, blev den biltype en hurtig succes. I dag er den biltype dog mindre populær, hvor Crossoverne har taget det marked. Dog holder Citroën stadig fast i Berlingo’en, hvor den har et design som ingen andre biler i den klasse. Berlingo’en tilbyder stadig utroligt meget plads, hvor den fås i en lang eller kort version og høj sine geniale skydedøre.
Af mindre Crossover sælges der modeller med navnet Citroën C3 Aircross eller Cactus, som tidligere løb med titlen som årets bil. Til fælles for mange af de nye Citroën’er, kommer de med en undervogn kaldet “Det flyvende tæppe”, fordi at den nærmest flyver hen over vejen, hvor Citroën nok er den mest komfortable bil i sin prisgruppe.
Brug for hjælp?