Pris
Op til 100.000 kr
100 - 200.000 kr
Fra 200.000 kr
Drivmiddel
Km
Max 50.000 km
Max 100.000 km
Populære brugte Mazda modeller
TILBUD: SPAR OP TIL 20.000 KR.
Spar 20.000 kr
519.800 kr
499.800 kr
Mazda CX-60
2,5 e-Skyactiv Plugin-hybrid DKK AWD 327HK 5d 8g Aut.
499.800 kr
Nedsat 20.000 kr (før 519.800 kr)
Spar 20.000 kr
289.800 kr
269.800 kr
Mazda MX-30
0,8 e-Skyactiv R-EV Plugin-hybrid Edition R 170HK 5d Trinl. Gear
269.800 kr
Nedsat 20.000 kr (før 289.800 kr)
Spar 16.700 kr
712.300 kr
695.600 kr
Mazda CX-60
3,3 e-SkyActiv-D Exclusive-Line aut. AWD
695.600 kr
Nedsat 16.700 kr (før 712.300 kr)
Hvorfor skal jeg købe en Mazda på Bilhandel.dk?
Bilhandel har de bedste brugeranmeldelser på Trustpilot og vi gør det nemt at søge, sammenligne og efterfølgende prøvekøre og købe en bil, der passer dit behov og budget.
Gør en god handel på en Mazda fra 79.800 kr
Mazda 3
2,0 SkyActiv-G 120 Vision aut.
107.990 kr
Pris
Mazda 2
1,5 SkyActiv-G 90 Vision
79.800 kr
Pris
Mazda CX-60
2,5 e-Skyactiv Plugin-hybrid Takumi AWD 327HK 5d 8g Aut.
349.900 kr
Pris
Mazda CX-30
2,0 e-SkyActiv-G 150 Cosmo Tech aut.
294.800 kr
Pris
Mazda CX-5
2,0 Skyactiv-G Cosmo 165HK 5d 6g Aut.
299.900 kr
Pris
Mazda MX-30
0,8 e-Skyactiv R-EV Plugin-hybrid Exclusive-Line 170HK 5d Trinl. Gear
244.240 kr
Pris
Mazda 3
2,0 SkyActiv-G 122 Cosmo
174.995 kr
Pris
Mazda 3
2,0 SkyActiv-X 180 Cosmo aut.
239.900 kr
Pris
Mazda 2
1,5 SkyActiv-G 90 Vision
84.900 kr
Pris
Leder du efter en bil med Apple CarPlay? Se nærmere på disse Mazda med Apple CarPlay
Mazda MX-30
0,8 e-Skyactiv R-EV Plugin-hybrid Exclusive-Line 170HK 5d Trinl. Gear
244.240 kr
Pris
Mazda 3
2,0 SkyActiv-G 122 Cosmo
174.995 kr
Pris
Mazda 3
1,8 SkyActiv-D 116 Sky aut.
179.900 kr
Pris
Find leasingtilbud på Mazda med en lav månedlig ydelse
Mazda 2
1,5 e-Skyactiv-G Mild hybrid Centre-Line 90HK 5d 6g
2.395 kr/mdr
Privatleasing inkl. moms
Mazda 2
1,5 e-Skyactiv-G Mild hybrid Centre-Line 90HK 5d 6g
2.395 kr/mdr
Privatleasing inkl. moms
Mazda MX-5
1,5 Skyactiv-G Sky m. Edition-pakke 132HK Cabr. 6g
3.795 kr/mdr
Privatleasing inkl. moms
Leder du efter en bil med Android Auto? Se nærmere på disse Mazda med Android Auto
Mazda 2
1,5 SkyActiv-G 90 Sense
139.800 kr
Pris
Mazda CX-5
2,2 Skyactiv-D Optimum AWD 175HK 5d 6g Aut.
199.800 kr
Pris
Mazda CX-60
2,5 PHEV Homura aut. AWD
399.900 kr
Pris
Brug for plads?
Spar 5.000 kr
194.990 kr
189.990 kr
Mazda 6
2,0 SkyActiv-G 145 Vision stc.
189.990 kr
Nedsat 5.000 kr (før 194.990 kr)
Spar 5.000 kr
160.000 kr
155.000 kr
Mazda 6
2,0 SkyActiv-G 165 Vision stc.
155.000 kr
Nedsat 5.000 kr (før 160.000 kr)
Spar 4.000 kr
88.400 kr
84.400 kr
Mazda 6
2,0 SkyActiv-G 165 Vision stc.
84.400 kr
Nedsat 4.000 kr (før 88.400 kr)
Nye annoncer
Mazda 3
2,0 SkyActiv-G 120 Vision aut.
107.990 kr
Pris
Mazda CX-30
2,0 e-SkyActiv-G 150 Cosmo Tech aut.
294.800 kr
Pris
Mazda 2
1,5 SkyActiv-G 90 Vision
79.800 kr
Pris
Rækkevidde
Mazda MX-30
e-SkyActiv First Edition
129.800 kr
Pris
Mazda MX-30
e-SkyActiv Sky
164.800 kr
Pris
Spar 5.000 kr
189.900 kr
184.900 kr
Mazda MX-30
e-SkyActive Exclusive-Line
184.900 kr
Nedsat 5.000 kr (før 189.900 kr)
Jo større batteri, jo længere rækkevidde. Her vises de Mazda der er til salg med det største batteri
Spar 10.000 kr
189.900 kr
179.900 kr
Mazda MX-30
e-Skyactiv Exclusive-Line 145HK 5d Aut.
179.900 kr
Nedsat 10.000 kr (før 189.900 kr)
Spar 5.000 kr
189.900 kr
184.900 kr
Mazda MX-30
e-SkyActive Exclusive-Line
184.900 kr
Nedsat 5.000 kr (før 189.900 kr)
Spar 4.800 kr
129.700 kr
124.900 kr
Mazda MX-30
e-Skyactiv Cosmo 145HK 5d Aut.
124.900 kr
Nedsat 4.800 kr (før 129.700 kr)
Køb brugt med lavt km-tal
Spar 8.040 kr
244.900 kr
236.860 kr
Mazda MX-30
0,8 e-Skyactiv R-EV Plugin-hybrid Makoto 170HK 5d Trinl. Gear
236.860 kr
Nedsat 8.040 kr (før 244.900 kr)
Mazda 2
1,5 VVT-I Hybrid Centre-Line CVT 116HK 5d Trinl. Gear
217.940 kr
Pris
Mazda MX-30
0,8 e-Skyactiv R-EV Plugin-hybrid Exclusive-Line 170HK 5d Trinl. Gear
244.240 kr
Pris
Kør grønt
Mazda CX-60
2,5 e-Skyactiv Plugin-hybrid Takumi AWD 327HK 5d 8g Aut.
349.900 kr
Pris
Mazda MX-30
0,8 e-Skyactiv R-EV Plugin-hybrid Exclusive-Line 170HK 5d Trinl. Gear
244.240 kr
Pris
Mazda CX-60
2,5 PHEV Exclusive-Line aut. AWD
369.980 kr
Pris
Et lavt brændstofforbrug giver en god biløkonomi
Mazda CX-60
2,5 PHEV Homura aut. AWD
399.900 kr
Pris
Spar 10.000 kr
469.800 kr
459.800 kr
Mazda CX-60
2,5 e-Skyactiv Plugin-hybrid Homura AWD 327HK 5d 8g Aut.
459.800 kr
Nedsat 10.000 kr (før 469.800 kr)
Spar 8.040 kr
244.900 kr
236.860 kr
Mazda MX-30
0,8 e-Skyactiv R-EV Plugin-hybrid Makoto 170HK 5d Trinl. Gear
236.860 kr
Nedsat 8.040 kr (før 244.900 kr)
Fuld tryghed i din bilhandel
En udvidet garanti dækker typisk skader på motor, elektronik og drivlinje i 12 til 36 måneder.
Mazda 2
1,5 SkyActiv-G 90 Vision
79.800 kr
Pris
Mazda 3
2,0 SkyActiv-G 122 Cosmo
174.995 kr
Pris
Mazda 3
2,0 SkyActiv-X 180 Cosmo aut.
239.900 kr
Pris
Gør din bil mere praktisk med anhængertræk
Mazda CX-5
2,2 Skyactiv-D Optimum AWD 175HK 5d 6g Aut.
199.800 kr
Pris
Mazda 5
1,6 DE 115 Advance 7prs
16.900 kr
Pris
Mazda 3
2,2 SkyActiv-D 150 Optimum
79.900 kr
Pris
Spar mange penge ved at købe en næsten ny bil
Mazda CX-60
2,5 PHEV Takumi Comfort aut. AWD
537.800 kr
Pris
Mazda MX-5
1,5 SkyActiv-G 132 Roadster Exclusive-Line
344.700 kr
Pris
Mazda CX-5
2,5 Skyactiv-G Mild hybrid Homura 194HK 5d 6g Aut.
459.900 kr
Pris
Populært udstyr på Mazda
El-ruder (175)
Sædevarme (172)
Fartpilot (170)
Parkeringssensor (156)
Alufælge (154)
Nøglefri (143)
Klimaanlæg (136)
Navigation (114)
Vognbaneassistent (98)
Bakkamera (95)
Aircondition (94)
LED forlygter (94)
Dæktryksmåler (91)
Auto. nødbremse (89)
Apple CarPlay (78)
Træk (76)
Blindvinkelassistent (75)
Adaptiv fartpilot (74)
Headup display (66)
Android Auto (59)
Ratvarme (56)
Fjernlysassistent (34)
Elektrisk bagklap (27)
Xenonlys (19)
Nysynet (9)
Kurvelys (7)
Soltag (7)
Auto. parkering (4)
Panoramatag (2)
Adaptiv undervogn (1)
Nightvision (1)
Biler kan filtreres på forskellige kriterier. Ovenfor kan du se antallet af brugte Mazda, der har et specifikt udstyr. “El-ruder” og “Sædevarme” er det mest almindelige udstyr på Mazda. Du kan også finde Mazda der kan køre med trailer, da 76 biler har anhængertræk.
Hvordan sælger jeg en Mazda?
Brugte Mazda
Mazda’s begyndelse startede tilbage i år 1920, hvor man i den Japanske storby Hiroshima, kunne man dengang finde et mindre virksomhed med navn Toyo Cork Kogyo Co., der levede af at fremstille kork. Først 10 år efter, opfandt man et trehjulet køretøj med navnet Mazda-Go, og det var sådan at Mazda startede deres store rejse for Automobiler.
Opfinderen af Mazda-Go hed Jujiro Matsuda, og han var meget inspireret af den vestlige verden og dens udvikling. Navnet Mazda tog han dog fra den oldiranske gud Ahura Mazda, som også var kendt som den vise herre.
Som mange andre Japanske automobil fabrikanter under 2. Verdenskrig,
så slap Mazda ikke fra at hjælpe den Japanske regering under krigen. De fik til opgave at udvikle våben, hvor Mazda opfandt det drabelige Type 99 Riffel. Dog blev det til et hurtigt stop for Mazda’s produktion af våben, efter bombningen i Hiroshima da den Amerikanske hær kastede den første Atombombe over byen.
Efter krigen kom den første bil fra Mazda, hvor det blev til en lille sportsvogn med navnet R360 Coupé. Årene til følge kom Mazda med en række forskellige varebiler til det Japanske erhvervsbrug. Det var ingen hemmelighed at ingeniørerne hos Mazda, var meget inspireret af den tyske bil NSU Ro 80 og dens wankelmotor. En teknik som var helt ny dengang, og noget Mazda selv ville bruge meget tid på at udvikle endnu mere.
Det smarte ved en wankelmotor var at selve motoren ikke var særlig stor, men kunne skabe kræfter nok som det var en V6 eller V8 - motor.
Den første Mazda med wankelmotor var endnu en sportsvogn med navnet Cosmo Sport. Cosmo Sport vækkede stor interesse for den vestlige verden, og det var også den model der gav en invitation hos Mazda at sælge biler uden for hjemlandet Japan. Mazda begyndte straks at spytte forskellige biltype ud på det Europæiske marked. Hertil lagde de liv til velkendte modeller, såsom Mazda 323 , 626 og den store 929. Så var der også sportsvognen RX 3 og senere RX 7. De brugte stadig en wankelmotor, og det gjorde de helt op til 2013. Mazda havde faktisk stor succes med wankelmotoren, og i 1991 vandt de det prestigefyldte Racerløb Le Mans, som det første Japanske hold.
90’erne var året hvor Mazda virkelig var en populær bil herhjemme, og det var også året hvor Mazda byggede biler sammen med Ford. Dog startede partnerskabet med Ford a llerede tilbage i 70’erne, men det var først i 90’erne at Mazda og Ford bilerne ramte Europa. Partnerskabet ende dog i 2011. 90’erne var også året hvor Mazda byggede det, der vil ende som den mest solgte Sportsvogn verden nogensinde havde set. Det startede blot som en hyldest til Lotus biler fra 60’erne, men Mazda’s to-personers Sportsvogn, MX-5 blev en kæmpe succes.
Selvom Mazda har for længst droppet wankelmotoren, stoppede det dem ikke for at prøve noget nyt. I dag kører de fleste nye Mazda med noget de kalder for Skyactiv teknologi. Det er en benzinmotor som ingen andre på marked. Den brænder benzinen mere effektivt af, og vil derfor udslippe færre emissioner og udgive et lavere brændstofforbrug end en almindelig benzinmotor. Systemet findes i Mazda 3, CX30, MX-5 og den store 6.
Mazda 3 er deres bud for en bil i C-segmentet. Den findes også i en større Crossover-variant med navnet CX-30. Mazda har sørget for at man kan mærke det sportslig DNA igennem bilen, og i forhold til mange af de Europæiske konkurrenter, så har Mazda 3 eller CX-30 korte gearskift som det var en Sportsvogn, hvis man vælger den med manuel gear. Er det en familiebil man leder efter, så tilbyder Mazda en 6’er, der findes enten som en Sedan eller Stationcar. Den tilbyder meget udstyr og plads for pengene, og så kan den endda også fås som en SUV med navnet CX-5.
MX-5 er den billigste Sportsvogn på marked, og der er en grund til at det også er den mest solgte Sportsvogn i verden. Nyprisen i dag er langt under 300.000 kr., og ingen andre biler giver køreglæde i den prisgruppe som MX-5 gør. Elbiler er helt nyt for Mazda som så mange Japanske fabrikanter. Dog præsenterede de i år 2020 for MX-30. En moderne elbil til det voksende Crossover-segment.
Brug for hjælp?