Pris
Op til 100.000 kr
100 - 200.000 kr
Fra 200.000 kr
Drivmiddel
Km
Max 50.000 km
Max 100.000 km
Populære brugte Peugeot modeller
TILBUD: SPAR OP TIL 100.000 KR.
Spar 100.000 kr
299.990 kr
199.990 kr
Peugeot 508
1,6 SW PureTech Plugin-hybrid GT Line EAT8 start/stop 225HK Stc 8g Aut.
199.990 kr
Nedsat 100.000 kr (før 299.990 kr)
Spar 70.000 kr
509.900 kr
439.900 kr
Peugeot 5008
1,6 PureTech GT EAT8 180HK 5d 8g Aut.
439.900 kr
Nedsat 70.000 kr (før 509.900 kr)
Spar 30.000 kr
299.900 kr
269.900 kr
Peugeot 508
1,6 Hybrid Allure Pack SW EAT8
269.900 kr
Nedsat 30.000 kr (før 299.900 kr)
Hvorfor skal jeg købe en Peugeot på Bilhandel.dk?
Bilhandel har de bedste brugeranmeldelser på Trustpilot og vi gør det nemt at søge, sammenligne og efterfølgende prøvekøre og købe en bil, der passer dit behov og budget.
Gør en god handel på en Peugeot fra 69.900 kr
Peugeot e-208
50 Allure
177.700 kr
Pris
Peugeot e-2008
50 Allure
177.000 kr
Pris
Peugeot e-208
50 Active
134.500 kr
Pris
Peugeot e-208
50 GT Sky
189.900 kr
Pris
Peugeot 308
1,5 BlueHDi 130 Prestige Sky
99.900 kr
Pris
Peugeot 208
1,6 BlueHDi 100 Desire
69.900 kr
Pris
Peugeot 208
1,2 PureTech 75 Active
134.900 kr
Pris
Peugeot 2008
1,2 PureTech 130 Selection Sport EAT8
174.900 kr
Pris
Peugeot 5008
1,5 BlueHDi 130 Allure 7prs
189.995 kr
Pris
Leder du efter en bil med Apple CarPlay? Se nærmere på disse Peugeot med Apple CarPlay
Peugeot e-208
50 GT Sky
189.900 kr
Pris
Peugeot 208
1,2 PureTech 75 Active
134.900 kr
Pris
Peugeot 2008
1,2 PureTech 130 Selection Sport EAT8
174.900 kr
Pris
Find leasingtilbud på Peugeot med en lav månedlig ydelse
Peugeot Partner
1,6 BlueHDi 75 L1 Flex Van
999 kr/mdr
Flexleasing ekskl. moms
Peugeot Partner
1,5 BlueHDi 100 L1V1 Plus Van
1.259 kr/mdr
Flexleasing ekskl. moms
Peugeot e-Partner
50 L1V2 Plus Van
1.869 kr/mdr
Flexleasing ekskl. moms
Leder du efter en bil med Android Auto? Se nærmere på disse Peugeot med Android Auto
Peugeot 5008
1,5 BlueHDi 130 Allure 7prs
189.995 kr
Pris
Peugeot E-308
54 GT
274.500 kr
Pris
Peugeot e-2008
50 GT Pack
149.500 kr
Pris
Brug for plads?
Peugeot 207
1,6 VTi Premium SW aut.
49.900 kr
Pris
Peugeot 308
1,2 e-THP 130 Allure+ SW
99.900 kr
Pris
Peugeot 308
1,5 BlueHDi 130 Edition:210+ SW EAT8
194.990 kr
Pris
Nye annoncer
Peugeot e-208
50 Allure
177.700 kr
Pris
Peugeot e-2008
50 Allure
177.000 kr
Pris
Peugeot 206
1,6 S16
13.900 kr
Pris
Rækkevidde
Peugeot e-3008
EL Allure Pack 210HK 5d Aut.
349.260 kr
Pris
Spar 14.900 kr
334.800 kr
319.900 kr
Peugeot e-3008
77 GT Pack
319.900 kr
Nedsat 14.900 kr (før 334.800 kr)
Spar 10.000 kr
379.800 kr
369.800 kr
Peugeot e-3008
77 GT Pack
369.800 kr
Nedsat 10.000 kr (før 379.800 kr)
Jo større batteri, jo længere rækkevidde. Her vises de Peugeot der er til salg med det største batteri
Spar 10.000 kr
409.900 kr
399.900 kr
Peugeot e-5008
77 GT Pack
399.900 kr
Nedsat 10.000 kr (før 409.900 kr)
Peugeot e-5008
77 GT Pack
399.990 kr
Pris
Peugeot e-5008
77 GT Pack
429.900 kr
Pris
Køb brugt med lavt km-tal
Peugeot e-3008
EL Allure Pack 210HK 5d Aut.
349.260 kr
Pris
Peugeot e-5008
EL GT Pack 210HK 5d Aut.
422.990 kr
Pris
Spar 30.000 kr
299.990 kr
269.990 kr
Peugeot E-308
EL GT 156HK 5d Aut.
269.990 kr
Nedsat 30.000 kr (før 299.990 kr)
Kør grønt
Peugeot 3008
1,6 PureTech Plugin-hybrid Allure LTD EAT8 225HK 5d 8g Aut.
179.800 kr
Pris
Peugeot 3008
1,6 Hybrid GT Black Pack EAT8
234.900 kr
Pris
Spar 2.000 kr
199.500 kr
197.500 kr
Peugeot 3008
1,6 Hybrid Allure Pack EAT8
197.500 kr
Nedsat 2.000 kr (før 199.500 kr)
Et lavt brændstofforbrug giver en god biløkonomi
Spar 9.000 kr
268.980 kr
259.980 kr
Peugeot 308
1,6 Hybrid First Selection+ EAT8
259.980 kr
Nedsat 9.000 kr (før 268.980 kr)
Spar 10.000 kr
349.900 kr
339.900 kr
Peugeot 408
1,6 Hybrid GT EAT8
339.900 kr
Nedsat 10.000 kr (før 349.900 kr)
Peugeot 3008
1,6 Hybrid Allure Pack LTD EAT8
289.900 kr
Pris
Fuld tryghed i din bilhandel
En udvidet garanti dækker typisk skader på motor, elektronik og drivlinje i 12 til 36 måneder.
Peugeot 308
1,5 BlueHDi 130 Prestige Sky
99.900 kr
Pris
Peugeot 5008
1,5 BlueHDi Allure Pack EAT8 130HK 5d 8g Aut.
299.500 kr
Pris
Peugeot 108
1,0 e-VTi 72 Allure+
79.700 kr
Pris
Gør din bil mere praktisk med anhængertræk
Peugeot 308
1,6 BlueHDi 120 Allure SW EAT6
139.800 kr
Pris
Peugeot 3008
1,6 HDI Active 114HK 6g
57.500 kr
Pris
Peugeot 508
2,0 BlueHDi 180 Allure SW EAT6
134.900 kr
Pris
Spar mange penge ved at købe en næsten ny bil
Peugeot e-5008
77 GT Pack
429.900 kr
Pris
Peugeot e-3008
77 GT Pack
404.900 kr
Pris
Peugeot e-3008
77 GT Pack
409.900 kr
Pris
Populært udstyr på Peugeot
El-ruder (891)
Fartpilot (812)
Sædevarme (754)
Alufælge (750)
Klimaanlæg (744)
Parkeringssensor (684)
LED forlygter (619)
Apple CarPlay (594)
Android Auto (559)
Bakkamera (495)
Aircondition (440)
Navigation (433)
Dæktryksmåler (416)
Vognbaneassistent (368)
Auto. nødbremse (349)
Nøglefri (341)
Træk (328)
Adaptiv fartpilot (279)
Blindvinkelassistent (204)
Soltag (204)
Fjernlysassistent (135)
Elektrisk bagklap (80)
Kurvelys (45)
Ratvarme (22)
Auto. parkering (19)
Panoramatag (19)
Xenonlys (19)
Nysynet (18)
Adaptiv undervogn (8)
Headup display (8)
Nightvision (5)
Biler kan filtreres på forskellige kriterier. Ovenfor kan du se antallet af brugte Peugeot, der har et specifikt udstyr. “El-ruder” og “Fartpilot” er det mest almindelige udstyr på Peugeot. Du kan også finde Peugeot der kan køre med trailer, da 328 biler har anhængertræk.
Hvordan sælger jeg en Peugeot?
Brugte Peugeot
Peugeot har været et kendt ansigt på de danske veje i mange år, og det mere end 210 år mærke har været med i spillet fra starten af. Tilbage i år 1810, overtog de to franske brødre Jean-Pierre ll og Jean Frederic deres fars kornmølle, og det var starten på en længere rejse for det franske mærke.
I starten udviklede de stort set alt man kunne skabe af stål, og det var alt fra korsetter, savblade, cykler til peberkværnen - og især peberkværnen, der skaffede den enorme formue ind. peberkværnen var nemlig en ny opfindelse, som de to brødrer fandt på.
Det var pludseligt utroligt nemt at kværne kornene fra peber, og derfor blev peberkværnen en kæmpe succes i hele verden. Peugeot startede først for alvor produktionen af biler da Jean-Pierre ll søn, Armand Peugeot begyndte i slutningen af 1800-tallet, at fremstille de første franske automobiler. I dag har Peugeot udviklet alle slags biltyper for alt slags formål. Lige fra Racerbiler, små bybiler til ekstreme Off-Roaders, har Peugeot været der.
En af de mere populære modeller i nyere tid fra Peugeot, var den legendariske 205 - og for ikke at glemme 205 GTi. Den udkom i slut 80’erne, og i dag lever den videre i den nye 208. 208 så dagens lys i år 2012, og har været i mange år en af de mest solgte biler i sin klasse.
Den har altid været et populært valg som enten bil nummer to eller bare den solide pendlerbil. 508 har også været en populær bil i de danske garager, og med den nye model og introduktionen af Plugin-Hybrid, har flere og flere dansker taget det franske mærke til sig.
Allerede i slutningen af 90’erne, var 406 en populær bil med et skarpt design, som konkurrenterne ikke kunne være med på. Det var især Coupé-udgaven af 406, som blev designet af selveste Pininfarina.
I dag ses lige netop den model som en kommende klassiker. Som tidligere nævnt, har Peugeot bygget stor set alle slags biler. Sportslige modeller, såsom 205 GTi, 206 GTi eller den smarte RCZ. Af bybiler, havde ingen forventet populariteten af den lille 107’er, som for et par år siden var med til at toppe listen af mest solgte biler i flere år. I dag sælges den endnu, bare under navnet 108, og er en af de billigste biler man kan købe fra ny af.
Peugeot og diesel lyder måske som en mærkelig sammenhæng, men Peugeot har i mange år været førende med deres dieselmotorer.
I år 2009 vandt de det berygtet 24-timers løb Le Mans med deres egenudviklet racerbil, der kørte på diesel. Det resulterede i at de kunne anvende den viden og teknik til deres personbiler.
Faktisk var de første i verden, som kom med en Hybrid, der også kørte på diesel. Det var deres 3008 - og 5008 RXH.
Fremtiden for Peugeot er klar, og vejen bliver elektrisk som mange af andre europæiske biler. Allerede i år 2011, var de klar med en elektrisk model kaldet iOn, der trods aldrig blev en succes. I dag har 208 eller den større 2008 overtaget den plads, hvor de kan fås som elbiler.
Peugeot sælger også Plugin-Hybrid’er i forskellige størrelser, hvor igen 508 PHEV er skarpt prissat - men den større 3008 PHEV giver også enormt meget bil for pengene. Skal det være økonomisk - men også gerne sportslig - har Peugeot igen haft tegnebordet fremme og udviklet den første “økologiske” “Performance Sedan. 508 PSE hedder den, og yder hele 360 hk. Men fordi det er en Plugin-Hybrid, så kan den køre op til 42 km alene på strøm.
Det er ikke svært at forstå hvorfor Peugeot er så udbredt i Europa. En ærlig bil, hvor man kan sige at det man ser er det man får.
Brug for hjælp?