Pris
Op til 100.000 kr
100 - 200.000 kr
Fra 200.000 kr
Drivmiddel
Km
Max 50.000 km
Max 100.000 km
Populære brugte VW modeller
TILBUD: SPAR OP TIL 115.000 KR.
Spar 115.000 kr
349.900 kr
234.900 kr
VW ID.4
EL Pure 148HK 5d Aut.
234.900 kr
Nedsat 115.000 kr (før 349.900 kr)
Spar 100.000 kr
599.900 kr
499.900 kr
VW ID.Buzz
Style SWB
499.900 kr
Nedsat 100.000 kr (før 599.900 kr)
Spar 65.000 kr
279.900 kr
214.900 kr
VW ID.4
EL Pure Performance 170HK 5d Trinl. Gear
214.900 kr
Nedsat 65.000 kr (før 279.900 kr)
Hvorfor skal jeg købe en VW på Bilhandel.dk?
Bilhandel har de bedste brugeranmeldelser på Trustpilot og vi gør det nemt at søge, sammenligne og efterfølgende prøvekøre og købe en bil, der passer dit behov og budget.
Gør en god handel på en VW fra 57.900 kr
VW Golf VII
1,4 GTE DSG
169.900 kr
Pris
VW Touran
1,5 TSi 150 Highline DSG 7prs
269.900 kr
Pris
VW ID.3
Pro Performance
204.900 kr
Pris
VW e-Golf VII
Comfortline
149.500 kr
Pris
VW Passat
2,0 TDi 170 Comfortline Variant DSG
57.900 kr
Pris
VW ID.3
Pro Business
159.800 kr
Pris
VW ID.3
EL Family 204HK 5d Aut.
184.400 kr
Pris
VW ID.3
EL Tech 204HK 5d Aut.
198.700 kr
Pris
VW ID.5
Style
389.900 kr
Pris
Leder du efter en bil med Apple CarPlay? Se nærmere på disse VW med Apple CarPlay
VW ID.3
Pro Business
159.800 kr
Pris
VW ID.3
EL Family 204HK 5d Aut.
184.400 kr
Pris
VW ID.3
EL Tech 204HK 5d Aut.
198.700 kr
Pris
Find leasingtilbud på VW med en lav månedlig ydelse
VW Golf Sportsvan
1,6 TDi 115 Allstar BMT
999 kr/mdr
Flexleasing ekskl. moms
VW Passat
1,5 TSi 150 Elegance+ Variant DSG
1.395 kr/mdr
Flexleasing ekskl. moms
VW E-UP!
1.499 kr/mdr
Privatleasing inkl. moms
Leder du efter en bil med Android Auto? Se nærmere på disse VW med Android Auto
VW ID.5
Style
389.900 kr
Pris
VW ID.5
Pro Performance
329.900 kr
Pris
VW ID.3
Pro Performance
174.500 kr
Pris
Brug for plads?
VW Golf VI
1,4 TSi 122 Comfortline Variant
49.900 kr
Pris
VW Passat
2,0 TDi 150 Highline R-line Variant
149.900 kr
Pris
VW Passat
1,4 GTE+ Variant DSG
229.900 kr
Pris
Nye annoncer
VW Polo
1,2 TSi 90 Comfortline DSG
89.800 kr
Pris
VW Passat
2,0 TDi 170 Comfortline Variant DSG
57.900 kr
Pris
VW ID.3
Pro Business
159.800 kr
Pris
Rækkevidde
VW ID.7
Style S Tourer
531.982 kr
Pris
VW ID.7
Style
429.900 kr
Pris
Spar 10.000 kr
479.900 kr
469.900 kr
VW ID.7
Style
469.900 kr
Nedsat 10.000 kr (før 479.900 kr)
Jo større batteri, jo længere rækkevidde. Her vises de VW der er til salg med det største batteri
VW ID.7
GTX Max Tourer 4Motion
618.476 kr
Pris
VW ID.7
GTX Max Tourer 4Motion
626.977 kr
Pris
VW ID.7
GTX Max 4Motion
589.900 kr
Pris
Køb brugt med lavt km-tal
VW ID.7
GTX Max Tourer 4Motion
618.476 kr
Pris
VW ID.7
GTX Max Tourer 4Motion
626.977 kr
Pris
Spar 25.506 kr
455.406 kr
429.900 kr
VW Caddy
1,5 TSi 114 California DSG
429.900 kr
Nedsat 25.506 kr (før 455.406 kr)
Kør grønt
VW Golf VII
1,4 GTE DSG
169.900 kr
Pris
VW Golf
1,4 TSI Plugin-hybrid GTE DSG 204HK 5d 6g Aut.
174.900 kr
Pris
VW Golf VIII
1,4 eHybrid DSG
249.500 kr
Pris
Et lavt brændstofforbrug giver en god biløkonomi
Spar 20.000 kr
529.900 kr
509.900 kr
VW Passat
1,5 eHybrid Elegance Variant DSG
509.900 kr
Nedsat 20.000 kr (før 529.900 kr)
VW Golf VIII
1,4 eHybrid DSG
249.500 kr
Pris
VW Golf VIII
1,4 eHybrid DSG
249.500 kr
Pris
Fuld tryghed i din bilhandel
En udvidet garanti dækker typisk skader på motor, elektronik og drivlinje i 12 til 36 måneder.
VW ID.4
Pro Performance
209.700 kr
Pris
VW Golf VII
1,4 TSi 125 Comfortline
109.500 kr
Pris
VW ID.4
Pro Performance
357.500 kr
Pris
Gør din bil mere praktisk med anhængertræk
VW Polo
1,6 TDi 90 Comfortline BMT
39.900 kr
Pris
VW T-Roc
1,5 TSi 150 Sport+ DSG
229.900 kr
Pris
VW ID.4
Pro Performance
339.900 kr
Pris
Spar mange penge ved at købe en næsten ny bil
Spar 20.000 kr
499.900 kr
479.900 kr
VW ID.7
Style Tourer
479.900 kr
Nedsat 20.000 kr (før 499.900 kr)
VW ID.4
Style 4Motion
416.900 kr
Pris
VW ID.7
Style Tourer
469.500 kr
Pris
Populært udstyr på VW
El-ruder (1.938)
Sædevarme (1.845)
Fartpilot (1.820)
Parkeringssensor (1.705)
Alufælge (1.598)
Klimaanlæg (1.585)
Adaptiv fartpilot (1.445)
Apple CarPlay (1.445)
LED forlygter (1.430)
Navigation (1.387)
Android Auto (1.342)
Auto. nødbremse (1.316)
Vognbaneassistent (1.164)
Bakkamera (1.157)
Nøglefri (1.137)
Dæktryksmåler (950)
Aircondition (918)
Ratvarme (822)
Træk (783)
Fjernlysassistent (746)
Auto. parkering (498)
Blindvinkelassistent (474)
Kurvelys (439)
Elektrisk bagklap (413)
Soltag (398)
Headup display (311)
Adaptiv undervogn (88)
Nysynet (60)
Xenonlys (60)
Panoramatag (50)
Nightvision (16)
Biler kan filtreres på forskellige kriterier. Ovenfor kan du se antallet af brugte VW, der har et specifikt udstyr. “El-ruder” og “Sædevarme” er det mest almindelige udstyr på VW. Du kan også finde VW der kan køre med trailer, da 783 biler har anhængertræk.
Hvordan sælger jeg en VW?
Brugte VW
Volkswagen eller bare VW, har nærmest været med os siden tidernes morgen, og siden år 1937, har mærket været igennem en masse forandringer.
Det hele startede med at den tidligere National Socialistiske, Nazi leder Adolf Hitler, ville bygge en bil for sit folk. Den skulle være billig og kun koste 1,000 Reich marks (874 kr.), samtidig også gerne være lidt hurtig.
Hitler kendte en mand fra Østrig som var den rette til jobbet, og han hed Ferdinand Porsche. Det var dog mange år før at Ferdinand byggede Sportsvogne med navnet Porsche. Dengang var han en ingeniør med smag for at udvikle noget nyt.
Den første VW hed Type 1, og den blev præsenteret for verden ved et Motorshow i Berlin i år 1939. Dog var det blot en Prototype af hvad man kunne forvente af VW dengang. Ikke længe efter gik VW straks i gang med at udvikle denne bil med navnet Type 1, som skete på en fabrik i Wolfsburg.
Efter 2. Verdenskrig var fabrikken i Wolfsburg bombet, men tegningerne af VW Type 1 havde overlevet, og straks begyndte man at starte om på produktionen af bilen op igen for rede den tyske bilindustri.
I Amerika havde man godt hørt om den lille bil man havde døbt Beetle, fordi dens form godt kunne minde om en sort bille. Selvom Beetle var udviklet til det tyske folk, blev Beetle’en en kæmpe succes i hele verden, hvor selv i Nordamerika var det den bedst sælgende import bil i 50’erne.
I Mexico tog man også godt i mod den lille tyske bil, og inden længe åbnede VW en fabrik derover for at bygge flere Beetler til det Amrikanske marked. I alt blev der bygget over 20. mio. Beetle’er de næste 70 år, hvor den sidste Beetle kørte fra den Mexicanske fabrik i 2003.
I 70’erne gør VW det igen, og denne gang udkommer de med en ny bil, som er den spirituelle overtager af Beetle’en. Modellen er en lille Hatchback, og får tildelt navnet Golf, som er taget efter Golfstrømmen, hvad var et tema for VW, at navndøbe deres biler efter vinde. Golf’en bliver en kæmpe succes, og starter ikke bar en klasse, som får kælenavnet “Golf-Klassen”, men i 1979 kommer så en sportslig model kaldet Golf GTi, som et sted var den første GTi-bil. VW bygger Golf og GTi’er de næste 45 år.
VW er et af de største fabrikanter derude, og i dag ejer de Tjekkiske Skoda, Spanske Seat og mange andre fabrikanter. VW kalder selv gruppen for VAG-Gruppen, hvor næsten alle biler bruger samme teknik.
I dag bygger VW stadig Golf’en, hvor ottende generation måske bliver den sidste, fordi VW går ind i en tid for elektriske biler. Golf’en kan i dag fås som en 5-dørs Hatchback eller Stationcar med forskellige drivlinjer, såsom benzin, diesel og endda som Plug In-Hybrid med op til 245 hk. Den nye GTi’en er måske også på sidste vers, hvor den heldigvis stadig er sjov som den var i 1979.
Selvom Beetle’en udgik i 2003 - dog udgik den mange, mange år før i Europa - præsenterede VW for en gengivelse af af Beetle’en i form af den model de kaldte New Beetle i 1998. Den nye Beetle var det man i dag kan kalde for en livsstilsbil. Den var dog bygget på en VW Golf , og derfor brugte den også samme teknik. Desværre udgik den i 2019, på grund af et faldende marked salg.
2013 præsenterede VW for deres mindste model kaldet UP!, og samme år blev den også døbt som årets bil i Danmark. Dog var det en utrolig bil da den kom frem, hvor aldrig havde man kunne købe en så billig bil med så meget sikkerhed, hvor den var den første bil i sin klasse med Automatisk nødbremse. UP!’en kom også i en elektrisk version. VW Up! var i mange år den mest solgte bil, som den snuppede fra Toyota og deres lille Aygo.
VW kalder deres nye elbil for I.D 3, og det skal forstås at det er næste kapitel i VW’s lange historie, hvor VW Type 1 Beetle var det første kapitel, så var VW Golf det andet, vil I.D 3 blive det tredje. I.D.3 er nemlig hvad man kunne kalde for den spirituelle Golf i dag.
I.D 3 ligner måske også en bil på samme størrelse som Golf’en, men den har næsten samme kabineplads som en VW Passat Variant. Dog findes deres også en større version kaldet I.D 4, og den er næsten lige så stor som en VW Tiguan inden i.
VW har mange flere elbiler i vente, og for nylig indgik VW et samarbejde med Ford om at producere elektriske varebiler.
Brug for hjælp?