Pris
Op til 100.000 kr
100 - 200.000 kr
Fra 200.000 kr
Drivmiddel
Km
Max 50.000 km
Max 100.000 km
Populære brugte VW modeller
TILBUD: SPAR OP TIL 45.100 KR.
Spar 45.100 kr
545.000 kr
499.900 kr
VW Multivan
2,0 TDi 150 Comfortline DSG kort
499.900 kr
Nedsat 45.100 kr (før 545.000 kr)
Spar 34.000 kr
409.000 kr
375.000 kr
VW ID.4
Pro Performance
375.000 kr
Nedsat 34.000 kr (før 409.000 kr)
Spar 30.000 kr
379.900 kr
349.900 kr
VW Passat
1,4 GTE+ Variant DSG
349.900 kr
Nedsat 30.000 kr (før 379.900 kr)
Hvorfor skal jeg købe en brugt VW på Bilhandel.dk?
Bilhandel har de bedste brugeranmeldelser på Trustpilot og vi gør det nemt at søge, sammenligne og efterfølgende prøvekøre og købe en bil, der passer dit behov og budget.
Gør en god handel på VW fra 49.800 kr
VW Polo
1,6 TDi 90 Comfortline BMT
49.800 kr
Pris
VW E-UP!
139.500 kr
Pris
VW E-UP!
129.800 kr
Pris
VW ID.4
Pro
279.500 kr
Pris
VW Passat
1,8 TSi 180 Comfort+ DSG
199.900 kr
Pris
VW Touran
1,4 TSI BMT Comfortline DSG 150HK 7g Aut.
199.900 kr
Pris
VW ID.3
Pro S Tour
209.700 kr
Pris
VW E-UP!
134.800 kr
Pris
VW ID.3
Pure Performance
204.900 kr
Pris
Leder du efter en bil med Apple CarPlay? Se nærmere på disse VW med Apple CarPlay
VW ID.3
Pro S Tour
209.700 kr
Pris
VW ID.3
Pure Performance
204.900 kr
Pris
VW E-UP!
Active
149.800 kr
Pris
Find leasingtilbud på VW med en lav månedlig ydelse
VW Polo
1,0 TSi 95 Comfortline DSG
1.081 kr/mdr
Flexleasing ekskl. moms
VW Touran
1,6 TDi 115 Comfortline DSG Van
1.199 kr/mdr
Flexleasing ekskl. moms
VW Polo
1,0 TSi 115 Highline DSG
1.371 kr/mdr
Flexleasing ekskl. moms
Leder du efter en bil med Android Auto? Se nærmere på disse VW med Android Auto
VW e-Golf VII
Comfortline
164.500 kr
Pris
VW e-Golf VII
Comfortline
154.500 kr
Pris
VW Passat
1,5 TSi 150 Highline Variant DSG
259.900 kr
Pris
Brug for plads?
Spar 30.000 kr
379.900 kr
349.900 kr
VW Passat
1,4 GTE+ Variant DSG
349.900 kr
Nedsat 30.000 kr (før 379.900 kr)
VW Passat
1,4 TSi 150 Comfortline+ Variant DSG
199.995 kr
Pris
VW Passat
2,0 TDi 190 R-line Variant DSG
199.800 kr
Pris
Nye annoncer
VW Polo
1,4 1,4 TDI.
Bud
Pris
VW Golf
1,6 1.6 TDI 115 Variant DSG7.
Bud
Pris
VW Passat
2,0 2,0 TDI.
Bud
Pris
Rækkevidde
VW ID.7
Style
549.900 kr
Pris
VW ID.7
Style
553.900 kr
Pris
VW ID.7
Style
529.900 kr
Pris
Jo større batteri, jo længere rækkevidde. Her vises de VW der er til salg med det største batteri
VW ID.4
EL Pro 204HK 5d Aut.
339.900 kr
Pris
Spar 5.000 kr
324.900 kr
319.900 kr
VW ID.5
Pro
319.900 kr
Nedsat 5.000 kr (før 324.900 kr)
VW ID.4
EL Pro 204HK 5d Aut.
339.900 kr
Pris
Køb brugt med lavt km-tal
VW Taigo
1,0 TSi 110 Style DSG
314.374 kr
Pris
VW ID.5
GTX 4Motion
494.900 kr
Pris
Spar 62.800 kr
612.700 kr
549.900 kr
VW Passat
1,5 TSi 150 Elegance Variant DSG
549.900 kr
Nedsat 62.800 kr (før 612.700 kr)
Kør grønt
VW Passat
1,4 GTE Variant DSG
209.800 kr
Pris
VW Golf VIII
1,4 GTE DSG
244.900 kr
Pris
VW Golf
GTE 204 DSG6
207.000 kr
Pris
Et lavt brændstofforbrug giver en god biløkonomi
Spar 10.000 kr
429.900 kr
419.900 kr
VW Tiguan
1,4 eHybrid Elegance DSG
419.900 kr
Nedsat 10.000 kr (før 429.900 kr)
Spar 10.000 kr
459.800 kr
449.800 kr
VW Tiguan
1,4 eHybrid Elegance DSG
449.800 kr
Nedsat 10.000 kr (før 459.800 kr)
Spar 20.100 kr
299.800 kr
279.700 kr
VW Passat
1,4 Variant TSI Plugin-hybrid GTE DSG 218HK Stc 6g Aut.
279.700 kr
Nedsat 20.100 kr (før 299.800 kr)
Fuld tryghed i din bilhandel
En udvidet garanti dækker typisk skader på motor, elektronik og drivlinje i 12 til 36 måneder.
VW Passat
1,8 TSi 180 Comfort+ DSG
199.900 kr
Pris
VW E-UP!
Active
149.800 kr
Pris
VW Passat
1,5 TSi 150 Highline Variant DSG
259.900 kr
Pris
Gør din bil mere praktisk med anhængertræk
VW Golf VII
1,5 TSi 150 Highline Variant DSG
194.800 kr
Pris
VW ID.3
1ST Max
199.900 kr
Pris
VW Tiguan
2,0 TDi 150 Comfortline DSG
279.900 kr
Pris
Spar mange penge ved at købe en næsten ny bil
VW ID.4
Pro
334.995 kr
Pris
VW Multivan
1,4 eHybrid Style DSG lang
719.900 kr
Pris
VW ID.5
Pro
374.895 kr
Pris
Populært udstyr på VW
El-ruder (1.785)
Sædevarme (1.695)
Fartpilot (1.627)
Parkeringssensor (1.597)
Alufælge (1.473)
Klimaanlæg (1.437)
Adaptiv fartpilot (1.247)
Apple CarPlay (1.230)
LED forlygter (1.173)
Android Auto (1.120)
Navigation (1.067)
Auto. nødbremse (984)
Bakkamera (975)
Dæktryksmåler (861)
Nøglefri (830)
Vognbaneassistent (818)
Aircondition (732)
Træk (683)
Fjernlysassistent (587)
Ratvarme (473)
Kurvelys (402)
Blindvinkelassistent (386)
Auto. parkering (382)
Elektrisk bagklap (306)
Soltag (240)
Headup display (161)
Xenonlys (72)
Adaptiv undervogn (60)
Nysynet (44)
Panoramatag (27)
Nightvision (12)
Biler kan filtreres på forskellige kriterier. Ovenfor kan du se antallet af brugte VW der har et specifikt udstyr. “El-ruder” og “Sædevarme” er det mest almindelige udstyr på VW. Du kan også finde en VW der kan køre med trailer, da 683 biler har anhængertræk.
Hvad koster en VW?
Hvis du leder efter en god deal på en brugt VW kan du her ser de biler der er til salg fordelt på kørte km og pris. Prisen for VW varierer mellem 15.000 og 839.900 kr.
Populære farver for VW
Hvordan sælger jeg en VW?
Brugte VW
Volkswagen eller bare VW, har nærmest været med os siden tidernes morgen, og siden år 1937, har mærket været igennem en masse forandringer.
Det hele startede med at den tidligere National Socialistiske, Nazi leder Adolf Hitler, ville bygge en bil for sit folk. Den skulle være billig og kun koste 1,000 Reich marks (874 kr.), samtidig også gerne være lidt hurtig.
Hitler kendte en mand fra Østrig som var den rette til jobbet, og han hed Ferdinand Porsche. Det var dog mange år før at Ferdinand byggede Sportsvogne med navnet Porsche. Dengang var han en ingeniør med smag for at udvikle noget nyt.
Den første VW hed Type 1, og den blev præsenteret for verden ved et Motorshow i Berlin i år 1939. Dog var det blot en Prototype af hvad man kunne forvente af VW dengang. Ikke længe efter gik VW straks i gang med at udvikle denne bil med navnet Type 1, som skete på en fabrik i Wolfsburg.
Efter 2. Verdenskrig var fabrikken i Wolfsburg bombet, men tegningerne af VW Type 1 havde overlevet, og straks begyndte man at starte om på produktionen af bilen op igen for rede den tyske bilindustri.
I Amerika havde man godt hørt om den lille bil man havde døbt Beetle, fordi dens form godt kunne minde om en sort bille. Selvom Beetle var udviklet til det tyske folk, blev Beetle’en en kæmpe succes i hele verden, hvor selv i Nordamerika var det den bedst sælgende import bil i 50’erne.
I Mexico tog man også godt i mod den lille tyske bil, og inden længe åbnede VW en fabrik derover for at bygge flere Beetler til det Amrikanske marked. I alt blev der bygget over 20. mio. Beetle’er de næste 70 år, hvor den sidste Beetle kørte fra den Mexicanske fabrik i 2003.
I 70’erne gør VW det igen, og denne gang udkommer de med en ny bil, som er den spirituelle overtager af Beetle’en. Modellen er en lille Hatchback, og får tildelt navnet Golf, som er taget efter Golfstrømmen, hvad var et tema for VW, at navndøbe deres biler efter vinde. Golf’en bliver en kæmpe succes, og starter ikke bar en klasse, som får kælenavnet “Golf-Klassen”, men i 1979 kommer så en sportslig model kaldet Golf GTi, som et sted var den første GTi-bil. VW bygger Golf og GTi’er de næste 45 år.
VW er et af de største fabrikanter derude, og i dag ejer de Tjekkiske Skoda, Spanske Seat og mange andre fabrikanter. VW kalder selv gruppen for VAG-Gruppen, hvor næsten alle biler bruger samme teknik.
I dag bygger VW stadig Golf’en, hvor ottende generation måske bliver den sidste, fordi VW går ind i en tid for elektriske biler. Golf’en kan i dag fås som en 5-dørs Hatchback eller Stationcar med forskellige drivlinjer, såsom benzin, diesel og endda som Plug In-Hybrid med op til 245 hk. Den nye GTi’en er måske også på sidste vers, hvor den heldigvis stadig er sjov som den var i 1979.
Selvom Beetle’en udgik i 2003 - dog udgik den mange, mange år før i Europa - præsenterede VW for en gengivelse af af Beetle’en i form af den model de kaldte New Beetle i 1998. Den nye Beetle var det man i dag kan kalde for en livsstilsbil. Den var dog bygget på en VW Golf , og derfor brugte den også samme teknik. Desværre udgik den i 2019, på grund af et faldende marked salg.
2013 præsenterede VW for deres mindste model kaldet UP!, og samme år blev den også døbt som årets bil i Danmark. Dog var det en utrolig bil da den kom frem, hvor aldrig havde man kunne købe en så billig bil med så meget sikkerhed, hvor den var den første bil i sin klasse med Automatisk nødbremse. UP!’en kom også i en elektrisk version. VW Up! var i mange år den mest solgte bil, som den snuppede fra Toyota og deres lille Aygo.
VW kalder deres nye elbil for I.D 3, og det skal forstås at det er næste kapitel i VW’s lange historie, hvor VW Type 1 Beetle var det første kapitel, så var VW Golf det andet, vil I.D 3 blive det tredje. I.D.3 er nemlig hvad man kunne kalde for den spirituelle Golf i dag.
I.D 3 ligner måske også en bil på samme størrelse som Golf’en, men den har næsten samme kabineplads som en VW Passat Variant. Dog findes deres også en større version kaldet I.D 4, og den er næsten lige så stor som en VW Tiguan inden i.
VW har mange flere elbiler i vente, og for nylig indgik VW et samarbejde med Ford om at producere elektriske varebiler.
Brug for hjælp?