Kategori


Mærke


Hestekræfter


Gearkasse


Brændstoftype


Biltype


Årgang


Kilometer


Farve


Se alle farver

Udvalgt udstyr














Pris


Område


Annoncetype


Biler uden afgift til salg

Porsche 911 Targa 3,6
Porsche 911 Targa 3,6

LEASING FORSLAG PRIVAT OG ERHVERV:, 1. gangsydelse 20.000 kr., GENNEMSNITLIG Mdl. ydelse 3.467 kr., Alle beløb ekskl moms. Kontakt Lars Østrup på mobil 7170 0024 / mail lo@a-leasing.dk for yderligere information, Stilstand ydelse 1100,- + moms /Mdr., Udstyr:, 17" alufælge, fuldaut. klima, alarm, fjernb. c.lås, kørecomputer, højdejust. forsæder, el indst. forsæder, glastag, el-soltag, el-ruder, el-spejle, læderindtræk, læderrat, airbag, lev. nysynet, service ok, IMS leje udskiftet,

8643 Ans
265.000 Uden afgift

Kilometer:
97.000
Årgang:
2002

Porsche 911 3,3 Turbo Coupé
Porsche 911 3,3 Turbo Coupé

RING VENLIGST FOR FREMVISNING! HELT UNIK 911/930 TURBO COUPÉ! RESTAURERET HOS TUTHIIL (UK) FOR 500.000,- BILEN ER INCL. MOMS EX. AFGIFT. 16" alufælge, startspærre, navigation, bluetooth, musikstreaming via bluetooth, usb tilslutning, aux tilslutning, sd kortlæser, læderrat, læderindtræk, ikke ryger, service ok, servo

8600 Silkeborg
846.400 Uden afgift

Kilometer:
60.000
Årgang:
1980

Porsche 911 GT3 3,8 Coupé PDK
Porsche 911 GT3 3,8 Coupé PDK

GT3 475 HK, Bur, Aldrig kørt bane, Sælges for kunde, Bilens pris er inkl. moms ex. afgift, Kontakt Lars Østrup på 7170024 eller lo@a-leasing.dk,

8643 Ans
1.295.000 Uden afgift

Kilometer:
14.000
Årgang:
2014

Porsche 911 GT3 4,0 Coupé PDK
Porsche 911 GT3 4,0 Coupé PDK

GT3 500 PS, 20" alufælge, Bur, Keramiske bremser, Aldrig kørt bane, Sælges for kunde Bilen er inkl. moms u/afgift, Kontakt Lars Østrup på 7170024 eller lo@a-leasing.dk,

8643 Ans
1.495.000 Uden afgift

Kilometer:
3.000
Årgang:
2018

Mercedes 250 SE Coupé
Mercedes 250 SE Coupé

Husk vi tilbyder finansiering af alle biler også veteranbiler gennem Santander med 25% i udbetaling, Sjælden udbudt til salg, Mercedes 250 SE Coupe model W111 blev kun fremstillet i perioden fra september 1965 til december 1967 og kun i 5.259 eksemplarer, Denne bil er solgt til USA fra ny og importeret til Danmark i 2017, Meget original bil med nummermatch på motor, Original service/dataplade medfølger, Fin og velkørende bil, Kør i bilen som den er eller giv den en let renovering så den fremstår perfekt, Prisen er uden dansk registreringsafgift, Sælges engros til CVR, Kontakt os gerne for yderligere info.,

8643 Ans
219.900 Uden afgift

Kilometer:
193.000
Årgang:
1967

Maserati COUPE 3,2 3200GT
Maserati COUPE 3,2 3200GT

Dette er en 2-ejers tysksolgt bil fra ny, den er solgt af ny af autoriseret Maserati forhandler TAMSEN i Hamburg i 2001, og alle service er udført på autoriserede Maserati værksteder. Bilen har siden 2003 været en del af en bilsamling og er både teknisk og optisk i eksemplarisk stand. Maserati 3200 GT anses allerede af mange for at være en kommende klassiker, dette skyldes især Maseratis ikoniske strømlinede design tilsat et spændende element i form af 'boomerangbaglygterne'. Den 3.2L V8 Biturbo med 370HK koblet til en 6.g manuel gearkasse gør den til en skøn kombination af kontinentkrydser og fuldblodssportsvogn. Priserne på veholdte eksemplarer med en god historie forventes at stige de kommende år. Udstyr: 6-trins manuel gearkasse, klimaanlæg, stereoanlæg, 18" alufælge, elektronisk justerbare undervogn, Sorte elektroniske lædersportsæder m. varme, fuld sort læderkabine(inkl. døre, instrumentbord og loftbeklædning), el. justerbare sidespejle.

8600 Silkeborg
249.900

Kilometer:
85.000
Årgang:
2001

McLaren 600LT 3,8 Coupé
McLaren 600LT 3,8 Coupé

RING VENLIGST FOR FREMVISNING! APEX MONZA MODEL! NUMMER 1 AF 20! MSO CLUBSPORT PRO PACK BOWERS&WILKINS SOUND SYSTEM CARBON EXTERIØR PAKKE CARBON INTERIØR PAKKE KERAMISKE BREMSER M. RØDE KALIBER SOFTCLOSE I DØRE CARBON RACERSÆDER M. ALCANTARA FRONTLIFT BAKKAMERA 19" LETMETALS ALUFÆLGE aut.gear/tiptronic, 19" alufælge, fuldaut. klima, fjernb. c.lås, parkeringssensor (for), parkeringssensor (bag), ratgearskifte, fartpilot, kørecomputer, infocenter, startspærre, auto. nedbl. bakspejl, udv. temp. måler, el-ruder, el-klapbare sidespejle m. varme, nøglefri betjening, bakkamera, dæktryksmåler, navigation, håndfrit til mobil, bluetooth, musikstreaming via bluetooth, digitalt cockpit, armlæn, kopholder, sportssæder, automatisk lys, fuld led forlygter, airbag, abs, antispin, esp, servo, ikke ryger, service ok BILENS PRIS ER 2.000.000 KR. + MOMS EKS AFGIFT

8600 Silkeborg
1.996.400 Uden afgift

Kilometer:
0
Årgang:
2019

Ferrari 348 3,4 TS
Ferrari 348 3,4 TS

Flot og velholdt Ferrari 348 TS årg. 1991. Har kun kørt 56.400 km. En god investering og en overkommelig pris for at blive Ferrari ejer. Alarm, klimaanlæg, abs, katalysator, differentialespærre, alu fælge, læder sæder, elspejle, centrallås m.m. Alt virker. Har kørt i Tyskland og DK. Servicebog. Nyere komplet udstødning m. katalysatorer og ny kobling. Der er skiftet tandrem ved 51.000 km. Prisen er incl. moms, uden afgift.

7100 Vejle
409.000

Kilometer:
56.400
Årgang:
1991
Oprettet:
2 mdr

Ferrari 458 4,5 Speciale DCT
Ferrari 458 4,5 Speciale DCT

RING VENLIGST FOR FREMVISNING! FRONT LIFT NART RACER STRIBER CARBON RACER SÆDER SCUDERIA EMBLEMER MOTORRUM I CARBON KERAMISKE BREMSER RØDE BREMSEKALIBRE GULE INSTRUMENTER FARTPILOT Fabrikslakerede racing-stripes i blå/hvid, scuderia emblemer på forskærme, bak-kamera, carbon pakke, carbon rat, røde seler, røde bremsekalibre, carbon skåle sæder, ferrari logo broderet i nakkestøtte, alcantara beklædte sæder og instrumentbord m. røde stikninger, carbon beklædt motorrum, gul omdrejningstæller, elektrisk front-lift system, fart-pilot, justerbart førersæde, aut.gear/tiptronic, 20" alufælge, fuldaut. klima, fjernb. c.lås, ratgearskifte, parkeringssensor (bag), kørecomputer, infocenter, startspærre, udv. temp. måler, el-ruder, xenonlys, automatisk lys, airbag, esp, servo, ikke ryger, service ok Service oversigt: 2015 - 6.252 km. 2016 - 10.600 km. 2018 - 15.520 km. 2019 - 17.640 km. 2020 - 18.800 km. Helt unik fint sammensat Speciale med kun 1 ejer. Ring venligst for leasing-tilbud! BILEN ER PÅ LAGER TIL OMGÅENDE LEVERING! FLEXLEASING TIL ERHVERV: Depositum 375.000,- ex. moms Førstegangsydelse 20.000,- ex. moms Månedlig ydelse 19.711,- ex. moms Restværdi 1.926.300,- ex. moms & afgift Løbetid 12 måneder. ____________________________________________ FLEXLEASING TIL PRIVAT: Depositum 468.750,- incl. moms Førstegangsydelse 25.000,- incl. moms Månedlig ydelse 24.639,- incl. moms Restværdi 1.926.300,- ex. moms & afgift Løbetid 12 måneder. ____________________________________________

8600 Silkeborg
1.871.300 Uden afgift

Kilometer:
19.000
Årgang:
2014

DeLorean DMC 2,8 V6 Coupé
DeLorean DMC 2,8 V6 Coupé

Delorean DMC-12 1981 Tilbage til fremtiden er tilbage i Vejle.... Dette ikon er i extra ordinær god stand, aldrig restaureret, kun kørt 4201 miles fra ny.... Original medfølgende udstyr fra ny: Delorean jakke....... Skal absolut ses Stel nummer: Speedometer viser:4201 miles Uden afgift Sælges for kunde DeLorean DMC-12 The 1981-83 DeLorean DMC-12 sports car is best remembered for its flip-up doors and prominent role as the car modified for time travel in the popular "Back to the Future" movies. It wasn't a bad car, but was rather slow, overpriced and arrived too late to make much of a dent in the sports car market. Few Americans knew much about the car, which was built in Northern Ireland by a company headed by flashy former General Motors top executive John Z. DeLorean. Only 8,583 DeLoreans were built before the company went out of business,, including several gold-plated ones for an American Express Christmas catalog. The DeLorean DMC-12 long had a hard time topping the $12,000-$15,000 in the resale market, but now is valued at $17,500 to $30,100. The DeLorean DMC-12's history is almost as much about John DeLorean as it is about his car. He was a brilliant auto engineer and the youngest vice president in GM history. He successfully headed General Motors' Chevrolet and Pontiac divisions, where he was behind the iconic Pontiac GTO muscle car. Tall, handsome DeLorean was a favorite of the media and got lots of publicity while at GM because he was flamboyant, outspoken and successful. Other GM top executives were bland cookie-cutter "company men.". DeLorean wore his hair long, married several beautiful young women and often drove exotic foreign sports cars instead of Chevy Corvettes, when GM's top executives were supposed to be seen in only GM cars. Hard-working and seemingly tireless, DeLorean may have become GM's president if he had toned down his lifestyle. Finally, in the early 1970s, DeLorean left GM to build a "safety minded" sports car. After numerous talks with various countries, DeLorean persuaded the British government to back his car venture in severely depressed, strife-torn Northern Ireland, which had few decent jobs. It also was where England was desperate to end violence between Catholics and Protestants. The DeLorean Motor Co. was built a shiny new factory near Belfast, which opened in December, 1980, with some 600 workers. The first car came off the line on December 3 that year. Ultimately, several thousand people reportedly held jobs in the facility, which brought relative peace to the area. DeLorean was happy not only to get England's financial support but his automaking operation made it virtually impossible for the British government to close down the factory if things didn't go severely wrong (which they eventually did), without inciting violence in the area. Things went wrong, partly because the DeLorean car operation began swallowing vast sums of money. They came not only from the British government, but also from Wall Street's largest brokerage and banking houses--and affluent individuals. DeLorean remained "golden" in the media, long after he left GM. The DeLorean DMC-12 was at the center of the problems. Initially designed by DeLorean's hand-picked Americans, it soon was also given to engineers from England's Lotus racing and production car facility in that country. Lotus personnel mainly knew how to build specialized, world-class, hand-built race cars, not mass-produced passenger cars. The small number of road cars that Lotus did build were generally unreliable and had sloppy quality. Constant battles erupted between American and Lotus personnel, and top DeLorean executives also were baffled by John DeLorean's seeming lack of interest in his car after the factory operation got underway. By most accounts, DeLorean rarely visited the plant and didn't get involved with many of the car's design features. Rather, he reportedly spent most of his time in his New York penthouse office and traveling about, dreaming up other projects and constantly raising more money for the car operation. He'd wasted years nailing down a government that would give him maximum financial assistance to build his car. All this led to major delays. The car should have come out years earlier for a much lower price. When new, the unproven DeLorean DMC-12 cost a stiff $25,000, when you could buy an established Chevy Corvette for about $16,000. And there weren't many buyers for the DeLorean when it debuted, partly because of its price, unproven nature and the fact that the U.S. economy was in poor shape. Making matters worse was the fact that far too many DeLoreans DMC-12s were built for the slim U.S. market and consequently just sat in storage areas. Even established sports car producers such as Jaguar and Porsche had taken years to develop a solid market for their cars. The most noteworthy features of the DeLorean DMC-12 were its flip-up doors and unpainted stainless steel body. The car wore no paint partly because panted cars would have raised the cost of the already overpriced auto. Many DeLoreans, especially the first ones, had poor quality and sloppily produced interiors because there hadn't been time to train the plant's workers how to build cars. Doors leaked, and the car had electrical gremlins, among other problems. This forced the DeLorean operation to set up several U.S. "Quality Assurance Centers." They did major reworking of the autos before delivery to dealers and ate heavily into company profits. At one point, it took 140 hours to make the DeLorean suitable for sale--at a cost of up to $2,000 per auto. One investor in the DeLorean auto operation was national television personality Johnny Carson. After taking delivery of his new DeLorean, the car broke down after he drove it a a few miles. A new engine part was rushed to the scene, but that part also soon broke. One can only imagine how unhappy that made Carson, who had put a good chunk of money into the operation. There seemed to be no end to glitches. The DeLorean DMC-12 had stainless-steel body panels that soon were covered in hard-to-remove fingerprints when parked in public areas. And the doors, which were difficult to close from the inside, opened upward almost purely for dramatic effect to attract buyers. In contrast, the 1950s Mercedes-Benz 300SL sports car had flip-up doors because its race-car-frame design left no room for conventional ones. A car collector friend of mine who bought two DeLoreans DMC-12s for relatively low prices keeps a hammer on the passenger-side floor when he drives one. That's because one day the doors made it impossible to get out of the car and he had to drive to an auto service facility, which helped him escape. "If I get trapped again, and the car catches on fire, I'll use the hammer to break a window," he said. After testing one of the first DeLoreans DMC-12s in America, I wrote for a Chicago newspaper that the car was professionally designed, but criticized its overly stiff ride and average acceleration. I said it was "for jet-setters, high rollers and those with plenty of money who want to be the first in the country club parking lot with it." It clearly needed further development. To save money, the rear-engine DeLorean had a small, 130-horsepower V-6 used in Volvo, Peugeot and Renault family cars. The 0-60 mph time was a leisurely 9.5-10 seconds, compared with 7.2 for a Corvette and 6.3 for a Porsche. It didn't help that the DeLorean DMC-12 was overweight--it had too much luxury equipment for a zoomy sports car at that time. Still, the DeLorean DMC-12 looked racy, and its steering, braking and handling were good. After all, world-championship Lotus knew a thing or two about such things. The body was styled by Giorgetto Giugiaro, who reportedly based its styling on a 1970 design exercise he'd done for Porsche. Success mainly depended on strong U.S. sales. But sales were only moderately decent here during early 1981. DeLorean nevertheless kept trying to sell too many cars in a limited sports car market with a marginal car during a bad economic period. Then things fell apart financially and the operation collapsed in 1982, with a few 1982 models sold as 1983 cars. Hundreds of millions of dollars had been squandered on the project on both sides of the Atlantic. DeLorean, himself, was arrested in late 1982 on charges of drug trafficking--allegedly to make money to keep his auto operation alive. He was cleared of the drug charges, claiming entrapment, but then kept a fairly low profile until his death after a stroke in March, 2005 at the age of 80. I last talked face-to-face with DeLorean in 1973, when he had just left General Motors, but spoke via phone with him around 2000, when he was on the East Coast. "Why, I haven't talked to you in about 1,000 years," DeLorean said, sounding as confident and optimistic as when I first interviewed him in his office when he was Pontiac's boss in the 1960s. He then began describing the 200-plus mph sports car he said he was designing with the help of ultra-light aircraft producers on the West Coast. "It can be done," he said. "I can do it." The car was never built.

7120 Vejle
359.000 Uden afgift

Kilometer:
6.000
Årgang:
1981

Maserati Granturismo 4,2 Automatic
Maserati Granturismo 4,2 Automatic

Leasing fra 2.500kr pr mdr, incl moms Ved kommissionsalg er prisen lav, vi har ikke samme avance som almindelige bilforhandlere. Hos os betaler både sælger og køber et salær. Købers salær er Kr. 2.600 Sort, benzin, nysynet, aut.gear/tiptronic, 20" alufælge, airc., fuldaut. klima, 2 zone klima, c.lås, fjernb. c.lås, parkeringssensor (bag), ratgearskifte, fartpilot, kørecomputer, infocenter, startspærre, auto. nedbl. bakspejl, udv. temp. måler, regnsensor, sædevarme, højdejust. forsæder, højdejust. førersæde, el indst. forsæder, el indst. førersæde, el indst. førersæde m. memory, el-ruder, el-spejle, cd/radio, multifunktionsrat, håndfrit til mobil, bluetooth, musikstreaming via bluetooth, isofix, bagagerumsdækken, kopholder, læderindtræk, splitbagsæde, læderrat, ikke ryger, servo, esp, antispin, abs, 8 airbags, automatisk lys, xenonlys, service ok

8940 Randers
220.000 Uden afgift

Kilometer:
135.000
Årgang:
2007

BMW M3 4,0 E92
BMW M3 4,0 E92

BMW E92 M3 i puristisk samlerspecifikation med 6. trins manuel gearkasse, carbontag og fravalg af det nu forældede og af mange forhadte I-drive navigationssystem. E92 M3 er den første og eneste BMW M3 med en V8-motor, og hvilken motor! 4.0L V8 med 420 HK, svarende til 105 HK/pr. L og en formidabel indsugningslyd. Plejlstangslejer er kendt svaghed ved alle BMW M3 motorer fra E36 modellen til E92, som skal skiftes mellem 80.000-120.000 km, hvilket koster mellem 15.000-20.000 kr., og disse er skiftet ved 103.000 km på vores bil. Bilen har fuld servicebog, alle service er udført regelmæssigt, der er kun anvendt Castrol 10W-60 og olien er skiftet hvert år for at sikre mindst mulig slid af den højtydende V8-motor. Den sjældne farve interlagos blue skal ses! Alt i alt er der er tale om en top-vedligeholdt nyklassiker m. investeringspotentiale. Udstyr: Interlagos blue metallic, carbon-tag, 6. gang. manuel, el. indstil. sportssæder i dellæder m. seleassistent, M-multifunktionsrat, M-sportsundervogn, 18" M260 letvægts aluminiumsfælge, radio-cd m. Alpine HiFi, automatisk aircondition mm. Se mere på vores hjemmeside: https://www.sh-specialcars.dk/bmw-e92-m3

8600 Silkeborg
249.000

Kilometer:
104.000
Årgang:
2008

BMW Z3 3,2 M Coupé
BMW Z3 3,2 M Coupé

Husk vi tilbyder finansiering af alle biler også veteranbiler gennem Santander med 25% i udbetaling, Et meget fint og helt originalt eksemplar af en fantastisk nyklassisker! Den allerede nu ikoniske Z3 Coupe i M-udgave med den lige så ikoniske 3.2l S50 motor med 321HK. Bilen er Arktissilber med sort fuldlæder kabine (meget sjælden i denne kombination). Oprindeligt solgt og leveret i Tyskland og har siden været i samlereje i Danmark i en årrække. Der medfølger fuld stemplet servicebog fra aut. værksted, original slutseddel m.v, Klimaanlæg, Sort fuldlæder, Glas-panoramatag, El-sportssæder, Hifi højttalersystem, Alarm, Audiosystem BMW Business og meget mere, Står virkelig fin!, Prisen er ex. reg.afgift men inkl. moms, Velegnet til flexleasing, Kontakt os gerne for yderligere information

8643 Ans
299.900 Uden afgift

Kilometer:
94.000
Årgang:
1999

Porsche 911 GT3 3,6 Coupé
Porsche 911 GT3 3,6 Coupé

RING VENLIGST FOR FREMVISNING! BILENS PRIS ER 580.000, - EX. MOMS & AFGIFT! SPORTS SKÅLSÆDER 19" ALUFÆLGE 6 gear, 19" alufælge, fuldaut. klima, fjernb. c.lås, kørecomputer, infocenter, startspærre, auto. nedbl. bakspejl, udv. temp. måler, el-ruder, el-spejle m/varme, dæktryksmåler, cd/radio, kopholder, sportssæder, lygtevasker, tågelygter, xenonlys, airbag, abs, antispin, esp, servo, hækspoiler, mørktonede ruder i bag, ikke ryger, service ok BILEN ER PÅ LAGER TIL OMGÅENDE LEVERING! FLEXLEASING TIL ERHVERV: Depositum 40.000,- ex. moms Førstegangsydelse 40.000,- ex. moms Månedlig ydelse 7.623,- ex. moms Restværdi 500.000,- ex. moms & afgift Løbetid 12 måneder. ____________________________________________ FLEXLEASING TIL PRIVAT: Depositum 50.000,- incl. moms Førstegangsydelse 50.000,- incl. moms Månedlig ydelse 9.529,- incl. moms Restværdi 500.000,- ex. moms & afgift Løbetid 12 måneder. ____________________________________________

8600 Silkeborg
536.400 Uden afgift

Kilometer:
75.000
Årgang:
2006

Ferrari 308 3,0 GTS
Ferrari 308 3,0 GTS

Husk vi tilbyder finansiering af alle biler også veteranbiler gennem Santander med 25% i udbetaling, Leveret den 30 maj 1980 til Dale Williams Las Vegas som var første ejer af bilen, solgt til første ejer i Danmark den 29 januar 1990, særdeles flot og veldokumenteret bil, kun kørt 32.400 miles fra ny, ekskl. dansk registreringsafgift, ring gerne for yderligere info

8643 Ans
599.900 Uden afgift

Kilometer:
52.000
Årgang:
1979

Audi R8 4,2 FSi Coupé quattro R-tr.
Audi R8 4,2 FSi Coupé quattro R-tr.

(Bemærk prisen er incl. moms) aut.gear/tiptronic, 19" alufælge, fuldaut. klima, LED-forlygter med xenon, orginal lakering Daytona Gray Mat farve, ALCANTARA LOFTHIMMEL, CARBON SIDEBLADES, Bang & Olufsen lyd anlæg, alarm, fjernb. c.lås, parkeringssensor for + bag, ratgearskifte, fartpilot, infocenter, startspærre, auto. nedbl. bakspejl, udv. temp. måler, regnsensor, sædevarme, el indst. førersæder, el-ruder, el-spejle, cd/radio, navigation, multifunktionsrat, kopholder, læderindtræk, læderrat, automatisk lys, airbag, abs, antispin, esp, servo, hvide blink, indfarvede kofangere, tonede ruder, ikke ryger, service ok. SUPER FED RACER MED DEN HELT RIGTIGE LYD. SÆLGES KUN ENGROS.

8600 Silkeborg
341.900 Uden afgift

Kilometer:
114.000
Årgang:
2008

Ferrari FF DCT 6,3
Ferrari FF DCT 6,3

aut.gear/tiptronic, 20" alufælge, 2 zone klima, fjernb. c.lås, parkeringssensor, ratgearskifte, kørecomputer, infocenter, startspærre, auto. nedbl. bakspejl, udv. temp. måler, regnsensor, sædevarme, el indst. forsæder, el-ruder, el-spejle, bakkamera, dæktryksmåler, cd/radio, navigation, multifunktionsrat, bluetooth, armlæn, isofix, læderindtræk, læderrat, xenonlys, tågelygter, automatisk lys, airbag, abs, antispin, esp, servo, hvide blink, indfarvede kofangere, tonede ruder, ikke ryger, service ok. Bilen står på lager i Danmark - ring venligst for fremvisning og leasingtilbud.

8600 Silkeborg
966.400 Uden afgift

Kilometer:
37.000
Årgang:
2014

Nissan 300 ZX 3,0 aut.
Nissan 300 ZX 3,0 aut.

Husk vi tilbyder finansiering af alle biler også veteranbiler gennem Santander med 25% i udbetaling, 3. generation af Nissan's fanatastiske Z-sportsvogne, 300 ZX'eren er den første med V6 motor, Selv om bilen snart er 35 år så er det en fornøjelse at sætte sig ind i bilen da betjeningskontakter o.lign. vanen tro fungerer med japansk akkuratesse - ligesom fra ny, Det aftagelige targa tag i glas er nemt at af / på montere og giver et godt lys i kabinen selvom taget er på, Med en 0-100 tid på 10 sekunder er der er ikke tale om en decideret lyskrydsracer men mere en komfortabel langtursbil pakket ind i et sportsligt coupé karosseri - der med 2 små bagsæder og et bagagerum med nem adgang også kan være praktisk, Den er efter datiden godt udstyret med automatgear med overdrive funktion, el-ruder / el- spejle, fartpilot, el-antenne ( fremstår med original radio ), højdejust. førersæde, velour sportssæder samt mulighed for justering af hårdhed på støddæmperne, Bilen har kørt i Tyskland og vi har ikke grund til at tro den har kørt mere end de 83.000 km da det både medfølger servicebog samt diverse synsdokumenter, Sælges dog engros pga. små kosmetiske fejl som de fleste nemt kan leve med, Pris uden afgift, Vi hjælper gerne med indregistrering og indbetaling af afgift, Ring for yderligere info

8643 Ans
129.900 Uden afgift

Kilometer:
83.000
Årgang:
1985

Porsche 911 3,6 Turbo
Porsche 911 3,6 Turbo

Porsche 964 turbo 3.6 model 1993. Netop ankommet i vores shwroom Meget sjælden farvekombination............ Skal ses..... Sælges oplysninger 135000 km. Matching number. Bilen har været brugt som showcar for Porsche. M740. Så vidt vides så er der kun 2 i denne farve, hvor hele kabinen er i wimbledon green og med rafleder og den blev brugt af Porsche. Den anden blev solgt i Tyskland og blev ikke brugt af Porsche. Den har været udstillet på Paris motorshow i 1992. Har været med i et par blade. Der er ofret 100000 kr. på bilen det sidste år, kun i reservedele, der forefindes en masse kvitteringer igennem hele bilens levetid. Alt fungere i bilen. Motor har været ude og er revideret/gennemgået og tjekket. Gearkasse gennemgået og renoveret. Alt står fint. Køre fint. Stel nummer: WPOZZZ96ZPS470069 Speedometer viser: 135000 km Sælges uden afgift Sælges for kunde

7120 Vejle
1.495.000 Uden afgift

Kilometer:
135.000
Årgang:
1993

McLaren 720S 4,0 Coupé
McLaren 720S 4,0 Coupé

RING VENLIGST FOR FREMVISNING! Performance pakke, aut.gear/tiptronic, 20" alufælge, 2 zone klima, fjernb. c.lås, parkeringssensor, ratgearskifte, kørecomputer, startspærre, udv. temp. måler, højdejust. forsæde, el-ruder, el-spejle, bakkamera, nøglefri betjening, dæktryksmåler, navigation, xenonlys, airbag, automatisk lys, abs, antispin, esp, servo, hvide blink, indfarvede kofangere, hækspoiler, 1 ejer, ikke ryger. BILEN ER PÅ LAGER TIL OMGÅENDE LEVERING! FLEXLEASING TIL ERHVERV: Depositum 100.000,- ex. moms Førstegangsydelse 125.000,- ex. moms Månedlig ydelse 23.385,- ex. moms Restværdi 1.200.000,- ex. moms & afgift Løbetid 12 måneder. ____________________________________________ FLEXLEASING TIL PRIVAT: Depositum 125.000,- incl. moms Førstegangsydelse 156.250,- incl. moms Månedlig ydelse 29.231,- incl. moms Restværdi 1.200.000,- ex. moms & afgift Løbetid 12 måneder. ____________________________________________

8600 Silkeborg
1.451.400 Uden afgift

Kilometer:
11.000
Årgang:
2017

Billig lån - få svar på 1 minut
Vi har skåret de dårlige lånetilbud fra, så du kun vælger mellem de bedste lån
Find det bedste lån