Pris
Op til 100.000 kr
100 - 200.000 kr
Fra 200.000 kr
Drivmiddel
Km
Max 50.000 km
Max 100.000 km
TILBUD: SPAR OP TIL 50.000 KR.
Spar 50.000 kr
650.000 kr
600.000 kr
Audi A6
50 TDi S-line Avant quattro Tiptr.
600.000 kr
Nedsat 50.000 kr (før 650.000 kr)
Spar 40.000 kr
429.900 kr
389.900 kr
Audi A6
40 TDi Sport Avant S-tr.
389.900 kr
Nedsat 40.000 kr (før 429.900 kr)
Spar 30.000 kr
429.900 kr
399.900 kr
Audi A6
40 TDi S-line S-tr.
399.900 kr
Nedsat 30.000 kr (før 429.900 kr)
Hvorfor skal jeg købe en Audi A6 på Bilhandel.dk?
Bilhandel har de bedste brugeranmeldelser på Trustpilot og vi gør det nemt at søge, sammenligne og efterfølgende prøvekøre og købe en bil, der passer dit behov og budget.
Gør en god handel på en Audi A6 fra 89.995 kr
Audi A6
2,0 TDi 190 Ultra S-line Avant S-tr.
299.500 kr
Pris
Audi A6
3,0 TDi 204 S-line Avant Multitr.
189.500 kr
Pris
Audi A6
3,0 TDi 245 S-line Avant quattro S-tr.
209.500 kr
Pris
Audi A6
3,0 TDi 218 Avant S-tr.
269.900 kr
Pris
Spar 10.000 kr
99.995 kr
89.995 kr
Audi A6
2,0 TDi 177 Avant
89.995 kr
Nedsat 10.000 kr (før 99.995 kr)
Audi A6
50 TFSi e Sport Prestige Avant quattro S-tr.
529.800 kr
Pris
Audi A6
3,0 TDi 218 S-tr.
234.800 kr
Pris
Audi A6
50 TDi S-line Avant quattro Tiptr.
649.000 kr
Pris
Audi A6
40 TDi S-tr.
329.900 kr
Pris
Leder du efter en bil med Apple CarPlay? Se nærmere på disse Audi A6 med Apple CarPlay
Audi A6
50 TDi S-line Avant quattro Tiptr.
649.000 kr
Pris
Audi A6
40 TDi S-tr.
329.900 kr
Pris
Audi A6
3,0 TDi 218 Avant S-tr.
349.900 kr
Pris
Find leasingtilbud på Audi A6 med en lav månedlig ydelse
Audi A6
3,0 TDi 320 S-line Avant quattro Tiptr.
1.900 kr/mdr
Flexleasing ekskl. moms
Audi A6
3,0 TDi 218 S-line Avant quattro S-tr.
2.040 kr/mdr
Flexleasing ekskl. moms
Audi A6
3,0 TDi 218 S-line Avant quattro S-tr.
2.075 kr/mdr
Flexleasing ekskl. moms
Leder du efter en bil med Android Auto? Se nærmere på disse Audi A6 med Android Auto
Audi A6
40 TDi Avant S-tr.
339.800 kr
Pris
Audi A6
50 TFSi e Sport Prestige Avant quattro S-tr.
469.900 kr
Pris
Audi A6
2,0 TDi 190 S-line Avant S-tr.
244.900 kr
Pris
Brug for plads?
Audi A6
40 TDi Avant S-tr.
339.800 kr
Pris
Audi A6
50 TFSi e Sport Prestige Avant quattro S-tr.
469.900 kr
Pris
Audi A6
2,0 TDi 190 Ultra S-line Avant S-tr.
279.900 kr
Pris
Nye annoncer
Audi A6
2,0 TDi 190 Ultra S-line Avant S-tr.
299.500 kr
Pris
Audi A6
2,0 TFSi Avant
49.800 kr
Engros/CVR
Rækkevidde
Audi A6
50 TFSi e Sport Prestige Avant quattro S-tr.
469.900 kr
Pris
Audi A6
55 TFSi e S-line Avant quattro S-tr.
549.800 kr
Pris
Audi A6
50 TFSi e Sport Prestige Avant quattro S-tr.
529.800 kr
Pris
Jo større batteri, jo længere rækkevidde. Her vises de Audi A6 der er til salg med det største batteri
Audi A6
50 TFSi e Sport Prestige Avant quattro S-tr.
469.900 kr
Pris
Audi A6
55 TFSi e S-line Avant quattro S-tr.
549.800 kr
Pris
Audi A6
50 TFSi e Sport Prestige Avant quattro S-tr.
529.800 kr
Pris
Køb brugt med lavt km-tal
Spar 10.000 kr
309.400 kr
299.400 kr
Audi A6
3,0 TDi 218 S-line S-tr.
299.400 kr
Nedsat 10.000 kr (før 309.400 kr)
Spar 4.800 kr
164.700 kr
159.900 kr
Audi A6
2,0 TFSi 180 Avant Multitr.
159.900 kr
Nedsat 4.800 kr (før 164.700 kr)
Audi A6
50 TFSi e Sport Prestige Avant quattro S-tr.
469.900 kr
Pris
Kør grønt
Audi A6
50 TFSi e Sport Prestige Avant quattro S-tr.
529.800 kr
Pris
Audi A6
50 TFSi e Sport Prestige Avant quattro S-tr.
469.900 kr
Pris
Audi A6
55 TFSi e Sport Prestige S-line Avant quattro S-tr.
529.900 kr
Pris
Et lavt brændstofforbrug giver en god biløkonomi
Audi A6
50 TFSi e Sport Prestige Avant quattro S-tr.
469.900 kr
Pris
Audi A6
55 TFSi e S-line Avant quattro S-tr.
549.800 kr
Pris
Audi A6
50 TFSi e Sport Prestige Avant quattro S-tr.
529.800 kr
Pris
Fuld tryghed i din bilhandel
En udvidet garanti dækker typisk skader på motor, elektronik og drivlinje i 12 til 36 måneder.
Audi A6
2,0 TDi 190 Ultra S-line Avant S-tr.
299.500 kr
Pris
Audi A6
3,0 TDi 204 S-line Avant Multitr.
189.500 kr
Pris
Audi A6
3,0 TDi 218 Avant S-tr.
269.900 kr
Pris
Gør din bil mere praktisk med anhængertræk
Audi A6
3,0 TDi 326 Competition Avant quattro Tiptr.
509.500 kr
Pris
Audi A6
55 TFSi e Sport Prestige S-line Avant quattro S-tr.
529.900 kr
Pris
Audi A6
55 TFSi e S-line Avant quattro S-tr.
519.000 kr
Pris
Spar mange penge ved at købe en næsten ny bil
Audi A6
50 TFSi e Sport Prestige Avant quattro S-tr.
529.800 kr
Pris
Audi A6
55 TFSi e S-line Avant quattro S-tr.
549.800 kr
Pris
Audi A6
50 TFSi e Sport Prestige Avant quattro S-tr.
469.900 kr
Pris
Populært udstyr på Audi A6
El-ruder (65)
Sædevarme (64)
Fartpilot (61)
Alufælge (60)
Parkeringssensor (54)
Navigation (52)
LED forlygter (49)
Nøglefri (48)
Klimaanlæg (45)
Elektrisk bagklap (42)
Fjernlysassistent (40)
Træk (38)
Dæktryksmåler (36)
Aircondition (34)
Adaptiv fartpilot (30)
Auto. nødbremse (25)
Vognbaneassistent (25)
Apple CarPlay (24)
Bakkamera (24)
Blindvinkelassistent (22)
Android Auto (19)
Xenonlys (19)
Kurvelys (15)
Auto. parkering (14)
Soltag (14)
Adaptiv undervogn (10)
Headup display (9)
Nightvision (3)
Ratvarme (3)
Nysynet (2)
Panoramatag (2)
Biler kan filtreres på forskellige kriterier. Ovenfor kan du se antallet af brugte Audi A6, der har et specifikt udstyr. “El-ruder” og “Sædevarme” er det mest almindelige udstyr på Audi A6. Du kan også finde Audi A6 der kan køre med trailer, da 38 biler har anhængertræk.
Der er 91 forhandlere på Bilhandel der sælger Audi A6 - her er 9 udvalgte
Alternative Audi modeller
Alternativer til Audi A6
Hvordan sælger jeg en Audi A6?
Brugte Audi A6
Tyske Audi er og bliver én af verdens allerstørste bilproducenter, hvilket har været tilfældet i størstedelen af virksomhedens knap 110 år på markedet. Den populære bilproducent er særligt kendt for at producere luksuriøse køretøjer af høj kvalitet. Herunder er blandt andet TT-serien, Q5-serien og A6-serien gode eksempler på den tyske virksomheds evne til at levere biler fra allerøverste hylde, når det kommer til både design, teknologi og komfort.
Dette er imidlertid blot en håndfuld af Audis mange succeshistorier, der ligeledes inkluderer eksempler såsom den anerkendte A5-serie og den luksuriøse R8-serie. Alt i alt har bilproducenten, med hovedsæde i Ingolstadt i det sydøstlige Tyskland, således kunnet bryste sig med bred anerkendelse og gode salgstal i en lang række af årtier.
Den førnævnte A6-serie har i særdeleshed sat sig præg på markedet i form af et flertal af eksklusive, stilrene og kraftige modeller. Nogle af de mest prominente eksempler inden for denne serie er blandt andet Audi A6 Avant og Audi A6 Limousine. En fællesnævner for disse to populære modeller er, at begge oser af en elegance, som passer til deres respektive navne. Tilsvarende gås der naturligvis hverken på kompromis med den essentielle funktionalitet eller den eftertragtede komfort.
Audi A6 er en af de få biler, som har en model for alle. Skal det være komfortabelt, hurtigt eller bare praktisk, så er det dumt at kigge væk fra de fire ringe. Ligegyldig generation man vælger, så har A6’eren altid tilbudt enormt meget kabineplads og en fornøjelse at køre i. Audi bruger samme platform som den større Porsche Macan , og overraskende kan man finde samme kvalitetsdele i dem begge to. Det er dog ikke overraskende at diesel er det mest populære valg hos Audi A6’eren. 2011-2018 generationen er nok den model som de fleste har øjne op for, og her har man nok kiggede på den 2-liter diesel. Skal det være 177 hk eller skal man gå efter 190 hk udgaven, så kan man måske tænke over hvad forskellen er? Forskellen er, udover de flere hestekræfter på den ene, at den med 177 hk bruger Multitronicgear og den 190 hk har et syv-trins Steptronicgear.
For de hurtige bilister, så kan man også finde en 3,0 V6 diesel, som i starten havde 313 hk og senere udgaver fik den 326 hk. Modellen bruger modsætning de andre et otte-trins Tiptronicgear. Er man mere til benzin, så er det helholdsvis Audi A6 2,0 TFSi’er man har haft øjnene på. Den fås med 180 hk og op til 252 hk. Der er selvfølgelig også en 3,0 V6 TFSi med eller over 300 hk.
De første Audi A6’ere fra 2011, kunne fås med den gamle 2,8 V6 suge motor og 204 hk. Dog er det ikke den mest økonomiske bil eller hurtigste. Da A6’eren kom frem med deres 2011 generation, kom hele modelprogrammet standard med deres klasseførende MMI-Entertainment system. Dette system havde en smart feature, hvor der var en lille Touchpad med blot én finger kunne man skrive tal eller nummer ind, uden at skulle selv vælge dem på skærmen.
Da Audi i høj grad henvender sig til et lidt dyrere kundesegment end så mange andre bilproducenter, er det af åbenlyse årsager en fordel at gå på udkig efter en brugt A6-model, som garanterer dig den samme kvalitetsoplevelse til en langt billigere pris.
Udvalget af brugte A6-modeller er både stort og alsidigt, og det er i den grad muligt at finde masser af varianter med et overkommeligt og fornuftigt prisskilt. Hvis du gransker markedet, kan du således utvivlsomt udpege det perfekte køretøj, uden at du ender med at skulle forhøje budgettet.
Audi A6 kom på det danske marked i 1994, og var en efterfølger af deres Audi 100 model. Siden hen har A6’eren været en populær model for det danske marked. I 1997 kom anden generation og tredje generation så lyset i 2004. I 2008 kom den vilde RS6 udgave, som brugte en 5-liter V10 motor med hele to turboer. Dog var der også en mildere S6’er, som havde en 5,2 V10’er fra Lamborghini Gallado. Skulle man bruge en bil der kunne klare næsten det hele, så var der også en ALLROAD udgave, der havde mere frihøjde og firehjulstræk.
I 2011 kom så fjerde generation. Designet var i still med den større Audi A8 , men denne gang introducerede Audi også for en Coupé udgave af Audi A6’eren. Modellen hed A7, og Audi A7 var bund og grund en femdørs Coupé af Audi A6’eren. Det var ikke første gang at Audi havde lavet det nummer, hvor tidligere havde de solgt en Audi A5 Sportsback, der var en femdørs udgave af den normale A4’er. Audi A6 kom i de sædvanlige udstyrsudgaver, der var en ALLROAD model og så var der også en S6 eller RS6, som i A7’eren hed S7 eller RS7. Denne gang valgte man at ”downsize” motorerne for at overholde emissionslovene i Europa. Det betød at denne gang brugte S6/S7 og RS6/RS7 samme 4-liter V8 og to turboer.
Dieselmotorer var et populært valg på fjerde generation af A6’eren. De mest populærere dieseler var deres 3,0 TDI V6 eller den mindre 2,0 TDi’er. På benzinsiden bestod det af turboladet udgaver; 1,8 TFSi, 2,0 TFSi eller den store 3,0 V6 TFSi. Der var også en 2,8 FSi V6 Sugemotor, men mest overraskende var en 2,0 TFSi Hybrid. Den brugte en 45 hk. elektrisk motor og ydet 211 hk i alt.
I 2018 kom så femte generation af A6’eren, som udstrålede med sit meget unikke prestigefyldte design. For første gang i en Audi A6, kom den med digital instrumentering og hele to store touchskærme, hvor den mindste overtog pladsen for de traditionelle knapper, der normalt styrede ting som klimaanlægget osv. Sikkerheden var også skruet op. Autonomous Driving Level 3, som betyder at bilen selv kan følge med trafikken op til 60 km/h blev tilføjet. Motorprogrammet bestod af 2-liter benziner eller dieseler og ligeledes med deres 3-liter V6’er. Dog kunne man finde et 12-voltbatteri på deres store 3-liter diesel, som var der for eliminer alt turbolag. Senere hen i 2018, blev den længe ventede A7’er præsenterede og topmodellen S6/S7 kom også med enten en 2,9 V6 Biturbo eller en 3-liter V6 diesel, hvor i Danmark valgte man kun at sælge dieseludgaven.
Brug for hjælp?