cover
Bilhandel

Brugte BMW X5 til salg

Søg blandt 33 brugte BMW X5 til salg fra 24 forhandlere

  • Pris

    Op til 100.000 kr

    100 - 200.000 kr

    Fra 200.000 kr

    Km

    Max 50.000 km

    Max 100.000 km

    Spar op til 200.099 kr

    De største besparelser på BMW X5

    Nedsat pris

    Spar 200.099 kr

    999.999 kr

    799.900 kr

    BMW X5

    3,0 M50d xDrive aut.

    6/2016
    138.000 km
    Diesel
    381 hk

    799.900 kr

    Nedsat 200.099 kr (før 999.999 kr)

    Bliv godt kørende i en brugt BMW X5

    Find en brugt bil der passer til dine behov blandt de 33 brugte BMW X5 vi har til salg. På Bilhandel finder du brugte BMW X5 fra 24 forhandlere.

    Udvalgte brugte BMW X5

    Find din perfekte BMW X5 fra 199.900 kr

    Nye annoncer

    Disse BMW X5 er lige sat til salg

    BMW X5 med anhængertræk

    Gør din bil mere praktisk med anhængertræk

    Populært udstyr på BMW X5

    Navigation (30)

    Sædevarme (30)

    Alufælge (29)

    Fartpilot (29)

    El-ruder (28)

    Bakkamera (27)

    Klimaanlæg (25)

    Fjernlysassistent (24)

    Nøglefri (23)

    Parkeringssensor (23)

    Vognbaneassistent (23)

    Soltag (22)

    Aircondition (18)

    Apple CarPlay (16)

    Træk (13)

    Android Auto (12)

    Nysynet (1)

    Xenonlys (1)

    Biler kan filtreres på forskellige kriterier. Ovenfor kan du se antallet af brugte BMW X5 der har et specifikt udstyr. “Navigation” og “Sædevarme” er det mest almindelige udstyr på BMW X5. Du kan også finde en BMW X5 der kan køre med trailer, da 13 biler har anhængertræk.

    Det koster en BMW X5

    Hvis du leder efter en god deal på en brugt BMW X5 kan du her ser de biler der er til salg fordelt på kørte km og pris.

    Populære farver for BMW X5

    Andre populære brugte BMW modeller

    Brugte BMW X5

    Det er ikke overraskende at SUV’er aldrig har solgt ligeså godt som de mindre personbiler i Danmark. Dog har X5’eren altid været en darling hos de danske familier – og det er der en god grund til. BMW kalder den selv for Sport Active Vehicle med god grund. X5 er nemlig brugbar til meget. Pladsen er god, funktionelle løsninger og så kører den som en personbil med et sportsligpræg. Man kan se det i sloganet, BMW udvikler kun biler med køreglæde, uanset størrelse eller motor. Og der skuffer BMW X5 heller ikke. Med den nye X5 lige præsenteret, betyder det at 2013-udgaven, kaldet F13, er et interessant bud på brugt marked. Selvom den årgang kom eksklusivt med en 2-liter diesel med 218 hk og 450Nm, så valgte de fleste dansker den med den større 3-liter diesel. Den motor kunne fås i tre forskellige varianter. XDrive30d 258 hk og 560Nm, XDrive40d 313 hk og 630Nm og så den helt vilde M50d XDrive med 381 Hk og 740Nm. Bortset fra den 2-liter diesel, kom alle X5’er standard med deres firehjulstræk kaldet XDrive og et otte-trins ZF-automatgear. Med et ekstrakryds på udstyrs listen, kom visse udgaver med et ekstra sæderække til at kunne rumme syv-personer, hvad gør X5 eminent til de større familier.

    BMW X5 historien bag - En stor bil med stor motor.

    I begyndelsen af årtusindskiftet, fik BMW den idé at de også ville skabe en stor SUV, der skulle konkurrer imod Mercedes ML, Range Rover og Jeep Grand Cherokee . SUV’en fik navnet X5, og var baseret på E39 5-Serien. Dog var det ikke en SUV, der øvrigt stod for Sport Utility Vehicle, men retter hvad BMW selv kaldte for SAV, Sport Active Vehicle. BMW X5 var nemlig ikke som de andre SUV’er på marked. Dette var en bil til alt slags brug. Familie, livsstil eller bare arbejde. BMW X5 kunne fås med enten baghjulstræk eller firehjulstræk og et valg imellem rækkesekser til ottecylinderet benzin - og dieselmotorer. I 2004 modtog den et mindre Facelift, hvor den fik en større V8’er.

    Anden generation så lyset i 2006 med et mere ”Rugged” design. BMW X5 kunne nu kun fås med automatgear og blev også introduceret med BMW’s iDrive system. Motorprogrammet forsatte med valget af enten seks -eller ottecylinder. Større var den også blevet, hvor man nu kunne tilkøbe et ekstra sæderække, hvad gjorde X5’eren til en syv-personers SAV.I 2008 eksperimenterede BMW med deres modeller, hvor de præsenterede for en X6. Forskellen var at X6 bund og grund var en Coupé-udgave af X5’eren. I 2009 rykkede BMW X5 til et nyt marked for hurtige SUV’er. X5M var den første SUV/SAV, udviklet af BMW’s Racerafdeling M-Performance. Motoren var lånt fra dengang BMW M5 , hvad var en 4,4-liter V8 med to turboer og 555 Hk. I 2010 modtog den et mindre Facelift

    Først i 2013 kom tredje generation på marked. Designet var meget som før, trods for BMW’s velkendte nyrer var blevet større. Igen kunne man vælge den med seks og ottecylinder, men en firecylindret 2-liter diesel blev introduceret sammen med en 2-liter Hybrid. Endnu en BMW X5 M kom på marked med en 4,4-liter V8, to turboer og 575 hk. Dog som noget nyt, blev en diesel udgave kaldet M50d også introduceret med 381 hk og 740Nm. Motoren var en 3-liter rækkesekser diesel med hele fire turboer

    Allerede i 2018 blev fjerde gernation præsenteret. Designet var meget det samme som før, hvor BMW dog havde gjort dens nyrer endnu større. Det var også den første SUV/SAV fra BMW, som modtog deres nye 12,3” digitale instrumentering og et kæmpe 12,3” touchskærm. Motorprogrammet var gået tilbage til kun seks og ottecylinder, hvad betød at X5 var den eneste i den europæiske klasse med en ottecylindret motor i den civile udgave. Året efter blev en X5M præsenteret med 600 eller 625 hk i Competition-udgaven. En ny M50d top diesel blev også præsenteret nu med 400 hk og 760Nm forsat fra en 3-liter rækkesekser med fire turboer.

    Se alle biltyper
    Se alle brændstoftyper
    Se alle områder

    Hurtige genveje

    Bilhandel.dk

    Cookieindstillinger

    Brug for hjælp?

    Bilhandel