Brugte Honda til salg

Sammenlign 73 Honda og køb hos en af de 38 forhandlere .

Pris

Op til 100.000 kr

100 - 200.000 kr

Fra 200.000 kr

Km

Max 50.000 km

Max 100.000 km

Populære brugte Honda modeller

TILBUD: SPAR OP TIL 19.900 KR.

De største prisnedsættelser på Honda

Nedsat pris

Spar 19.900 kr

394.900 kr

375.000 kr

Honda CR-V

2,0 e:PHEV Advance Tech

17.7 kWh
8/2023
23.000 km
Hybrid (benzin/el)

375.000 kr

Nedsat 19.900 kr (før 394.900 kr)

Nedsat pris

Spar 10.000 kr

109.400 kr

99.400 kr

Honda Civic

1,8 i-VTEC Elegance Tourer

11/2014
174.000 km
Benzin
142 hk

99.400 kr

Nedsat 10.000 kr (før 109.400 kr)

Nedsat pris

Spar 10.000 kr

159.900 kr

149.900 kr

Honda Civic

1,0 VTEC Turbo Elegance CVT

7/2017
135.000 km
Benzin
129 hk

149.900 kr

Nedsat 10.000 kr (før 159.900 kr)

Hvorfor skal jeg købe en Honda på Bilhandel.dk?

Bilhandel har de bedste brugeranmeldelser på Trustpilot og vi gør det nemt at søge, sammenligne og efterfølgende prøvekøre og købe en bil, der passer dit behov og budget.

De bedste brugte Honda

Gør en god handel på en Honda fra 44.999 kr

Ny annonce

Honda Civic

1,8 i-VTEC Sport aut.

11/2012
79.000 km
Benzin
142 hk

99.900 kr

Pris

Ny annonce

Honda Accord

2,0 Elegance Tourer

4/2009
165.000 km
Benzin
156 hk

69.900 kr

Pris

Ny annonce

Honda Civic

1,6 i-DTEC Comfort

11/2018
136.000 km
Diesel
120 hk

124.700 kr

Pris

Ny annonce
Fås med udvidet garanti

Honda HR-V

1,6 i-DTEC Elegance

8/2016
146.000 km
Diesel
120 hk

129.500 kr

Pris

Fås med udvidet garanti

Honda Civic

1,8 i-VTEC Sport

4/2014
170.000 km
Benzin
142 hk

86.800 kr

Pris

Honda Jazz

1,4 Exclusive

1/2009
169.000 km
Benzin
100 hk

44.999 kr

Pris

Honda HR-V

1,6 i-DTEC Executive

8/2017
157.000 km
Diesel
120 hk

132.900 kr

Pris

Fås med udvidet garanti

Honda HR-V

1,6 i-DTEC Elegance

4/2016
163.000 km
Diesel
120 hk

119.900 kr

Pris

Honda Jazz

1,5 i-MMD Executive eCVT

3/2023
30.000 km
Hybrid (benzin/el)
109 hk

224.900 kr

Pris

Honda med Apple CarPlay

Leder du efter en bil med Apple CarPlay? Se nærmere på disse Honda med Apple CarPlay

Honda Civic

1,6 i-DTEC Elegance

3/2019
117.000 km
Diesel
120 hk

149.900 kr

Pris

Nedsat pris

Spar 19.900 kr

394.900 kr

375.000 kr

Honda CR-V

2,0 e:PHEV Advance Tech

17.7 kWh
8/2023
23.000 km
Hybrid (benzin/el)

375.000 kr

Nedsat 19.900 kr (før 394.900 kr)

Nedsat pris

Spar 5.000 kr

200.000 kr

195.000 kr

Honda e

Advance

28.5 kWh
11/2021
2.000 km
El

195.000 kr

Nedsat 5.000 kr (før 200.000 kr)

Honda med Android Auto

Leder du efter en bil med Android Auto? Se nærmere på disse Honda med Android Auto

Nedsat pris

Spar 10.000 kr

159.900 kr

149.900 kr

Honda Civic

1,0 VTEC Turbo Elegance CVT

7/2017
135.000 km
Benzin
129 hk

149.900 kr

Nedsat 10.000 kr (før 159.900 kr)

Honda CR-V

2,0 e:PHEV Advance Tech

17.7 kWh
10/2023
8.000 km
Hybrid (benzin/el)

470.000 kr

Pris

Honda e:Ny1

Advance

68.8 kWh
8/2023
6.000 km
El

255.000 kr

Pris

Brug for plads?

Find Honda stationcar

Ny annonce

Honda Accord

2,0 Elegance Tourer

4/2009
165.000 km
Benzin
156 hk

69.900 kr

Pris

Nedsat pris

Spar 10.000 kr

109.400 kr

99.400 kr

Honda Civic

1,8 i-VTEC Elegance Tourer

11/2014
174.000 km
Benzin
142 hk

99.400 kr

Nedsat 10.000 kr (før 109.400 kr)

Nedsat pris

Spar 5.000 kr

79.400 kr

74.400 kr

Honda Civic

1,6 i-DTEC S Tourer

9/2015
168.000 km
Diesel
120 hk

74.400 kr

Nedsat 5.000 kr (før 79.400 kr)

Nye annoncer

Disse Honda er lige sat til salg

Ny annonce

Honda Civic

1,8 i-VTEC Sport aut.

11/2012
79.000 km
Benzin
142 hk

99.900 kr

Pris

Ny annonce

Honda Civic

1,6 i-DTEC Comfort

11/2018
136.000 km
Diesel
120 hk

124.700 kr

Pris

Ny annonce
Fås med udvidet garanti

Honda Civic

1,8 i-VTEC Sport

7/2012
217.418 km
Benzin
142 hk

69.900 kr

Pris

Rækkevidde

Honda med længste rækkevidde

Honda e:Ny1

Advance

68.8 kWh
8/2023
6.000 km
El

255.000 kr

Pris

Nedsat pris

Spar 5.000 kr

200.000 kr

195.000 kr

Honda e

Advance

28.5 kWh
11/2021
2.000 km
El

195.000 kr

Nedsat 5.000 kr (før 200.000 kr)

Fås med udvidet garanti

Honda e

Advance

28.5 kWh
10/2021
22.000 km
El

149.900 kr

Pris

Honda med største batterikapacitet

Jo større batteri, jo længere rækkevidde. Her vises de Honda der er til salg med det største batteri

Honda e:Ny1

Advance

68.8 kWh
8/2023
6.000 km
El

255.000 kr

Pris

Nedsat pris

Spar 5.000 kr

200.000 kr

195.000 kr

Honda e

Advance

28.5 kWh
11/2021
2.000 km
El

195.000 kr

Nedsat 5.000 kr (før 200.000 kr)

Fås med udvidet garanti

Honda e

Advance

28.5 kWh
10/2021
22.000 km
El

149.900 kr

Pris

Køb brugt med lavt km-tal

Honda der har kørt få km

Nedsat pris

Spar 5.000 kr

200.000 kr

195.000 kr

Honda e

Advance

28.5 kWh
11/2021
2.000 km
El

195.000 kr

Nedsat 5.000 kr (før 200.000 kr)

Honda e:Ny1

Advance

68.8 kWh
8/2023
6.000 km
El

255.000 kr

Pris

Honda CR-V

2,0 e:PHEV Advance Tech

17.7 kWh
10/2023
8.000 km
Hybrid (benzin/el)

470.000 kr

Pris

Kør grønt

Brugte Honda hybrid

Honda Jazz

1,5 i-MMD Executive eCVT

3/2023
30.000 km
Hybrid (benzin/el)
109 hk

224.900 kr

Pris

Honda Jazz

1,5 i-MMD Executive eCVT

8/2020
83.000 km
Hybrid (benzin/el)
109 hk

184.900 kr

Pris

Nedsat pris

Spar 19.900 kr

394.900 kr

375.000 kr

Honda CR-V

2,0 e:PHEV Advance Tech

17.7 kWh
8/2023
23.000 km
Hybrid (benzin/el)

375.000 kr

Nedsat 19.900 kr (før 394.900 kr)

Et lavt brændstofforbrug giver en god biløkonomi

Honda der kører længst på literen

Nedsat pris

Spar 19.900 kr

394.900 kr

375.000 kr

Honda CR-V

2,0 e:PHEV Advance Tech

17.7 kWh
8/2023
23.000 km
Hybrid (benzin/el)

375.000 kr

Nedsat 19.900 kr (før 394.900 kr)

Honda CR-V

2,0 e:PHEV Advance Tech

17.7 kWh
10/2023
8.000 km
Hybrid (benzin/el)

470.000 kr

Pris

Ny annonce

Honda Civic

1,6 i-DTEC Comfort

11/2018
136.000 km
Diesel
120 hk

124.700 kr

Pris

Fuld tryghed i din bilhandel

Honda med udvidet garanti

En udvidet garanti dækker typisk skader på motor, elektronik og drivlinje i 12 til 36 måneder.

Ny annonce
Fås med udvidet garanti

Honda HR-V

1,6 i-DTEC Elegance

8/2016
146.000 km
Diesel
120 hk

129.500 kr

Pris

Fås med udvidet garanti

Honda Civic

1,8 i-VTEC Sport

4/2014
170.000 km
Benzin
142 hk

86.800 kr

Pris

Fås med udvidet garanti

Honda HR-V

1,6 i-DTEC Elegance

4/2016
163.000 km
Diesel
120 hk

119.900 kr

Pris

Honda med anhængertræk

Gør din bil mere praktisk med anhængertræk

Honda CR-V

1,6 i-DTEC Lifestyle aut. 4WD

1/2016
116.000 km
Diesel
160 hk

200.000 kr

Pris

Nedsat pris

Spar 5.000 kr

284.900 kr

279.900 kr

Honda CR-V

2,0 i-MMD Elegance E-CVT

2/2019
102.000 km
Hybrid (benzin/el)
184 hk

279.900 kr

Nedsat 5.000 kr (før 284.900 kr)

Nedsat pris

Spar 10.000 kr

159.900 kr

149.900 kr

Honda Civic

1,0 VTEC Turbo Elegance CVT

7/2017
135.000 km
Benzin
129 hk

149.900 kr

Nedsat 10.000 kr (før 159.900 kr)

Nyeste Honda til salg

Spar mange penge ved at købe en næsten ny bil

Honda CR-V

2,0 e:PHEV Advance Tech

17.7 kWh
10/2023
8.000 km
Hybrid (benzin/el)

470.000 kr

Pris

Honda e:Ny1

Advance

68.8 kWh
8/2023
6.000 km
El

255.000 kr

Pris

Nedsat pris

Spar 19.900 kr

394.900 kr

375.000 kr

Honda CR-V

2,0 e:PHEV Advance Tech

17.7 kWh
8/2023
23.000 km
Hybrid (benzin/el)

375.000 kr

Nedsat 19.900 kr (før 394.900 kr)

Populært udstyr på Honda

Sædevarme (60)

El-ruder (59)

Fartpilot (59)

Klimaanlæg (58)

Alufælge (53)

Navigation (37)

Bakkamera (36)

Træk (34)

Aircondition (31)

Parkeringssensor (31)

LED forlygter (28)

Vognbaneassistent (22)

Dæktryksmåler (20)

Apple CarPlay (17)

Nøglefri (16)

Adaptiv fartpilot (15)

Android Auto (15)

Auto. nødbremse (13)

Soltag (13)

Blindvinkelassistent (12)

Fjernlysassistent (11)

Elektrisk bagklap (9)

Auto. parkering (8)

Xenonlys (6)

Ratvarme (5)

Nysynet (4)

Headup display (3)

Kurvelys (3)

Nightvision (2)

Panoramatag (1)

Biler kan filtreres på forskellige kriterier. Ovenfor kan du se antallet af brugte Honda, der har et specifikt udstyr. “Sædevarme” og “El-ruder” er det mest almindelige udstyr på Honda. Du kan også finde Honda der kan køre med trailer, da 34 biler har anhængertræk.

Hvordan sælger jeg en Honda?

Du kan sælge en Honda hurtigt og nemt via TjekBil SmartSalg

Brugte Honda

Honda’s historie startede tilbage i begyndelsen af 1900-tallet. Den unge Soichiro Honda havde en kæmpe passion for alt slags køretøjer. Han brugte sine unge dage med at hjælpe til at udvikle racerbiler i hjemlandet Japan - og engang imellem kørte han også selv race i dem.

I år 1937 begyndte Soichiro at udvikle stempelringe til biler, og han var heldig at få en eksklusiv kontrakt med Toyota, som han desværre også hurtig mistede igen på grund af dårlig kvalitet af hans stempelringe. Det hele vende dog sig om igen, efter han var startede på ingeniørskolen, og et par besøg hos Toyota for at lære og forstå kunsten i at bygge stempelringe. Det gjorde at han fik lov til at udvikle og bygge stempelringe igen for Toyota, og denne gang var kvaliteten god nok for Toyota.

Det var Først i 1949 at Soichiro startede det som vi i dag kender som Honda Honda Motor Co., Ltd. eller bare Honda. Det startede først med motorcykler, og det var også året at deres første motorcykel med navnet Dream D-Type så lyset. Faktisk fik Honda e n så stor succes med motorcykler, at i dag er Honda de største fabrikanter inden for motorcykler.

De første firehjulet Honda’er

Den første Honda på fire hjul var dog en arbejdsbil for det Japansk folk. Modellen hed T360, og var en lille Pickup med en motorstørrelse på kun 356 cc. Det gjorde nemlig at den blev kategoriseret som det Japan kalder for en “Kei-car”. At afgiften var laver på grund af den lille motorstørrelse. T360 var ikke den eneste bil fra Honda, hvor en sportsvogn kaldet S500 så lyset. Motoren var den samme fra T360, men man havde dog boret motoren op til 531 cc.

Honda prøvede lykken uden for Japan, og i 1959 sagde Honda god dag til det Amerikanske marked med en lille model med navnet N600, og ikke mere end et år ramte Honda det Europæiske marked. Her blev vi Europæere budt velkommen til modeller som Civic og Accord.

I 90’erne ændrede Honda filosofi med deres biler, og nu skulle en Honda være et bilmærke med racer gener. Den første Sportslig Honda de præsenterede var Sportsvognen NSX, som stod for New Sportscar eXperimental. NSX mindede meget om en Ferrari fra samme tid, men havde holdbarheden, som en Honda nu var kendt for. Den var også udviklet sammen med den Brasilianske racerkører Ayrton Senna.

Introduktionen af V-TECH

Hvis man var ung i 90’erne, vidste man at en Honda Civic var en meget hurtig bil til ikke så mange penge. Det skyldes at de fleste Civic’er - og øvrige Honda’er - var udstyret med noget Honda kaldte V-TECH, som stod for Variable Valve Timing. Det gjorde ikke kun bilen mere økonomisk, men at den også kunne tage høje omdrejninger, og det var et hit for Honda e jerne.

Hen imod slutningen af 90’erne, blev de helt vilde Honda introduceret med Type-R i navnet. Den første Civic Type-R var dog kun bygget for det Japanske marked, hvor man ellers skulle vente til 2001 for opleve den vilde lomme GTi. Dog kunne en Integra og Accord Type R godt købes i Danmark årene inde.

Et godt ry for sit holdbarhed.

Det er ikke for sjovt at Honda har igennem årene vundet titler som årets brugtbil og endda også titlen som årets bil. Honda har nemlig et godt ry for sin holdbarhed. Accord’en var i mange år den mest populære Honda herhjemme, men den model tog Honda af programmet i Europa da året ramte 2015. Dog har man siden 70’erne kunne købe den mindre Civic. Civic’en er en bil i C-segmentet, og selvom den ser mere civil ud, så er det en bil der gemmer på sportslig køreenskaber.

Der findes også den mindre Jazz, og selvom den er mindre end Civic’en, så tilbyder Jazz’en utroligt meget kabineplads, trods for sin størrelse. Tilfælles for dem begge, tilbyder Honda også noget de kalder for “Magic Seat”. Magic Seat er standard på nogle af deres modeller, hvor man kunne løfte de bagerste sæder helt op, og så er der lige pludselig plads til en masse ting, såsom en hel cykel eller flyttekasserne.

Elektriske Honda’er.

Crossover har dog aldrig været Honda’s stærkeste side, hvor modellen HR-V aldrig blev et hit herhjemme. Dog var sagen anderledes med den større CR-V SUV. Den startede livet som en mindre SUV i 90’erne, og i dag er det en forholdsvis stor bil. CR-V kan også fås som en Hybrid, og snart kommer en ny HR-V med Hybridteknik.

Af elektrificeret biler har Honda i mange år været nogle af de første sammen med Toyota. Allerede med gengivelsen af sportsvognen Honda CR-Z Hybrid og den første Jazz Hybrid, var Honda de første Hybridteknik i de klasser. Desværre var det også skuffende biler, fordi at teknikken ikke var på sin plads dengang.

Fremtiden bliver elektrisk hvis man spørg Honda, hvor den tidligere nævnte kommende Honda HR-V er på vej. Dog laver Honda også en fuldblods elbil med modellen Honda E. Honda E er en lille elektrisk livsstilsbil med et retro design, der stammer tilbage fra den første Honda Civic . I kabinen er den dog knap så reto, hvor den har sat standarden for kabinedesign i klassen. Den er nemlig udstyret med ikke mindre end fem skærme i kabinen!.

Se alle modeller
Se alle biltyper
Se alle brændstoftyper
Se alle områder

Hurtige genveje

Bilhandel.dk

Cookieindstillinger

Brug for hjælp?

Bilhandel