Brugte Honda til salg

Sammenlign 90 Honda og køb hos en af de 42 forhandlere .

Pris

Op til 100.000 kr

100 - 200.000 kr

Fra 200.000 kr

Km

Max 50.000 km

Max 100.000 km

Populære brugte Honda modeller

TILBUD: SPAR OP TIL 20.000 KR.

De største prisnedsættelser på Honda

Nedsat pris

Spar 20.000 kr

359.900 kr

339.900 kr

Honda CR-V

2,0 i-MMD Elegance E-CVT

9/2022
39.000 km
Hybrid (benzin/el)
184 hk

339.900 kr

Nedsat 20.000 kr (før 359.900 kr)

Nedsat pris
Udvidet garanti

Spar 20.000 kr

179.900 kr

159.900 kr

Honda Accord

2,4 Type S Tourer aut.

1/2012
159.000 km
Benzin
201 hk

159.900 kr

Nedsat 20.000 kr (før 179.900 kr)

Nedsat pris

Spar 15.000 kr

274.900 kr

259.900 kr

Honda e:Ny1

Elegance

62 kWh
9/2023
4.000 km
El

259.900 kr

Nedsat 15.000 kr (før 274.900 kr)

Hvorfor skal jeg købe en Honda på Bilhandel.dk?

Bilhandel har de bedste brugeranmeldelser på Trustpilot og vi gør det nemt at søge, sammenligne og efterfølgende prøvekøre og købe en bil, der passer dit behov og budget.

De bedste brugte Honda

Gør en god handel på en Honda fra 89.900 kr

Ny annonce

Honda Civic

1,8 i-VTEC Sport

2/2012
135.000 km
Benzin
142 hk

89.900 kr

Pris

Ny annonce

Honda e

Advance

35.5 kWh
12/2020
27.000 km
El

154.900 kr

Pris

Ny annonce

Honda HR-V

1,6 i-DTEC Elegance

11/2016
118.000 km
Diesel
120 hk

149.400 kr

Pris

Ny annonce
Nedsat pris

Spar 2.000 kr

174.900 kr

172.900 kr

Honda Civic

1,5 VTEC Turbo Sport

6/2017
79.000 km
Benzin
182 hk

172.900 kr

Nedsat 2.000 kr (før 174.900 kr)

Ny annonce

Honda Civic

1,0 VTEC Turbo Elegance CVT

2/2018
174.000 km
Benzin
129 hk

134.900 kr

Pris

Ny annonce

Honda Civic

1,6 i-DTEC Elegance

3/2019
180.000 km
Diesel
120 hk

130.000 kr

Pris

Honda Civic

1,5 VTEC Turbo Sport+ CVT

9/2019
122.700 km
Benzin
182 hk

189.500 kr

Pris

Honda CR-V

1,6 i-DTEC Lifestyle

9/2016
225.000 km
Diesel
120 hk

139.900 kr

Pris

Honda CR-V

2,0 e:PHEV Advance Tech

17.7 kWh
8/2023
15.600 km
Hybrid (benzin/el)

420.000 kr

Pris

Honda med Apple CarPlay

Leder du efter en bil med Apple CarPlay? Se nærmere på disse Honda med Apple CarPlay

Honda Civic

1,5 VTEC Turbo Sport+ CVT

9/2019
122.700 km
Benzin
182 hk

189.500 kr

Pris

Honda CR-V

2,0 e:PHEV Advance Tech

17.7 kWh
8/2023
15.600 km
Hybrid (benzin/el)

420.000 kr

Pris

Honda e:Ny1

EL Elegance 204HK 5d Aut.

68.8 kWh
5/2024
1.000 km
El

254.900 kr

Pris

Find leasingtilbud på Honda med en lav månedlig ydelse

Leasing af Honda

Honda e

EL Advance CVT 154HK 5d Trinl. Gear

36 kWh
6/2023
133 km
El

3.295 kr/mdr

Privatleasing inkl. moms

Honda e

EL Advance CVT 154HK 5d Trinl. Gear

35.5 kWh
10/2020
23.000 km
El

3.295 kr/mdr

Privatleasing inkl. moms

Honda med Android Auto

Leder du efter en bil med Android Auto? Se nærmere på disse Honda med Android Auto

Honda Jazz

1,5 i-MMD Hybrid Crosstar Executive 2T E-CVT 109HK 5d 7g Aut.

12/2020
47.000 km
Hybrid (benzin/el)
109 hk

199.900 kr

Pris

Nedsat pris

Spar 5.000 kr

254.900 kr

249.900 kr

Honda e:Ny1

Advance

68.8 kWh
10/2023
21.500 km
El

249.900 kr

Nedsat 5.000 kr (før 254.900 kr)

Honda Jazz

1,5 i-MMD Executive eCVT

8/2022
34.000 km
Hybrid (benzin/el)
109 hk

214.500 kr

Pris

Brug for plads?

Find Honda stationcar

Honda Civic

1,6 i-DTEC Comfort Tourer

1/2016
170.000 km
Diesel
120 hk

79.900 kr

Pris

Honda Accord

2,4 Executive Tourer aut.

8/2009
230.000 km
Benzin
201 hk

99.800 kr

Pris

Honda Civic

1,8 Tourer i VTEC Comfort 142HK Stc 6g

10/2015
130.000 km
Benzin
142 hk

119.900 kr

Pris

Nye annoncer

Disse Honda er lige sat til salg

Ny annonce

Honda Civic

1,8 i-VTEC Sport

2/2012
135.000 km
Benzin
142 hk

89.900 kr

Pris

Ny annonce

Honda e

Advance

35.5 kWh
12/2020
27.000 km
El

154.900 kr

Pris

Ny annonce

Honda HR-V

1,6 i-DTEC Elegance

11/2016
118.000 km
Diesel
120 hk

149.400 kr

Pris

Rækkevidde

Honda med længste rækkevidde

Honda e:Ny1

EL Elegance 204HK 5d Aut.

68.8 kWh
5/2024
1.000 km
El

254.900 kr

Pris

Nedsat pris

Spar 10.000 kr

264.900 kr

254.900 kr

Honda e:Ny1

Advance

68.8 kWh
8/2023
6.000 km
El

254.900 kr

Nedsat 10.000 kr (før 264.900 kr)

Nedsat pris

Spar 5.000 kr

254.900 kr

249.900 kr

Honda e:Ny1

Advance

68.8 kWh
10/2023
21.500 km
El

249.900 kr

Nedsat 5.000 kr (før 254.900 kr)

Honda med største batterikapacitet

Jo større batteri, jo længere rækkevidde. Her vises de Honda der er til salg med det største batteri

Nedsat pris

Spar 5.000 kr

254.900 kr

249.900 kr

Honda e:Ny1

Advance

68.8 kWh
10/2023
21.500 km
El

249.900 kr

Nedsat 5.000 kr (før 254.900 kr)

Honda e:Ny1

EL Elegance 204HK 5d Aut.

68.8 kWh
5/2024
1.000 km
El

254.900 kr

Pris

Nedsat pris

Spar 10.000 kr

264.900 kr

254.900 kr

Honda e:Ny1

Advance

68.8 kWh
8/2023
6.000 km
El

254.900 kr

Nedsat 10.000 kr (før 264.900 kr)

Køb brugt med lavt km-tal

Honda der har kørt få km

Honda e

EL Advance CVT 154HK 5d Trinl. Gear

36 kWh
6/2023
133 km
El

249.800 kr

Pris

Honda e:Ny1

EL Elegance 204HK 5d Aut.

68.8 kWh
5/2024
1.000 km
El

254.900 kr

Pris

Honda CR-V

2,0 e:PHEV Advance Tech

12.7 kWh
8/2023
2.000 km
Hybrid (benzin/el)

474.700 kr

Pris

Kør grønt

Brugte Honda hybrid

Honda CR-V

2,0 e:PHEV Advance Tech

17.7 kWh
8/2023
15.600 km
Hybrid (benzin/el)

420.000 kr

Pris

Honda Jazz

1,5 i-MMD Hybrid Crosstar Executive 2T E-CVT 109HK 5d 7g Aut.

12/2020
47.000 km
Hybrid (benzin/el)
109 hk

199.900 kr

Pris

Honda Jazz

1,5 i-MMD Executive eCVT

8/2022
34.000 km
Hybrid (benzin/el)
109 hk

214.500 kr

Pris

Et lavt brændstofforbrug giver en god biløkonomi

Honda der kører længst på literen

Honda CR-V

2,0 e:PHEV Advance Tech

17.7 kWh
8/2023
15.600 km
Hybrid (benzin/el)

420.000 kr

Pris

Honda CR-V

2,0 e:PHEV Advance Tech

12.7 kWh
8/2023
2.000 km
Hybrid (benzin/el)

474.700 kr

Pris

Nedsat pris

Spar 15.000 kr

489.900 kr

474.900 kr

Honda CR-V

2,0 e:PHEV Advance Tech

17.7 kWh
10/2023
8.000 km
Hybrid (benzin/el)

474.900 kr

Nedsat 15.000 kr (før 489.900 kr)

Fuld tryghed i din bilhandel

Honda med udvidet garanti

En udvidet garanti dækker typisk skader på motor, elektronik og drivlinje i 12 til 36 måneder.

Udvidet garanti

Honda Jazz

1,4 Comfort+

1/2015
176.900 km
Benzin
99 hk

69.800 kr

Pris

Udvidet garanti

Honda CR-V

1,6 i-DTEC Elegance

5/2015
79.000 km
Diesel
120 hk

154.800 kr

Pris

Nedsat pris
Udvidet garanti

Spar 5.000 kr

99.900 kr

94.900 kr

Honda Civic

1,4 i-VTEC Comfort

8/2015
136.000 km
Benzin
100 hk

94.900 kr

Nedsat 5.000 kr (før 99.900 kr)

Honda med anhængertræk

Gør din bil mere praktisk med anhængertræk

Honda CR-V

1,6 i-DTEC Comfort

1/2017
107.000 km
Diesel
120 hk

179.900 kr

Pris

Honda Accord

2,4 Executive Tourer aut.

8/2009
230.000 km
Benzin
201 hk

99.800 kr

Pris

Honda Civic

1,8 Tourer i VTEC Comfort 142HK Stc 6g

10/2015
130.000 km
Benzin
142 hk

119.900 kr

Pris

Nyeste Honda til salg

Spar mange penge ved at købe en næsten ny bil

Honda e:Ny1

EL Elegance 204HK 5d Aut.

68.8 kWh
5/2024
1.000 km
El

254.900 kr

Pris

Nedsat pris

Spar 5.100 kr

255.000 kr

249.900 kr

Honda e:Ny1

Elegance

62 kWh
5/2024
5.000 km
El

249.900 kr

Nedsat 5.100 kr (før 255.000 kr)

Honda e:Ny1

Advance

62 kWh
3/2024
4.000 km
El

275.000 kr

Pris

Populært udstyr på Honda

Fartpilot (79)

Sædevarme (79)

Alufælge (78)

El-ruder (77)

Klimaanlæg (72)

LED forlygter (55)

Parkeringssensor (54)

Bakkamera (53)

Navigation (51)

Vognbaneassistent (47)

Træk (38)

Adaptiv fartpilot (35)

Aircondition (35)

Auto. nødbremse (35)

Dæktryksmåler (34)

Nøglefri (33)

Apple CarPlay (31)

Android Auto (28)

Blindvinkelassistent (25)

Soltag (20)

Fjernlysassistent (18)

Ratvarme (12)

Auto. parkering (10)

Elektrisk bagklap (10)

Xenonlys (8)

Headup display (3)

Nysynet (3)

Panoramatag (3)

Kurvelys (2)

Adaptiv undervogn (1)

Nightvision (1)

Biler kan filtreres på forskellige kriterier. Ovenfor kan du se antallet af brugte Honda, der har et specifikt udstyr. “Fartpilot” og “Sædevarme” er det mest almindelige udstyr på Honda. Du kan også finde Honda der kan køre med trailer, da 38 biler har anhængertræk.

Hvordan sælger jeg en Honda?

Du kan sælge en Honda hurtigt og nemt via TjekBil SmartSalg

Brugte Honda

Honda’s historie startede tilbage i begyndelsen af 1900-tallet. Den unge Soichiro Honda havde en kæmpe passion for alt slags køretøjer. Han brugte sine unge dage med at hjælpe til at udvikle racerbiler i hjemlandet Japan - og engang imellem kørte han også selv race i dem.

I år 1937 begyndte Soichiro at udvikle stempelringe til biler, og han var heldig at få en eksklusiv kontrakt med Toyota, som han desværre også hurtig mistede igen på grund af dårlig kvalitet af hans stempelringe. Det hele vende dog sig om igen, efter han var startede på ingeniørskolen, og et par besøg hos Toyota for at lære og forstå kunsten i at bygge stempelringe. Det gjorde at han fik lov til at udvikle og bygge stempelringe igen for Toyota, og denne gang var kvaliteten god nok for Toyota.

Det var Først i 1949 at Soichiro startede det som vi i dag kender som Honda Honda Motor Co., Ltd. eller bare Honda. Det startede først med motorcykler, og det var også året at deres første motorcykel med navnet Dream D-Type så lyset. Faktisk fik Honda e n så stor succes med motorcykler, at i dag er Honda de største fabrikanter inden for motorcykler.

De første firehjulet Honda’er

Den første Honda på fire hjul var dog en arbejdsbil for det Japansk folk. Modellen hed T360, og var en lille Pickup med en motorstørrelse på kun 356 cc. Det gjorde nemlig at den blev kategoriseret som det Japan kalder for en “Kei-car”. At afgiften var laver på grund af den lille motorstørrelse. T360 var ikke den eneste bil fra Honda, hvor en sportsvogn kaldet S500 så lyset. Motoren var den samme fra T360, men man havde dog boret motoren op til 531 cc.

Honda prøvede lykken uden for Japan, og i 1959 sagde Honda god dag til det Amerikanske marked med en lille model med navnet N600, og ikke mere end et år ramte Honda det Europæiske marked. Her blev vi Europæere budt velkommen til modeller som Civic og Accord.

I 90’erne ændrede Honda filosofi med deres biler, og nu skulle en Honda være et bilmærke med racer gener. Den første Sportslig Honda de præsenterede var Sportsvognen NSX, som stod for New Sportscar eXperimental. NSX mindede meget om en Ferrari fra samme tid, men havde holdbarheden, som en Honda nu var kendt for. Den var også udviklet sammen med den Brasilianske racerkører Ayrton Senna.

Introduktionen af V-TECH

Hvis man var ung i 90’erne, vidste man at en Honda Civic var en meget hurtig bil til ikke så mange penge. Det skyldes at de fleste Civic’er - og øvrige Honda’er - var udstyret med noget Honda kaldte V-TECH, som stod for Variable Valve Timing. Det gjorde ikke kun bilen mere økonomisk, men at den også kunne tage høje omdrejninger, og det var et hit for Honda e jerne.

Hen imod slutningen af 90’erne, blev de helt vilde Honda introduceret med Type-R i navnet. Den første Civic Type-R var dog kun bygget for det Japanske marked, hvor man ellers skulle vente til 2001 for opleve den vilde lomme GTi. Dog kunne en Integra og Accord Type R godt købes i Danmark årene inde.

Et godt ry for sit holdbarhed.

Det er ikke for sjovt at Honda har igennem årene vundet titler som årets brugtbil og endda også titlen som årets bil. Honda har nemlig et godt ry for sin holdbarhed. Accord’en var i mange år den mest populære Honda herhjemme, men den model tog Honda af programmet i Europa da året ramte 2015. Dog har man siden 70’erne kunne købe den mindre Civic. Civic’en er en bil i C-segmentet, og selvom den ser mere civil ud, så er det en bil der gemmer på sportslig køreenskaber.

Der findes også den mindre Jazz, og selvom den er mindre end Civic’en, så tilbyder Jazz’en utroligt meget kabineplads, trods for sin størrelse. Tilfælles for dem begge, tilbyder Honda også noget de kalder for “Magic Seat”. Magic Seat er standard på nogle af deres modeller, hvor man kunne løfte de bagerste sæder helt op, og så er der lige pludselig plads til en masse ting, såsom en hel cykel eller flyttekasserne.

Elektriske Honda’er.

Crossover har dog aldrig været Honda’s stærkeste side, hvor modellen HR-V aldrig blev et hit herhjemme. Dog var sagen anderledes med den større CR-V SUV. Den startede livet som en mindre SUV i 90’erne, og i dag er det en forholdsvis stor bil. CR-V kan også fås som en Hybrid, og snart kommer en ny HR-V med Hybridteknik.

Af elektrificeret biler har Honda i mange år været nogle af de første sammen med Toyota. Allerede med gengivelsen af sportsvognen Honda CR-Z Hybrid og den første Jazz Hybrid, var Honda de første Hybridteknik i de klasser. Desværre var det også skuffende biler, fordi at teknikken ikke var på sin plads dengang.

Fremtiden bliver elektrisk hvis man spørg Honda, hvor den tidligere nævnte kommende Honda HR-V er på vej. Dog laver Honda også en fuldblods elbil med modellen Honda E. Honda E er en lille elektrisk livsstilsbil med et retro design, der stammer tilbage fra den første Honda Civic . I kabinen er den dog knap så reto, hvor den har sat standarden for kabinedesign i klassen. Den er nemlig udstyret med ikke mindre end fem skærme i kabinen!.

Se alle modeller
Se alle biltyper
Se alle brændstoftyper
Se alle områder

Hurtige genveje

Bilhandel.dk

Cookieindstillinger

Brug for hjælp?

Bilhandel