Pris
Op til 100.000 kr
100 - 200.000 kr
Fra 200.000 kr
Drivmiddel
Km
Max 50.000 km
Max 100.000 km
Populære brugte Honda modeller
TILBUD: SPAR OP TIL 80.000 KR.
Spar 80.000 kr
344.900 kr
264.900 kr
Honda e:Ny1
Advance
264.900 kr
Nedsat 80.000 kr (før 344.900 kr)
Spar 35.000 kr
524.900 kr
489.900 kr
Honda CR-V
2,0 e:PHEV Advance Tech
489.900 kr
Nedsat 35.000 kr (før 524.900 kr)
Spar 20.000 kr
359.900 kr
339.900 kr
Honda CR-V
2,0 i-MMD Elegance E-CVT
339.900 kr
Nedsat 20.000 kr (før 359.900 kr)
Hvorfor skal jeg købe en Honda på Bilhandel.dk?
Bilhandel har de bedste brugeranmeldelser på Trustpilot og vi gør det nemt at søge, sammenligne og efterfølgende prøvekøre og købe en bil, der passer dit behov og budget.
Gør en god handel på en Honda fra 79.900 kr
Honda Civic
1,6 i-DTEC Executive
149.900 kr
Pris
Honda Civic
1,6 i-DTEC Comfort Tourer
79.900 kr
Pris
Honda Jazz
1,3 i-VTEC Elegance
134.900 kr
Pris
Honda e:Ny1
EL Elegance 204HK 5d Aut.
254.900 kr
Pris
Honda Jazz
1,5 i-VTEC Dynamic CVT
134.990 kr
Pris
Honda CR-V
1,6 i-DTEC Lifestyle aut. 4WD
200.000 kr
Pris
Honda Jazz
1,3 i-VTEC Elegance
129.900 kr
Pris
Honda Jazz
1,5 i-MMD Hybrid Crosstar Executive 2T E-CVT 109HK 5d 7g Aut.
199.900 kr
Pris
Honda e:Ny1
Advance
254.900 kr
Pris
Leder du efter en bil med Apple CarPlay? Se nærmere på disse Honda med Apple CarPlay
Honda Jazz
1,5 i-MMD Executive eCVT
214.500 kr
Pris
Honda Civic
1,0 VTEC Turbo Elegance CVT
159.800 kr
Pris
Honda Civic
1,5 VTEC Turbo Sport
174.900 kr
Pris
Find leasingtilbud på Honda med en lav månedlig ydelse
Honda e
EL Advance CVT 154HK 5d Trinl. Gear
3.295 kr/mdr
Privatleasing inkl. moms
Honda e
EL Advance CVT 154HK 5d Trinl. Gear
3.295 kr/mdr
Privatleasing inkl. moms
Leder du efter en bil med Android Auto? Se nærmere på disse Honda med Android Auto
Spar 10.000 kr
209.900 kr
199.900 kr
Honda CR-V
1,6 i-DTEC Elegance Plus Navi 4WD 160HK 5d 9g Aut.
199.900 kr
Nedsat 10.000 kr (før 209.900 kr)
Spar 15.000 kr
274.900 kr
259.900 kr
Honda e:Ny1
Elegance
259.900 kr
Nedsat 15.000 kr (før 274.900 kr)
Spar 5.000 kr
279.900 kr
274.900 kr
Honda e:Ny1
Advance
274.900 kr
Nedsat 5.000 kr (før 279.900 kr)
Brug for plads?
Honda Civic
1,6 i-DTEC Comfort Tourer
79.900 kr
Pris
Honda Civic
1,6 i-DTEC Elegance Tourer
129.800 kr
Pris
Spar 5.000 kr
89.900 kr
84.900 kr
Honda Civic
1,6 i-DTEC Comfort Tourer
84.900 kr
Nedsat 5.000 kr (før 89.900 kr)
Nye annoncer
Honda Civic
1,6 i-DTEC Executive
149.900 kr
Pris
Honda Civic
1,4 Comfort
54.900 kr
Pris
Honda Civic
1,6 i-DTEC Comfort Tourer
79.900 kr
Pris
Rækkevidde
Honda e:Ny1
Advance
254.900 kr
Pris
Honda e:Ny1
EL Elegance 204HK 5d Aut.
254.900 kr
Pris
Spar 80.000 kr
344.900 kr
264.900 kr
Honda e:Ny1
Advance
264.900 kr
Nedsat 80.000 kr (før 344.900 kr)
Jo større batteri, jo længere rækkevidde. Her vises de Honda der er til salg med det største batteri
Spar 80.000 kr
344.900 kr
264.900 kr
Honda e:Ny1
Advance
264.900 kr
Nedsat 80.000 kr (før 344.900 kr)
Honda e:Ny1
Advance
254.900 kr
Pris
Honda e:Ny1
EL Elegance 204HK 5d Aut.
254.900 kr
Pris
Køb brugt med lavt km-tal
Honda e
EL Advance CVT 154HK 5d Trinl. Gear
249.800 kr
Pris
Honda e:Ny1
EL Elegance 204HK 5d Aut.
254.900 kr
Pris
Honda e
Advance
214.900 kr
Pris
Kør grønt
Honda Jazz
1,5 i-MMD Hybrid Crosstar Executive 2T E-CVT 109HK 5d 7g Aut.
199.900 kr
Pris
Honda Jazz
1,5 i-MMD Executive eCVT
214.500 kr
Pris
Honda CR-V
2,0 i-MMD Elegance E-CVT
284.900 kr
Pris
Et lavt brændstofforbrug giver en god biløkonomi
Spar 35.000 kr
524.900 kr
489.900 kr
Honda CR-V
2,0 e:PHEV Advance Tech
489.900 kr
Nedsat 35.000 kr (før 524.900 kr)
Honda CR-V
2,0 e:PHEV Advance Tech
474.700 kr
Pris
Honda Civic
1,6 i-DTEC Executive
149.900 kr
Pris
Fuld tryghed i din bilhandel
En udvidet garanti dækker typisk skader på motor, elektronik og drivlinje i 12 til 36 måneder.
Honda CR-V
1,6 i-DTEC Elegance
154.800 kr
Pris
Spar 5.000 kr
99.900 kr
94.900 kr
Honda Civic
1,4 i-VTEC Comfort
94.900 kr
Nedsat 5.000 kr (før 99.900 kr)
Spar 9.600 kr
109.500 kr
99.900 kr
Honda Civic
1,4 i-VTEC Elegance
99.900 kr
Nedsat 9.600 kr (før 109.500 kr)
Gør din bil mere praktisk med anhængertræk
Honda Civic
1,8 Tourer i VTEC Comfort 142HK Stc 6g
119.900 kr
Pris
Honda CR-V
1,6 i-DTEC Lifestyle 4WD 160HK 5d 9g Aut.
189.900 kr
Pris
Spar 2.000 kr
129.900 kr
127.900 kr
Honda CR-V
1,6 i-DTEC Comfort
127.900 kr
Nedsat 2.000 kr (før 129.900 kr)
Spar mange penge ved at købe en næsten ny bil
Spar 5.000 kr
279.900 kr
274.900 kr
Honda e:Ny1
Advance
274.900 kr
Nedsat 5.000 kr (før 279.900 kr)
Honda e:Ny1
EL Elegance 204HK 5d Aut.
254.900 kr
Pris
Spar 5.100 kr
255.000 kr
249.900 kr
Honda e:Ny1
Elegance
249.900 kr
Nedsat 5.100 kr (før 255.000 kr)
Populært udstyr på Honda
Sædevarme (79)
Alufælge (78)
Fartpilot (78)
El-ruder (77)
Klimaanlæg (72)
LED forlygter (56)
Bakkamera (53)
Navigation (53)
Parkeringssensor (52)
Vognbaneassistent (45)
Aircondition (36)
Auto. nødbremse (36)
Træk (36)
Dæktryksmåler (34)
Nøglefri (34)
Adaptiv fartpilot (33)
Apple CarPlay (30)
Android Auto (28)
Blindvinkelassistent (25)
Fjernlysassistent (18)
Soltag (18)
Auto. parkering (12)
Ratvarme (11)
Elektrisk bagklap (10)
Xenonlys (7)
Nysynet (3)
Panoramatag (3)
Headup display (2)
Adaptiv undervogn (1)
Kurvelys (1)
Nightvision (1)
Biler kan filtreres på forskellige kriterier. Ovenfor kan du se antallet af brugte Honda, der har et specifikt udstyr. “Sædevarme” og “Alufælge” er det mest almindelige udstyr på Honda. Du kan også finde Honda der kan køre med trailer, da 36 biler har anhængertræk.
Hvordan sælger jeg en Honda?
Brugte Honda
Honda’s historie startede tilbage i begyndelsen af 1900-tallet. Den unge Soichiro Honda havde en kæmpe passion for alt slags køretøjer. Han brugte sine unge dage med at hjælpe til at udvikle racerbiler i hjemlandet Japan - og engang imellem kørte han også selv race i dem.
I år 1937 begyndte Soichiro at udvikle stempelringe til biler, og han var heldig at få en eksklusiv kontrakt med Toyota, som han desværre også hurtig mistede igen på grund af dårlig kvalitet af hans stempelringe. Det hele vende dog sig om igen, efter han var startede på ingeniørskolen, og et par besøg hos Toyota for at lære og forstå kunsten i at bygge stempelringe. Det gjorde at han fik lov til at udvikle og bygge stempelringe igen for Toyota, og denne gang var kvaliteten god nok for Toyota.
Det var Først i 1949 at Soichiro startede det som vi i dag kender som Honda Honda Motor Co., Ltd. eller bare Honda. Det startede først med motorcykler, og det var også året at deres første motorcykel med navnet Dream D-Type så lyset. Faktisk fik Honda e n så stor succes med motorcykler, at i dag er Honda de største fabrikanter inden for motorcykler.
Den første Honda på fire hjul var dog en arbejdsbil for det Japansk folk. Modellen hed T360, og var en lille Pickup med en motorstørrelse på kun 356 cc. Det gjorde nemlig at den blev kategoriseret som det Japan kalder for en “Kei-car”. At afgiften var laver på grund af den lille motorstørrelse. T360 var ikke den eneste bil fra Honda, hvor en sportsvogn kaldet S500 så lyset. Motoren var den samme fra T360, men man havde dog boret motoren op til 531 cc.
Honda prøvede lykken uden for Japan, og i 1959 sagde Honda god dag til det Amerikanske marked med en lille model med navnet N600, og ikke mere end et år ramte Honda det Europæiske marked. Her blev vi Europæere budt velkommen til modeller som Civic og Accord.
I 90’erne ændrede Honda filosofi med deres biler, og nu skulle en Honda være et bilmærke med racer gener. Den første Sportslig Honda de præsenterede var Sportsvognen NSX, som stod for New Sportscar eXperimental. NSX mindede meget om en Ferrari fra samme tid, men havde holdbarheden, som en Honda nu var kendt for. Den var også udviklet sammen med den Brasilianske racerkører Ayrton Senna.
Hvis man var ung i 90’erne, vidste man at en Honda Civic var en meget hurtig bil til ikke så mange penge. Det skyldes at de fleste Civic’er - og øvrige Honda’er - var udstyret med noget Honda kaldte V-TECH, som stod for Variable Valve Timing. Det gjorde ikke kun bilen mere økonomisk, men at den også kunne tage høje omdrejninger, og det var et hit for Honda e jerne.
Hen imod slutningen af 90’erne, blev de helt vilde Honda introduceret med Type-R i navnet. Den første Civic Type-R var dog kun bygget for det Japanske marked, hvor man ellers skulle vente til 2001 for opleve den vilde lomme GTi. Dog kunne en Integra og Accord Type R godt købes i Danmark årene inde.
Det er ikke for sjovt at Honda har igennem årene vundet titler som årets brugtbil og endda også titlen som årets bil. Honda har nemlig et godt ry for sin holdbarhed. Accord’en var i mange år den mest populære Honda herhjemme, men den model tog Honda af programmet i Europa da året ramte 2015. Dog har man siden 70’erne kunne købe den mindre Civic. Civic’en er en bil i C-segmentet, og selvom den ser mere civil ud, så er det en bil der gemmer på sportslig køreenskaber.
Der findes også den mindre Jazz, og selvom den er mindre end Civic’en, så tilbyder Jazz’en utroligt meget kabineplads, trods for sin størrelse. Tilfælles for dem begge, tilbyder Honda også noget de kalder for “Magic Seat”. Magic Seat er standard på nogle af deres modeller, hvor man kunne løfte de bagerste sæder helt op, og så er der lige pludselig plads til en masse ting, såsom en hel cykel eller flyttekasserne.
Crossover har dog aldrig været Honda’s stærkeste side, hvor modellen HR-V aldrig blev et hit herhjemme. Dog var sagen anderledes med den større CR-V SUV. Den startede livet som en mindre SUV i 90’erne, og i dag er det en forholdsvis stor bil. CR-V kan også fås som en Hybrid, og snart kommer en ny HR-V med Hybridteknik.
Af elektrificeret biler har Honda i mange år været nogle af de første sammen med Toyota. Allerede med gengivelsen af sportsvognen Honda CR-Z Hybrid og den første Jazz Hybrid, var Honda de første Hybridteknik i de klasser. Desværre var det også skuffende biler, fordi at teknikken ikke var på sin plads dengang.
Fremtiden bliver elektrisk hvis man spørg Honda, hvor den tidligere nævnte kommende Honda HR-V er på vej. Dog laver Honda også en fuldblods elbil med modellen Honda E. Honda E er en lille elektrisk livsstilsbil med et retro design, der stammer tilbage fra den første Honda Civic . I kabinen er den dog knap så reto, hvor den har sat standarden for kabinedesign i klassen. Den er nemlig udstyret med ikke mindre end fem skærme i kabinen!.
Brug for hjælp?