Pris
Op til 100.000 kr
100 - 200.000 kr
Fra 200.000 kr
Drivmiddel
Km
Max 50.000 km
Max 100.000 km
Populære brugte Mini modeller
TILBUD: SPAR OP TIL 30.100 KR.
Spar 30.100 kr
249.900 kr
219.800 kr
Mini One
1,5 aut.
219.800 kr
Nedsat 30.100 kr (før 249.900 kr)
Spar 30.000 kr
209.800 kr
179.800 kr
Mini Countryman Cooper
2,0 D
179.800 kr
Nedsat 30.000 kr (før 209.800 kr)
Spar 25.000 kr
239.800 kr
214.800 kr
Mini Cooper
1,5 JC Works
214.800 kr
Nedsat 25.000 kr (før 239.800 kr)
Hvorfor skal jeg købe en Mini på Bilhandel.dk?
Bilhandel har de bedste brugeranmeldelser på Trustpilot og vi gør det nemt at søge, sammenligne og efterfølgende prøvekøre og købe en bil, der passer dit behov og budget.
Gør en god handel på en Mini fra 34.900 kr
Mini Cooper SE
Classic Trim
174.500 kr
Pris
Mini Cooper
1,6 D
64.900 kr
Pris
Mini Cooper SE
Essential
149.900 kr
Pris
Mini Cooper
1,6
34.900 kr
Pris
Mini Cooper SE
Maximise
229.900 kr
Pris
Mini Cooper
E EL 184HK 3d Aut.
194.900 kr
Pris
Mini Cooper
E EL 184HK 3d Aut.
194.900 kr
Pris
Mini Cooper
E EL 184HK 3d Aut.
194.900 kr
Pris
Mini Cooper
E EL 184HK 3d Aut.
194.900 kr
Pris
Leder du efter en bil med Apple CarPlay? Se nærmere på disse Mini med Apple CarPlay
Mini Cooper
E EL 184HK 3d Aut.
194.900 kr
Pris
Mini Cooper
E EL 184HK 3d Aut.
194.900 kr
Pris
Mini Cooper
E EL 184HK 3d Aut.
194.900 kr
Pris
Find leasingtilbud på Mini med en lav månedlig ydelse
Mini Cooper SE
Yours Trim
991 kr/mdr
Flexleasing inkl. moms
Mini Cooper
1,5 JC Works
1.295 kr/mdr
Flexleasing ekskl. moms
Mini Cooper
1,5 Maximise Cabriolet aut.
1.495 kr/mdr
Flexleasing ekskl. moms
Leder du efter en bil med Android Auto? Se nærmere på disse Mini med Android Auto
Mini Cooper SE
Favoured Trim XL
349.800 kr
Pris
Mini Cooper SE
Maximise
164.900 kr
Pris
Mini Cooper SE
Classic Trim
165.000 kr
Pris
Brug for plads?
Mini Clubman Cooper S
1,6 JC Works Special
124.900 kr
Engros/CVR
Mini Clubman Cooper
2,0 D aut.
199.900 kr
Engros/CVR
Spar 15.000 kr
244.800 kr
229.800 kr
Mini Clubman Cooper
2,0
229.800 kr
Nedsat 15.000 kr (før 244.800 kr)
Nye annoncer
Mini Cooper SE
Classic Trim
174.500 kr
Pris
Mini Cooper
1,6 D
64.900 kr
Pris
Mini Cooper SE
Essential
149.900 kr
Pris
Rækkevidde
Mini Countryman E
Classic Trim M+
379.700 kr
Pris
Spar 5.000 kr
339.900 kr
334.900 kr
Mini Cooper SE
Classic Trim M
334.900 kr
Nedsat 5.000 kr (før 339.900 kr)
Mini Cooper SE
Favoured Trim XL
349.800 kr
Pris
Jo større batteri, jo længere rækkevidde. Her vises de Mini der er til salg med det største batteri
Mini Countryman E
Classic Trim M+
379.700 kr
Pris
Mini Cooper SE
Essential
147.500 kr
Pris
Spar 5.000 kr
339.900 kr
334.900 kr
Mini Cooper SE
Classic Trim M
334.900 kr
Nedsat 5.000 kr (før 339.900 kr)
Køb brugt med lavt km-tal
Spar 5.000 kr
184.400 kr
179.400 kr
Mini Cooper SE
Classic Trim
179.400 kr
Nedsat 5.000 kr (før 184.400 kr)
Spar 10.000 kr
209.900 kr
199.900 kr
Mini Cooper SE
Classic Trim
199.900 kr
Nedsat 10.000 kr (før 209.900 kr)
Spar 10.000 kr
209.900 kr
199.900 kr
Mini Cooper SE
Classic Trim
199.900 kr
Nedsat 10.000 kr (før 209.900 kr)
Kør grønt
Spar 10.000 kr
179.900 kr
169.900 kr
Mini Countryman Cooper SE
1,5 Essential aut. ALL4
169.900 kr
Nedsat 10.000 kr (før 179.900 kr)
Spar 5.000 kr
199.900 kr
194.900 kr
Mini Countryman Cooper SE
1,5 Essential aut. ALL4
194.900 kr
Nedsat 5.000 kr (før 199.900 kr)
Mini Countryman Cooper SE
1,5 Essential aut. ALL4
219.800 kr
Pris
Et lavt brændstofforbrug giver en god biløkonomi
Mini Countryman Cooper SE
1,5 Essential aut. ALL4
259.900 kr
Pris
Mini Countryman Cooper SE
1,5 Essential aut. ALL4
209.800 kr
Pris
Mini Countryman Cooper SE
1,5 Essential aut. ALL4
224.800 kr
Pris
Fuld tryghed i din bilhandel
En udvidet garanti dækker typisk skader på motor, elektronik og drivlinje i 12 til 36 måneder.
Mini Cooper SE
Classic Trim
165.000 kr
Pris
Mini Cooper SE
Classic Trim
189.800 kr
Pris
Mini Cooper SE
199.800 kr
Pris
Gør din bil mere praktisk med anhængertræk
Mini Cooper
1,6
34.900 kr
Pris
Mini Countryman Cooper SD
2,0 aut.
149.900 kr
Pris
Spar 5.000 kr
174.900 kr
169.900 kr
Mini Cooper SE
Classic Trim
169.900 kr
Nedsat 5.000 kr (før 174.900 kr)
Spar mange penge ved at købe en næsten ny bil
Mini Countryman E
Classic Trim M+
379.700 kr
Pris
Spar 5.000 kr
339.900 kr
334.900 kr
Mini Cooper SE
Classic Trim M
334.900 kr
Nedsat 5.000 kr (før 339.900 kr)
Mini Cooper SE
Favoured Trim XL
349.800 kr
Pris
Populært udstyr på Mini
Alufælge (207)
Fartpilot (192)
El-ruder (189)
Klimaanlæg (189)
Sædevarme (178)
Parkeringssensor (174)
LED forlygter (171)
Navigation (171)
Nøglefri (155)
Apple CarPlay (143)
Dæktryksmåler (116)
Auto. nødbremse (87)
Bakkamera (85)
Fjernlysassistent (77)
Aircondition (76)
Soltag (53)
Headup display (44)
Adaptiv fartpilot (43)
Vognbaneassistent (41)
Android Auto (34)
Auto. parkering (34)
Ratvarme (17)
Xenonlys (9)
Kurvelys (8)
Blindvinkelassistent (6)
Nysynet (5)
Træk (5)
Panoramatag (4)
Adaptiv undervogn (2)
Elektrisk bagklap (2)
Biler kan filtreres på forskellige kriterier. Ovenfor kan du se antallet af brugte Mini, der har et specifikt udstyr. “Alufælge” og “Fartpilot” er det mest almindelige udstyr på Mini. Du kan også finde Mini der kan køre med trailer, da 5 biler har anhængertræk.
Hvordan sælger jeg en Mini?
Brugte Mini
Mini’s oprindelse startede omkring slutnigen af 50’erne, under Suez konflikten. På grund af krisen var det svært at anskaffe brændstof fra mellemøsten til Europa, valgte man at satse på at udvikle biler der var mere økonomisk end, hvad man tidligere havde været vant til.
Det dengang engelske mærke British Motor Company (BMC), gav den engelske designer Alec Issigonis et meget vigtigt job. Han skulle designe en lille bil med kun to døre, der kunne rumme fire personer og samtidig skulle den se smart ud. Det var nemlig den bil som skulle redde det engelske bilindustri.
Det var starten på Morris Mini som så lyset i år 1959. Mini’en var en meget lille bil, men da det var en såkaldt firhjulstrækker og motoren var foran, så var pladsforholdet ikke dårligt samlignet med den italiensk Fiat 500 eller Tyskernes egen folkebil VW 1100.
I Danmark tog man godt imod den lille englænder, men man valgte ikke at kalde den for Mini, hvor den i stedet for blev døbt Morris Mascot . Grunden til den fik et nyt navn, skyldes at man håbede at det var et navn som ville fange de danske kunder.
Selvom Morris “Mini” Mascot var en lille bil, så stoppede det ikke BMC, for at gøre mere ud af den. igennem årene blev det til varebiler og endda en Pickup.
I 1967 kom en opdateret Mini som mindede meget om det der allerede kunne købes før. Dog fik den tildelt Cooper i sit navn, og så kom der også den Sportslige model Kaldet Cooper S. Cooper S skrev sig ind i historiebøgerne da den vandt Monte Carlo Rally-løbet mange gange. Pludselig var Mini’en ikke en lille bybil, men det kunne også være potentiel Racer for vejen.
I 70’erne blev en større model kaldet Morris Clubman Mascot introduceret med en helt ny front. Det var også enden for Mini’en generelt. Hvor man tidligere havde solgt Cooper S, kom der i stedet en Clubman 1275 GT. Desværre var det under en hård tid for det store Britisk Bilfabrikant Leyland, som i den tid havde rettighederne til Mini’en.
Man valgte at droppe Mini’en i 80’erne, men mærket var dog hurtig tilbage på hjulene igen da Rover fik fingrene i mærket. Rover blev dog købt af BMW i 1994, men det stoppede dem ikke for at producer en Mini igennem det meste af 90’erne.
Designet på den var som den oprindeligt så ud da den kom ud i 1959. Dog var man nødsaget til at sætte en airbag i for kunne sælge den i visse lande, herunder Danmark. Dog blev den aldrig nogen succes på grund af den enorm høje pris og mangel på udstyr.
Den moderne Mini Cooper .
2001 blev Mini’en genoplivet under det tyske ejerskab med BMW. Man ville genskabe Mini’en, men den skulle være moderne som andre biler fra dengang. Dog betød det også at den ikke længere var en lille bil. Dog gjorde det ikke noget da designet minde meget om det man kendte fra før.
Mini’en kom også i en ny Cooper S og en endnu vildere Cooper S John Cooper Works, opkaldt efter Formel 1 køreren John Cooper af sønnen Michael Cooper i 2007.
I dag lever den nye Mini endnu, hvor den fås enten med en 1,5 trecylindret turbomotor fra BMW til en større 2-liter turbo også fra BMW.
Mini Cooper fanger stadig manges hjerter på grund af sit nuttet design, og selvom den hedder Mini - hvor vi ikke længere kalder dem Mascot mere - så er den dog ikke så “mini” mere. Den er omkring samme størrelse som en Audi A1 . Desuden findes der også en større Mini Cooper 5-dørs variant med endnu mere plads og to ekstra døre..
Mini Cooper er ikke den eneste Mini man bygger i dag. Clubman’en lever også i dag, hvor den sælges som hvad man bedst kan beskrive som en Stationcar af Cooper’eren. Tidligere eksperimenterede man også med andre Mini’er, hvor der på et tidspunkt var den noget specielle Mini Paceman, hvad man kunne kalde for en Hatchback med Coupé-linjer. Og så var der også Mini Roadster og Coupé, der aldrig blev nogen succes.
Den største Mini man kan købe i dag er Countryman. Det er Mini’s bud for en Livsstilsbil i Crossover-segmentet. I dag er Mini’en også blevet elektrisk, hvor man kan købe Countryman i en såkaldt Plug In-Hybrid. Selv Cooper’en fås som en ren elbil med Cooper SE, der bruger samme batteri fra BMW’s model kaldet i3.
Brug for hjælp?