Pris
Op til 100.000 kr
100 - 200.000 kr
Fra 200.000 kr
Drivmiddel
Km
Max 50.000 km
Max 100.000 km
Populære brugte Porsche modeller
TILBUD: SPAR OP TIL 544.900 KR.
Spar 544.900 kr
1.294.900 kr
750.000 kr
Porsche Taycan
Turbo S EL 4x4 625HK 4d Aut.
750.000 kr
Nedsat 544.900 kr (før 1.294.900 kr)
Spar 100.000 kr
995.000 kr
895.000 kr
Porsche 911
3,6 Carrera 2 Coupé
895.000 kr
Nedsat 100.000 kr (før 995.000 kr)
Spar 100.000 kr
1.199.900 kr
1.099.900 kr
Porsche Panamera
2,9 4 Sport Turismo Plugin-hybrid E-Hybrid PDK 462HK 5d 8g Aut.
1.099.900 kr
Nedsat 100.000 kr (før 1.199.900 kr)
Hvorfor skal jeg købe en Porsche på Bilhandel.dk?
Bilhandel har de bedste brugeranmeldelser på Trustpilot og vi gør det nemt at søge, sammenligne og efterfølgende prøvekøre og købe en bil, der passer dit behov og budget.
Gør en god handel på en Porsche fra 299.900 kr
Porsche Taycan
629.900 kr
Pris
Porsche Taycan 4
Performance+ Cross Turismo
839.900 kr
Pris
Porsche 911
3,0 S/C Targa
575.000 kr
Pris
Porsche Cayenne S
4,2 D Tiptr.
759.900 kr
Pris
Porsche 911 Carrera 4S
3,8 Cabriolet
449.995 kr
Pris
Porsche Taycan Turbo
1.149.900 kr
Pris
Porsche 928
4,7 S
299.900 kr
Pris
Porsche 911 Carrera
3,6 Cabriolet aut.
775.000 kr
Pris
Porsche 911
3,2 Carrera Targa
555.000 kr
Pris
Leder du efter en bil med Apple CarPlay? Se nærmere på disse Porsche med Apple CarPlay
Porsche Taycan Turbo
1.149.900 kr
Pris
Porsche 911
3,2 Carrera Targa
555.000 kr
Pris
Porsche Taycan 4
Performance+ Cross Turismo
729.500 kr
Pris
Find leasingtilbud på Porsche med en lav månedlig ydelse
Porsche Taycan 4S
Performance+
2.013 kr/mdr
Flexleasing ekskl. moms
Spar 1.100 kr
3.499 kr
2.399 kr
Porsche 911 Carrera
3,6 Coupé Tiptr.
2.399 kr/mdr
Nedsat 1.100 kr (før 3.499 kr)
Porsche Macan S
3,0 PDK Van
2.504 kr/mdr
Flexleasing ekskl. moms
Leder du efter en bil med Android Auto? Se nærmere på disse Porsche med Android Auto
Porsche Panamera
4,0 4S D PDK 422HK 5d 8g Aut.
529.213 kr
Pris
Spar 544.900 kr
1.294.900 kr
750.000 kr
Porsche Taycan
Turbo S EL 4x4 625HK 4d Aut.
750.000 kr
Nedsat 544.900 kr (før 1.294.900 kr)
Porsche Taycan Turbo S
1.150.000 kr
Pris
Brug for plads?
Porsche Taycan 4
Performance+ Cross Turismo
839.900 kr
Pris
Porsche Taycan 4S
Cross Turismo
849.000 kr
Pris
Porsche Taycan 4
Performance+ Cross Turismo
729.500 kr
Pris
Nye annoncer
Porsche Taycan
629.900 kr
Pris
Porsche Taycan 4
Performance+ Cross Turismo
839.900 kr
Pris
Rækkevidde
Spar 10.000 kr
689.000 kr
679.000 kr
Porsche Taycan
Performance+
679.000 kr
Nedsat 10.000 kr (før 689.000 kr)
Porsche Taycan
Performance+
649.900 kr
Pris
Spar 10.000 kr
724.900 kr
714.900 kr
Porsche Taycan
4S EL Performance 4x4 490HK 4d Aut.
714.900 kr
Nedsat 10.000 kr (før 724.900 kr)
Jo større batteri, jo længere rækkevidde. Her vises de Porsche der er til salg med det største batteri
Spar 20.100 kr
940.000 kr
919.900 kr
Porsche Taycan 4
Performance+ Cross Turismo
919.900 kr
Nedsat 20.100 kr (før 940.000 kr)
Porsche Taycan 4
Performance+ Cross Turismo
729.500 kr
Pris
Porsche Taycan 4
Performance+ Cross Turismo
839.900 kr
Pris
Køb brugt med lavt km-tal
Porsche 911
2,7 Targa
439.900 kr
Pris
Porsche 911 Turbo S
3,8 Coupé PDK
1.498.000 kr
Pris
Spar 24.800 kr
549.800 kr
525.000 kr
Porsche 911 Targa
2,7
525.000 kr
Nedsat 24.800 kr (før 549.800 kr)
Kør grønt
Spar 10.000 kr
1.139.900 kr
1.129.900 kr
Porsche Panamera
2,9 4 Sport Turismo Plugin-hybrid PDK 462HK 5d 8g Aut.
1.129.900 kr
Nedsat 10.000 kr (før 1.139.900 kr)
Spar 100.000 kr
1.199.900 kr
1.099.900 kr
Porsche Panamera
2,9 4 Sport Turismo Plugin-hybrid E-Hybrid PDK 462HK 5d 8g Aut.
1.099.900 kr
Nedsat 100.000 kr (før 1.199.900 kr)
Porsche Panamera 4
2,9 E-Hybrid PDK
1.199.500 kr
Pris
Et lavt brændstofforbrug giver en god biløkonomi
Spar 10.000 kr
1.139.900 kr
1.129.900 kr
Porsche Panamera
2,9 4 Sport Turismo Plugin-hybrid PDK 462HK 5d 8g Aut.
1.129.900 kr
Nedsat 10.000 kr (før 1.139.900 kr)
Spar 100.000 kr
1.199.900 kr
1.099.900 kr
Porsche Panamera
2,9 4 Sport Turismo Plugin-hybrid E-Hybrid PDK 462HK 5d 8g Aut.
1.099.900 kr
Nedsat 100.000 kr (før 1.199.900 kr)
Porsche Panamera 4
2,9 E-Hybrid PDK
1.199.500 kr
Pris
Fuld tryghed i din bilhandel
En udvidet garanti dækker typisk skader på motor, elektronik og drivlinje i 12 til 36 måneder.
Porsche 911 Carrera 4S
3,8 Cabriolet
449.995 kr
Pris
Porsche Panamera GTS
4,8 PDK
499.900 kr
Pris
Porsche Taycan 4S
Cross Turismo
849.000 kr
Pris
Gør din bil mere praktisk med anhængertræk
Porsche Cayenne S
4,2 D Tiptr.
759.900 kr
Pris
Porsche Macan S
3,0 PDK
649.500 kr
Pris
Porsche Macan S
3,0 PDK
589.500 kr
Pris
Spar mange penge ved at købe en næsten ny bil
Spar 20.100 kr
940.000 kr
919.900 kr
Porsche Taycan 4
Performance+ Cross Turismo
919.900 kr
Nedsat 20.100 kr (før 940.000 kr)
Spar 10.000 kr
669.900 kr
659.900 kr
Porsche Taycan
659.900 kr
Nedsat 10.000 kr (før 669.900 kr)
Spar 100.000 kr
1.199.900 kr
1.099.900 kr
Porsche Panamera
2,9 4 Sport Turismo Plugin-hybrid E-Hybrid PDK 462HK 5d 8g Aut.
1.099.900 kr
Nedsat 100.000 kr (før 1.199.900 kr)
Populært udstyr på Porsche
Alufælge (61)
El-ruder (61)
Fartpilot (51)
Navigation (50)
Sædevarme (48)
Klimaanlæg (47)
Parkeringssensor (45)
LED forlygter (43)
Elektrisk bagklap (41)
Soltag (40)
Bakkamera (36)
Adaptiv fartpilot (29)
Dæktryksmåler (29)
Vognbaneassistent (28)
Auto. nødbremse (27)
Adaptiv undervogn (26)
Nøglefri (26)
Apple CarPlay (25)
Aircondition (24)
Blindvinkelassistent (20)
Fjernlysassistent (18)
Ratvarme (18)
Android Auto (17)
Xenonlys (17)
Kurvelys (15)
Træk (11)
Auto. parkering (9)
Panoramatag (7)
Headup display (6)
Nightvision (3)
Nysynet (1)
Biler kan filtreres på forskellige kriterier. Ovenfor kan du se antallet af brugte Porsche, der har et specifikt udstyr. “Alufælge” og “El-ruder” er det mest almindelige udstyr på Porsche. Du kan også finde Porsche der kan køre med trailer, da 11 biler har anhængertræk.
Hvordan sælger jeg en Porsche?
Brugte Porsche
Det tyske Sportsvognsmærke Porsche’s historie starter tilbage under 2. Verdenskrig. Dengang fik den Tyske diktator Adolf Hitler fat i den Østrigske mand Ferdinand Porsche.
Hitler ville dengang bygge en bil for for sit tyske folk. En bil som var billig, hurtig og praktisk. Derfor gik han til Ferdinand Porsche, som var ingeniør og tidligere havde udviklet Automobiler i sit hjemland.
Ferdinand Porsche havde nemlig i slutningen i 1800-tallet opfundet den første Hybrid. Et køretøj som både kørte på benzin og strøm.
Bilen han byggede for den Tyske nation, var den orginale VW Beetle eller Boblen, som vi kaldte dem for herhjemme. Et par militærkøretøjer fik han også bygget dengang for den Tyske hær, men efter krigen stod forretningen stille.
Efter 2. Verdenskrig blev Ferdinand Porsche anholdt for krigsforbrydelse, men han blev aldrig dømt. Hans søn Ferry Porsche stod tilbage med en masse VW Beetle reservedele og motorer. Det gav ham den idé om at skabe sit eget bilmærke med navnet Porsche. Idéen om at bygge sit eget bilmærke, var også fordi den bil han ville købe dengang fandtes ikke.
I stedet for byggede han den første Porsch med navnet 356, som var bygget på den originale Beetle. 356 blev hurtig en succes på racerbanen med sit lette design tilbage i 50’erne. Inden længe kom en vildere version kaldet 550 Spyder, som også var den model skuespilleren James Dean slog sig selv ihjel i.
Det helt store gennembrud for mærket var da de præsenterede for den større Porsche 901. Det var en Sportsvogn som også var designet til at køre længere ture i. Dog var der et mindre problem med navnet, hvor Franske Peugeot mente at de ejede rettighederne til navnet 901. Derfor måtte Porsche ændre det til 911 i 1964.
911 blev endnu en større succes for mærket, hvor 911 blev hurtigt kendt på de forskellige racerbaner verden over. Igennem tiden kom der også en hurtigere 911 RS og en endnu vildere RSR
Firserne var også en stor tid for Porsche, hvor det var året de introducerede for 911 Turbo. 911 Turbo var en hurtig, men også farlig bil. Den fik øgenavnet enke-bilen, fordi at bilen havde så meget turbolag. Turboen havde det med at først slog ind pludseligt, og det kunne typisk ske når man tog et sving med høj fart, og så ville turboen slå ind og bilen ville sende for mange kræfter til de bagerste hjul - wupti så lå bilen i rabatten.
Porsche skabte forsider da de introducerede for det der dengang var verdens hurtigste og mest avancerede bil. Porsche 959 var mærkets første Superbil, hvor 959 brugte teknikken fra 911 Turbo, men man havde forbedret turbolaggen, og så var bilen også den første Superbil med firehjulstræk.
Porsche har skabt lidt debat over introduceringen af Cayenne’en i 2001, som var mærkets første SUV bygget på en VW Touareg . Trods for at det ikke lige var en Sportsvogn, så var det Cayenne’en der gjorde at Porsche havde råd til at udvikle flere Sportsvogne. I 2009 introducerede Porsche for endnu en speciel model, hvor i 2009 kom de med den firedørs Panamera.
I dag er Cayenne den mest solgte Porsche, som findes med et hav af forskellige motorer. Den kan fås lige med 8-cylinder til en V6 Hybrid. Caynenne er også fortsat bygget på en nyere VW Touareg , og det gør den også letter i at holde kørende .
Ikke fordi at Porsche ikke er særlig driftsikker, men billig serviceringer er ikke lige det som Porsche er kendt for.
Porsche bygger også en mindre SUV kaldet Macan. Den er dog bygget på en Audi Q5 , hvor den fås med samme motorer, helt ned til en firecylindret benziner. Panamera’en findes også endnu, hvor i dag kan man også få en Shooting Brake version kaldet Sport Turismo.
Men en Porsche er jo mest kendt som den 2-personers Sportsvogn den oprindelig var, så at kigge væk fra en 911 ville være en synd. I dag er Porsche 911 blevet en stor bil med masser af kræfter, og den kan faktisk rumme op til 4-personer i en vis grad. 911 modelprogrammet er også vokset gennem årene, hvor den finde i følgende udgave: Coupé, Cabriolet, Taga, Turbo,GT3, GT3 RS og GT2 RS, hvor GT’erne er vilde gadebiler bygget for at også kunne køre på en racerbane.
Fremtiden er også sat hos Porsche der bevæger sig ind i en elektrisk tid med deres TAYCAN og TAYCAN SportCross elbil, som de har udviklet sammen med Audi.
Brug for hjælp?