Pris
Op til 100.000 kr
100 - 200.000 kr
Fra 200.000 kr
Drivmiddel
Km
Max 50.000 km
Max 100.000 km
Populære brugte Seat modeller
TILBUD: SPAR OP TIL 54.900 KR.
Spar 54.900 kr
279.900 kr
225.000 kr
Seat Ateca
2,0 TSi 190 FR DSG 4Drive
225.000 kr
Nedsat 54.900 kr (før 279.900 kr)
Spar 25.000 kr
234.900 kr
209.900 kr
Seat Leon
1,5 Sportstourer TSI FR DSG 150HK Stc 7g Aut.
209.900 kr
Nedsat 25.000 kr (før 234.900 kr)
Spar 22.000 kr
114.800 kr
92.800 kr
Seat Leon
2,0 TDi 150 FR eco
92.800 kr
Nedsat 22.000 kr (før 114.800 kr)
Hvorfor skal jeg købe en Seat på Bilhandel.dk?
Bilhandel har de bedste brugeranmeldelser på Trustpilot og vi gør det nemt at søge, sammenligne og efterfølgende prøvekøre og købe en bil, der passer dit behov og budget.
Gør en god handel på en Seat fra 29.900 kr
Seat Arona
1,0 TSi 115 FR DSG
169.900 kr
Pris
Seat Altea XL
1,9 TDi 105 Reference
29.900 kr
Pris
Seat Tarraco
1,5 TSi 150 Xcellence
249.900 kr
Pris
Seat Mii
1,0 MPI Style Start/Stop 60HK 5d
49.500 kr
Pris
Seat Mii
1,0 MPI Style Start/Stop 60HK 3d
89.990 kr
Pris
Seat Ibiza
1,0 TSi 115 Style DSG
114.500 kr
Pris
Seat Leon
1,4 eHybrid Xcellence Sportstourer DSG
209.500 kr
Pris
Seat Leon
1,4 TSi 150 Style ST DSG
169.900 kr
Pris
Seat Toledo
1,0 TSI Style 110HK 5d
114.800 kr
Pris
Leder du efter en bil med Apple CarPlay? Se nærmere på disse Seat med Apple CarPlay
Seat Leon
1,4 TSi 150 Style ST DSG
169.900 kr
Pris
Seat Arona
1,0 TSi 115 Xcellence DSG
174.174 kr
Pris
Seat Leon
2,0 Sportstourer TDI FR DSG 150HK Stc 7g Aut.
279.700 kr
Pris
Find leasingtilbud på Seat med en lav månedlig ydelse
Seat Arona
1,0 TSi 115 FR DSG
1.895 kr/mdr
Privatleasing inkl. moms
Seat Ibiza
1,0 TSi 115 FR DSG
2.195 kr/mdr
Privatleasing inkl. moms
Seat Arona
1,0 TSi 110 FR Advance DSG
2.295 kr/mdr
Privatleasing inkl. moms
Leder du efter en bil med Android Auto? Se nærmere på disse Seat med Android Auto
Seat Tarraco
1,4 eHybrid FR DSG
329.900 kr
Pris
Seat Ibiza
1,0 TSi 115 FR DSG
154.900 kr
Pris
Seat Arona
1,5 TSi 150 FR
174.900 kr
Pris
Brug for plads?
Seat Leon
1,6 TDi 115 Style ST DSG
139.800 kr
Pris
Seat Ibiza
1,4 16V Style ST
59.900 kr
Pris
Spar 5.000 kr
219.900 kr
214.900 kr
Seat Leon
1,4 Sportstourer e-Hybrid FR DSG 204HK Stc 6g Aut.
214.900 kr
Nedsat 5.000 kr (før 219.900 kr)
Nye annoncer
Seat Altea XL
1,9 TDi 105 Reference
29.900 kr
Pris
Seat Arona
1,0 TSi 115 FR DSG
169.900 kr
Pris
Seat Tarraco
1,5 TSi 150 Xcellence
249.900 kr
Pris
Rækkevidde
Spar 3.000 kr
112.900 kr
109.900 kr
Seat Mii
Electric
109.900 kr
Nedsat 3.000 kr (før 112.900 kr)
Seat Mii
Electric
119.900 kr
Pris
Spar 3.900 kr
103.800 kr
99.900 kr
Seat Mii
Electric
99.900 kr
Nedsat 3.900 kr (før 103.800 kr)
Jo større batteri, jo længere rækkevidde. Her vises de Seat der er til salg med det største batteri
Seat Mii
EL 83HK 5d Aut.
123.900 kr
Pris
Seat Mii
EL 83HK 5d Aut.
118.900 kr
Pris
Seat Mii
Electric
119.900 kr
Pris
Køb brugt med lavt km-tal
Seat Arona
1,0 TSi 115 FR DSG
279.900 kr
Pris
Seat Ibiza
1,0 TSi 115 FR DSG
254.900 kr
Pris
Spar 5.000 kr
224.500 kr
219.500 kr
Seat Arona
1,0 TSi 110 Style DSG
219.500 kr
Nedsat 5.000 kr (før 224.500 kr)
Kør grønt
Seat Leon
1,4 eHybrid Xcellence Sportstourer DSG
209.500 kr
Pris
Seat Tarraco
1,4 eHybrid FR DSG
329.900 kr
Pris
Seat Leon
1,4 Sportstourer e-Hybrid FR DSG 204HK Stc 6g Aut.
209.900 kr
Pris
Et lavt brændstofforbrug giver en god biløkonomi
Seat Leon
1,4 eHybrid Xcellence Sportstourer DSG
209.500 kr
Pris
Seat Leon
1,4 e-Hybrid Xcellence DSG 204HK 5d 6g Aut.
219.800 kr
Pris
Seat Leon
1,4 Sportstourer e-Hybrid FR DSG 204HK Stc 6g Aut.
209.900 kr
Pris
Fuld tryghed i din bilhandel
En udvidet garanti dækker typisk skader på motor, elektronik og drivlinje i 12 til 36 måneder.
Seat Leon
1,4 TSi 150 Style ST DSG
169.900 kr
Pris
Seat Leon
2,0 Sportstourer TDI FR DSG 150HK Stc 7g Aut.
279.700 kr
Pris
Seat Ibiza
1,0 MPi 80 FR
159.900 kr
Pris
Gør din bil mere praktisk med anhængertræk
Seat Tarraco
2,0 TSi 190 Xcellence DSG 4Drive
309.900 kr
Pris
Spar 15.000 kr
349.900 kr
334.900 kr
Seat Tarraco
1,4 eHybrid Xcellence DSG
334.900 kr
Nedsat 15.000 kr (før 349.900 kr)
Seat Ibiza
1,2 TSi 90 Style
89.500 kr
Pris
Spar mange penge ved at købe en næsten ny bil
Spar 5.000 kr
344.900 kr
339.900 kr
Seat Ateca
1,5 TSi 150 Style DSG
339.900 kr
Nedsat 5.000 kr (før 344.900 kr)
Spar 10.000 kr
349.900 kr
339.900 kr
Seat Ateca
1,5 TSi 150 Style DSG
339.900 kr
Nedsat 10.000 kr (før 349.900 kr)
Seat Ibiza
1,0 MPi 80 Style
159.159 kr
Pris
Populært udstyr på Seat
El-ruder (247)
Fartpilot (216)
Sædevarme (206)
Alufælge (204)
Klimaanlæg (180)
Aircondition (149)
Parkeringssensor (135)
LED forlygter (125)
Dæktryksmåler (120)
Apple CarPlay (118)
Android Auto (108)
Træk (97)
Navigation (94)
Auto. nødbremse (89)
Adaptiv fartpilot (83)
Nøglefri (80)
Bakkamera (60)
Vognbaneassistent (56)
Auto. parkering (32)
Fjernlysassistent (30)
Elektrisk bagklap (20)
Blindvinkelassistent (16)
Kurvelys (15)
Ratvarme (14)
Xenonlys (12)
Nysynet (7)
Soltag (7)
Adaptiv undervogn (4)
Panoramatag (2)
Nightvision (1)
Biler kan filtreres på forskellige kriterier. Ovenfor kan du se antallet af brugte Seat, der har et specifikt udstyr. “El-ruder” og “Fartpilot” er det mest almindelige udstyr på Seat. Du kan også finde Seat der kan køre med trailer, da 97 biler har anhængertræk.
Hvordan sælger jeg en Seat?
Brugte Seat
Seat startede ud som det Spanske folk mærke, I det dengang diktatur styret land, Man ønskede at få gang i den Spanske økonomi ved at få gang i arbejdsmarked, og i år 1958 åbnede de første Seat Fabrik.
Bilerne var bygget på ældre Fiat-modeller. Det var biler som Seat 600 ( Fiat 600 ), Seat 850 ( Fiat 850 ) og Seat 1500 ( Fiat 1500 ).
I 1974 kunne Seat fejre 2.000.000 millioner solgte biler, og det skete ved dengang nye Seat plantage i Pamplona. Året efter kunne Seat også præsenterer for mærkets første bil, som var designet af Seat dem selv. Modellen hed 1500 Sport og en rå 1430 Sport bocanegra kom også senere. Begge var nemlig Seat’s bud for en Sportslig bil, som alle havde råd til.
I 80’erne var der gode nyheder for den vestlige del af Europa, hvor Seat havde planer om at introducer mærket i 1984. Dog gik ikke helt som håbet, og det skyldes at Seat’s biler stadig var ombygget Fiat’er. Problemet var bare at Seat kom med en ny model kaldet Ronad og
Fura, men de modeller var også en nyhed hos Fiat. Da nævnte biler var faktisk Fiat’s biler, så befalede Fiat at Seat ikke solgte dem i Europa, for at tag et marked de allerede solgte lignende biler, bare med et Fiat logo på.
Det var Seat ikke med på, og det reagerede Fiat på med at sagsøge det Spanske mærke. Dog vandt Seat sagen og fik lov at sælge modellerne i Europa og sådan kom Seat til Danmark.
Selvom Seat fik lov at sælge Ronda i Europa, så var den ikke så godt bygget som dens Italienske søster Fiat Ritmo, og det kunne også ses på salgstallene. Fiat var rasende på Seat, og efter et partnerskab i 30 år, blev det stoppet brat i starten af 80’erne.
Seat kunne endelig opleve at sælge biler i den vestlige del af Europa, så var det også hårde år Seat kom i møde. Folk var ikke meget for at købe bilerne, og mærkets ry var heller ikke de bedste. Den sidste Seat med Fiat-DNA var Panda’en, og den var ikke særlig populær, hvorimod at Fiat Panda blev et kæmpe hit i vesten.
I 1982 indgik Seat i et samarbejde med tyske VW, og det betød at Seat fik lov at bygge udvalgte VW biler på tidligere Seat fabrikker. Derimod overtog VW Seat’s stying omkring udviklingenen af deres kommende modeller.
I 1984 kom så det man havde ventet på, nemlig en ny Seat fra bunden af. Bilen hed Ibiza og var designet af den Italienske designer Giorgetto Giugiaro. Motoren var også udviklet af det Tyske Sportsvognsmærke Porsche. Dog brugte Ibiza stadig nogle dele fra Fiat for at holde prisen nede.
Igennem 80’erne købte VW mere og mere af Seat’s aktier, og allerede i 1990 ejede VW 99,9% af Seat. Det betød at Seat kom under det enorme VAG-Gruppe.
VW havde store planer med mærket, hvor det skulle fange de unge førstegangs bilister. Man kunne købe en billig bil med det velkendte tyske kvalitet, og så var designet heller ikke dårligt med et forholdsvis sportsligt look.
Købte man en Seat i 90’erne, så fandtes modellen også som en VW, men i midten af 90’erne introducerede Seat for Sportslige GTi’er med navnet Cupra. Cup-Race stod det for, og i dag er CUPRA et mærke for sig selv.
I dag er Seat et ret populært mærke herhjemme. Det er specielt Seat Leon vi har været glade for. I mange kunne den kun fås som en Hatchback, hvor den altid har delt platform og teknik med VW Golf . I dag kan den dog fås som Stationcar, og selvom der er sparet på kabine kvaliteten for at holde prisen nede, i forhold til en VW Golf , så har den altid haft et Design som fangede mange blikke. Leon fås i dag også som en Hybrid.
Af små biler var Mii en populær bil da den blev introduceret i 2013, sammen med søstrene VW UP! og Skoda Citigo , hvor alle tre biler fik titlen som året bil dengang. I dag er Mii blevet til mærkets første elektriske bil.
Det med at vinde titler har Seat altid været gode til, og det skyldes måske deres stærke prissætning. Arona var og er stadig i dag Seat’s mindste biler i det voksende Crossover Segment. BIlen har også vundet titlen som årets bil. Dog skal man vælge Seat Tarraco , hvis man leder efter en suv.
Brug for hjælp?