Pris
Op til 100.000 kr
100 - 200.000 kr
Fra 200.000 kr
Drivmiddel
Km
Max 50.000 km
Max 100.000 km
Populære brugte Seat modeller
TILBUD: SPAR OP TIL 26.380 KR.
Spar 26.380 kr
301.080 kr
274.700 kr
Seat Tarraco
1,5 TSi 150 Style
274.700 kr
Nedsat 26.380 kr (før 301.080 kr)
Spar 20.000 kr
250.000 kr
230.000 kr
Seat Ateca
1,6 TDi 115 Xcellence DSG
230.000 kr
Nedsat 20.000 kr (før 250.000 kr)
Spar 20.000 kr
279.800 kr
259.800 kr
Seat Ateca
1,5 TSi 150 Style DSG
259.800 kr
Nedsat 20.000 kr (før 279.800 kr)
Hvorfor skal jeg købe en brugt Seat på Bilhandel.dk?
Bilhandel har de bedste brugeranmeldelser på Trustpilot og vi gør det nemt at søge, sammenligne og efterfølgende prøvekøre og købe en bil, der passer dit behov og budget.
Gør en god handel på Seat fra 74.900 kr
Seat Arona
1,0 TSi 95 Xcellence
149.900 kr
Pris
Seat Formentor
1,4 eHybrid Cupra VZ DSG
314.800 kr
Pris
Seat Ibiza
1,0 TSi 95 FR
149.900 kr
Pris
Seat Leon
1,2 TSi 110 Style ST
129.500 kr
Pris
Seat Leon
1,4 eHybrid FR DSG
214.900 kr
Pris
Seat Tarraco
e-HYBRID Xcellence 245 HK SUV DSG6
347.000 kr
Pris
Seat Leon
1,6 TDi 105 Style ST DSG
84.900 kr
Pris
Seat Ibiza
1,4 TDi 75 Style ST
74.900 kr
Pris
Seat Leon
1,5 Sportstourer TSI Style 150HK Stc 6g
209.900 kr
Pris
Leder du efter en bil med Apple CarPlay? Se nærmere på disse Seat med Apple CarPlay
Seat Leon
1,2 TSi 110 Style ST
129.500 kr
Pris
Seat Leon
1,4 eHybrid FR DSG
214.900 kr
Pris
Seat Tarraco
e-HYBRID Xcellence 245 HK SUV DSG6
347.000 kr
Pris
Find leasingtilbud på Seat med en lav månedlig ydelse
Seat Ibiza
1,0 TSI FR DSG 115HK 5d 7g Aut.
1.795 kr/mdr
Privatleasing inkl. moms
Seat Tarraco
2,0 TDi 150 Xcellence 7prs
1.966 kr/mdr
Flexleasing ekskl. moms
Seat Ateca
1,5 TSi 150 Style DSG
2.211 kr/mdr
Flexleasing ekskl. moms
Leder du efter en bil med Android Auto? Se nærmere på disse Seat med Android Auto
Seat Leon
1,5 Sportstourer TSI Style 150HK Stc 6g
209.900 kr
Pris
Seat Leon
1,5 eTSi 150 FR Sportstourer DSG
269.900 kr
Pris
Seat Leon
1,5 TSi 150 FR ST DSG
209.800 kr
Pris
Brug for plads?
Seat Leon
1,4 TSi 150 Xcellence ST DSG
189.900 kr
Pris
Seat Leon
1,4 TSi 150 FR ST
148.000 kr
Pris
Seat Leon
1,2 TSi 110 Style ST
96.700 kr
Pris
Nye annoncer
Seat Mii
1,0 75 Style aut.
54.900 kr
Pris
Seat Mii
1,0 75 Style eco
42.800 kr
Pris
Seat Leon
1,6 Stylance
29.900 kr
Pris
Rækkevidde
Spar 2.100 kr
119.800 kr
117.700 kr
Seat Mii
EL 83HK 5d Aut.
117.700 kr
Nedsat 2.100 kr (før 119.800 kr)
Spar 8.200 kr
127.900 kr
119.700 kr
Seat Mii
Electric
119.700 kr
Nedsat 8.200 kr (før 127.900 kr)
Seat Mii
Electric+
124.800 kr
Pris
Jo større batteri, jo længere rækkevidde. Her vises de Seat der er til salg med det største batteri
Seat Mii
Electric
119.800 kr
Pris
Spar 3.600 kr
133.500 kr
129.900 kr
Seat Mii
Electric+
129.900 kr
Nedsat 3.600 kr (før 133.500 kr)
Spar 2.000 kr
119.900 kr
117.900 kr
Seat Mii
Electric
117.900 kr
Nedsat 2.000 kr (før 119.900 kr)
Køb brugt med lavt km-tal
Seat Leon
1,0 eTSi 110 Style Sportstourer DSG
274.900 kr
Pris
Seat Leon
1,5 eTSi 150 Style DSG
289.700 kr
Pris
Seat Leon
1,0 eTSi 110 Style Sportstourer DSG
284.500 kr
Pris
Kør grønt
Seat Formentor
1,4 eHybrid Cupra VZ DSG
314.800 kr
Pris
Seat Leon
1,4 eHybrid FR DSG
214.900 kr
Pris
Seat Tarraco
e-HYBRID Xcellence 245 HK SUV DSG6
347.000 kr
Pris
Et lavt brændstofforbrug giver en god biløkonomi
Spar 10.000 kr
289.800 kr
279.800 kr
Seat Leon
1,4 eHybrid FR Sportstourer DSG
279.800 kr
Nedsat 10.000 kr (før 289.800 kr)
Seat Leon
1,4 eHybrid FR Sportstourer DSG
299.900 kr
Pris
Spar 9.900 kr
299.800 kr
289.900 kr
Seat Leon
1,4 eHybrid FR Sportstourer DSG
289.900 kr
Nedsat 9.900 kr (før 299.800 kr)
Fuld tryghed i din bilhandel
En udvidet garanti dækker typisk skader på motor, elektronik og drivlinje i 12 til 36 måneder.
Seat Leon
1,2 TSi 110 Style ST
129.500 kr
Pris
Seat Ibiza
1,4 TDi 75 Style ST
74.900 kr
Pris
Seat Ibiza
1,0 TSi 95 Style
94.500 kr
Pris
Gør din bil mere praktisk med anhængertræk
Seat Ibiza
1,0 TSI Style 95HK 5d
154.900 kr
Pris
Seat Altea XL
1,8 TSi 160 Style DSG
64.500 kr
Pris
Seat Arona
1,0 TSi 110 FR DSG
239.900 kr
Pris
Spar mange penge ved at købe en næsten ny bil
Spar 10.000 kr
289.800 kr
279.800 kr
Seat Leon
1,4 eHybrid FR Sportstourer DSG
279.800 kr
Nedsat 10.000 kr (før 289.800 kr)
Spar 8.910 kr
297.900 kr
288.990 kr
Seat Leon
1,4 Sportstourer e-Hybrid FR DSG 204HK Stc 6g Aut.
288.990 kr
Nedsat 8.910 kr (før 297.900 kr)
Seat Leon
1,4 eHybrid FR Sportstourer DSG
299.900 kr
Pris
Populært udstyr på Seat
El-ruder (363)
Fartpilot (333)
Alufælge (322)
Sædevarme (322)
Klimaanlæg (276)
Parkeringssensor (213)
Aircondition (212)
Apple CarPlay (203)
LED forlygter (194)
Android Auto (185)
Dæktryksmåler (163)
Navigation (150)
Adaptiv fartpilot (142)
Træk (142)
Nøglefri (133)
Auto. nødbremse (129)
Bakkamera (102)
Vognbaneassistent (101)
Fjernlysassistent (73)
Auto. parkering (54)
Ratvarme (37)
Elektrisk bagklap (36)
Blindvinkelassistent (30)
Kurvelys (30)
Soltag (18)
Xenonlys (9)
Nysynet (5)
Adaptiv undervogn (4)
Panoramatag (4)
Headup display (3)
Nightvision (3)
Biler kan filtreres på forskellige kriterier. Ovenfor kan du se antallet af brugte Seat der har et specifikt udstyr. “El-ruder” og “Fartpilot” er det mest almindelige udstyr på Seat. Du kan også finde en Seat der kan køre med trailer, da 142 biler har anhængertræk.
Hvad koster en Seat?
Hvis du leder efter en god deal på en brugt Seat kan du her ser de biler der er til salg fordelt på kørte km og pris. Prisen for Seat varierer mellem 7.500 og 449.900 kr.
Populære farver for Seat
Hvordan sælger jeg en Seat?
Brugte Seat
Seat startede ud som det Spanske folk mærke, I det dengang diktatur styret land, Man ønskede at få gang i den Spanske økonomi ved at få gang i arbejdsmarked, og i år 1958 åbnede de første Seat Fabrik.
Bilerne var bygget på ældre Fiat-modeller. Det var biler som Seat 600 ( Fiat 600 ), Seat 850 ( Fiat 850 ) og Seat 1500 ( Fiat 1500 ).
I 1974 kunne Seat fejre 2.000.000 millioner solgte biler, og det skete ved dengang nye Seat plantage i Pamplona. Året efter kunne Seat også præsenterer for mærkets første bil, som var designet af Seat dem selv. Modellen hed 1500 Sport og en rå 1430 Sport bocanegra kom også senere. Begge var nemlig Seat’s bud for en Sportslig bil, som alle havde råd til.
I 80’erne var der gode nyheder for den vestlige del af Europa, hvor Seat havde planer om at introducer mærket i 1984. Dog gik ikke helt som håbet, og det skyldes at Seat’s biler stadig var ombygget Fiat’er. Problemet var bare at Seat kom med en ny model kaldet Ronad og
Fura, men de modeller var også en nyhed hos Fiat. Da nævnte biler var faktisk Fiat’s biler, så befalede Fiat at Seat ikke solgte dem i Europa, for at tag et marked de allerede solgte lignende biler, bare med et Fiat logo på.
Det var Seat ikke med på, og det reagerede Fiat på med at sagsøge det Spanske mærke. Dog vandt Seat sagen og fik lov at sælge modellerne i Europa og sådan kom Seat til Danmark.
Selvom Seat fik lov at sælge Ronda i Europa, så var den ikke så godt bygget som dens Italienske søster Fiat Ritmo, og det kunne også ses på salgstallene. Fiat var rasende på Seat, og efter et partnerskab i 30 år, blev det stoppet brat i starten af 80’erne.
Seat kunne endelig opleve at sælge biler i den vestlige del af Europa, så var det også hårde år Seat kom i møde. Folk var ikke meget for at købe bilerne, og mærkets ry var heller ikke de bedste. Den sidste Seat med Fiat-DNA var Panda’en, og den var ikke særlig populær, hvorimod at Fiat Panda blev et kæmpe hit i vesten.
I 1982 indgik Seat i et samarbejde med tyske VW, og det betød at Seat fik lov at bygge udvalgte VW biler på tidligere Seat fabrikker. Derimod overtog VW Seat’s stying omkring udviklingenen af deres kommende modeller.
I 1984 kom så det man havde ventet på, nemlig en ny Seat fra bunden af. Bilen hed Ibiza og var designet af den Italienske designer Giorgetto Giugiaro. Motoren var også udviklet af det Tyske Sportsvognsmærke Porsche. Dog brugte Ibiza stadig nogle dele fra Fiat for at holde prisen nede.
Igennem 80’erne købte VW mere og mere af Seat’s aktier, og allerede i 1990 ejede VW 99,9% af Seat. Det betød at Seat kom under det enorme VAG-Gruppe.
VW havde store planer med mærket, hvor det skulle fange de unge førstegangs bilister. Man kunne købe en billig bil med det velkendte tyske kvalitet, og så var designet heller ikke dårligt med et forholdsvis sportsligt look.
Købte man en Seat i 90’erne, så fandtes modellen også som en VW, men i midten af 90’erne introducerede Seat for Sportslige GTi’er med navnet Cupra. Cup-Race stod det for, og i dag er CUPRA et mærke for sig selv.
I dag er Seat et ret populært mærke herhjemme. Det er specielt Seat Leon vi har været glade for. I mange kunne den kun fås som en Hatchback, hvor den altid har delt platform og teknik med VW Golf . I dag kan den dog fås som Stationcar, og selvom der er sparet på kabine kvaliteten for at holde prisen nede, i forhold til en VW Golf , så har den altid haft et Design som fangede mange blikke. Leon fås i dag også som en Hybrid.
Af små biler var Mii en populær bil da den blev introduceret i 2013, sammen med søstrene VW UP! og Skoda Citigo , hvor alle tre biler fik titlen som året bil dengang. I dag er Mii blevet til mærkets første elektriske bil.
Det med at vinde titler har Seat altid været gode til, og det skyldes måske deres stærke prissætning. Arona var og er stadig i dag Seat’s mindste biler i det voksende Crossover Segment. BIlen har også vundet titlen som årets bil. Dog skal man vælge Seat Tarraco , hvis man leder efter en suv.
Brug for hjælp?