cover
Bilhandel

Brugte Suzuki til salg

Søg blandt 327 brugte Suzuki til salg fra 123 forhandlere

  • Pris

    Op til 100.000 kr

    100 - 200.000 kr

    Fra 200.000 kr

    Km

    Max 50.000 km

    Max 100.000 km

    Populære brugte Suzuki modeller

    Spar op til 43.223 kr

    De største besparelser på Suzuki

    Nedsat pris

    Spar 43.223 kr

    123.123 kr

    79.900 kr

    Suzuki Celerio

    1,0 Dualjet Club

    10/2019
    46.000 km
    Benzin
    68 hk

    79.900 kr

    Nedsat 43.223 kr (før 123.123 kr)

    Bliv godt kørende i en brugt Suzuki

    Find en brugt bil der passer til dine behov blandt de 327 brugte Suzuki vi har til salg. På Bilhandel finder du brugte Suzuki fra 123 forhandlere.

    Udvalgte brugte Suzuki

    Find din perfekte Suzuki fra 56.800 kr

    Suzuki med største batterikapacitet

    Jo større batteri, jo længere rækkevidde. Her vises de Suzuki der er til salg med det største batteri

    Populært udstyr på Suzuki

    El-ruder (241)

    Sædevarme (215)

    Alufælge (205)

    Fartpilot (183)

    Bakkamera (168)

    Aircondition (162)

    Apple CarPlay (139)

    Træk (139)

    Klimaanlæg (134)

    Android Auto (131)

    Nøglefri (125)

    Navigation (94)

    Parkeringssensor (84)

    Vognbaneassistent (83)

    Soltag (22)

    Fjernlysassistent (14)

    Biler kan filtreres på forskellige kriterier. Ovenfor kan du se antallet af brugte Suzuki der har et specifikt udstyr. “El-ruder” og “Sædevarme” er det mest almindelige udstyr på Suzuki. Du kan også finde en Suzuki der kan køre med trailer, da 139 biler har anhængertræk.

    Det koster en Suzuki

    Hvis du leder efter en god deal på en brugt Suzuki kan du her ser de biler der er til salg fordelt på kørte km og pris.

    Populære farver for Suzuki

    Brugte Suzuki

    Suzuki er et kendt bil - og motorcykel mærke i dag, men for at forstå mærket bedre, så skal man tilbage til til mærkets historie. Vi er tilbage i år 1904, hvor en ung Japansk gut med navn Michio Suzuki, arbejde hårdt i familiens silkeorm plantage, som han overtog ikke længe efter. Kort tid efter blev plantagen ombygget til fremstilling af silkevæv.

    At arbejde i silke branchen, var noget at Michio hurtigt blev træt af. Nuvel var det noget han var vokset op med, eftersom det lå i familiens åre. Dog gemte der sig en drøm om at lære noget nyt og spændende. Begyndelsen af 1900-tallet, var en stor tid for det Japanske land, hvor flere og flere automobil fabrikanter kom til.

    Fra slike til biler.

    Allerede i 1936 kom den første Prototype fra Michio. Bilen blev døbt efter hans efternavn Suzuki. Allerede hen imod slutningen af 1930’erne, var spændingen stor hos Suzuki, men desværre måtte han sætte ideérne på standby da en verdenskrig var i vente.

    Som så mange Japanske fabrikanter under 2. verdenskrig, blev Michio’s fabrik også ombygget til et krigs værksted, hvor hans del af krigen gik ud på at udvikle ammunitionskasser for den Japanske hær.

    Efter Krigen fortsatte Michio med at udvikle, men det var dog først i 1952 at Suzuki havde noget at byde på, hvor han præsenteret for mærkets første tohjulet køretøj. På kun to år havde Suzuki solgt over 6.000 motorcykler i hjemlandet, og med sådan en succes, prøvede man at bygge en bil igen. Den første Suzuki bil man kunne købe hed Suzulight.

    70 - og 80’erne.

    I Danmark var Suzuki ikke et særligt kendt mærke herhjemme i 70’erne. Det var dog først i 80’erne at man begyndte at få bekendtskab til mærket. Dengang var Suzuki det billigste mærke fra Japan, hvor modellerne hed Alto, Swift og den kompakte firehjulstrækker Jimny.

    Det var dog først i 90’erne, at vi Dansker tog mærket til os, og det var også den tid hvor Suzuki kom frem med den populære Vitara-SUV.

    Igennem 00’erne blev Suzuki for alvor populær, og med introduktionen af Swift’en i 2005, viste Suzuki at de kunne bygge en billig bybil med sjove køreegenskaber.

    Suzuki i dag.

    I dag er der sket lidt. Suzuki Swift lever endnu, hvor den bruger noget man kalder for Mild-Hybrid teknik, som er et lille batteri der hjælper benzinmotoren med at reducer CO2-udledningen. Heldigvis er Swift’en stadig sjov at køre i, som den altid har været.

    Hvis man finder Swift’en en smule for lille, så tilbyder Suzuki en større model kaldet Baleno. Den minder meget om Swift’en, men tilbyder mere kabineplads.

    SUV’er er stadig noget Suzuki bygger, trods for at det er en mindre udbredt trend i Europa nutildags. Grand Vitara har i mange år været den mest solgte Suzuki i Europa, og herhjemme har man altid også taget godt imod den model. I dag kan man ikke længere købe en Grand Vitara. Dog findes der en mindre model kaldet Vitara, og selvom den ikke er så stor som Grand Vitara, så er det heller ikke en lille bil.

    En Toyta-Suzuki?

    Grand Vitara sælges som sagt ikke mere, men Suzuki laver en anden model i ca. samme størrelse. Den hedder Across og den gemmer på en lille hemmelighed. Across er nemlig ikke en Suzuki, men en Toyota Rav 4 med et Suzuki skilt på fronten. Det er dog ikke en dårlig ting, hvor Across bruger Toyota’s gennemtestet Hybirdmotor med hele 306 Hk, hvad gør den til den hurtigste Suzuki nogensinde.

    En anden model fra Suzuki som også er en Toyota, er deres familievenlige Swace, hvad i virkeligheden er en Toyota Corolla . Swace bruger derfor også den samme 1,8 Hybridmotor fra Toyota.

     

     

     

    Se alle modeller
    Se alle biltyper
    Se alle brændstoftyper
    Se alle områder

    Hurtige genveje

    Bilhandel.dk

    Cookieindstillinger

    Brug for hjælp?

    Bilhandel