Pris
Op til 100.000 kr
100 - 200.000 kr
Fra 200.000 kr
Drivmiddel
Km
Max 50.000 km
Max 100.000 km
Populære brugte Suzuki modeller
TILBUD: SPAR OP TIL 30.000 KR.
Spar 30.000 kr
249.700 kr
219.700 kr
Suzuki Swift
1,4 mHybrid Sport
219.700 kr
Nedsat 30.000 kr (før 249.700 kr)
Spar 30.000 kr
329.260 kr
299.260 kr
Suzuki Swace
1,8 Hybrid Active E-CVT 122HK Stc Trinl. Gear
299.260 kr
Nedsat 30.000 kr (før 329.260 kr)
Spar 30.000 kr
429.990 kr
399.990 kr
Suzuki Across
2,5 PHEV Adventure e-CVT
399.990 kr
Nedsat 30.000 kr (før 429.990 kr)
Hvorfor skal jeg købe en Suzuki på Bilhandel.dk?
Bilhandel har de bedste brugeranmeldelser på Trustpilot og vi gør det nemt at søge, sammenligne og efterfølgende prøvekøre og købe en bil, der passer dit behov og budget.
Gør en god handel på en Suzuki fra 64.900 kr
Suzuki S-Cross
1,0 Boosterjet Comfort
139.900 kr
Pris
Suzuki Ignis
1,2 mHybrid Active
164.900 kr
Pris
Suzuki Ignis
1,2 mHybrid Adventure
124.995 kr
Pris
Suzuki Baleno
1,2 Dualjet Active
83.800 kr
Pris
Suzuki Ignis
1,2 Dualjet Active Hit AEB 90HK 5d
128.900 kr
Pris
Suzuki Celerio
1,0 Comfort AGS
64.900 kr
Pris
Suzuki S-Cross
1,0 Boosterjet Exclusive
109.900 kr
Pris
Suzuki Ignis
1,2 mHybrid Adventure
129.900 kr
Pris
Suzuki Vitara
1,6 Active aut.
139.900 kr
Pris
Leder du efter en bil med Apple CarPlay? Se nærmere på disse Suzuki med Apple CarPlay
Suzuki Vitara
1,0 Boosterjet Active
144.900 kr
Pris
Suzuki Swift
1,2 mHybrid Action
159.900 kr
Pris
Suzuki Vitara
1,4 Boosterjet Adventure Hit
169.900 kr
Pris
Find leasingtilbud på Suzuki med en lav månedlig ydelse
Suzuki Swift
1,2 Advance
2.995 kr/mdr
Flexleasing inkl. moms
Suzuki Swace
1,8 B/EL Exclusive E-CVT 122HK Stc Trinl. Gear
4.500 kr/mdr
Privatleasing inkl. moms
Leder du efter en bil med Android Auto? Se nærmere på disse Suzuki med Android Auto
Suzuki Vitara
1,6 Exclusive
114.900 kr
Pris
Suzuki S-Cross
1,0 Boosterjet Exclusive aut.
174.900 kr
Pris
Suzuki S-Cross
1,0 Boosterjet Active
149.900 kr
Pris
Brug for plads?
Spar 30.000 kr
329.260 kr
299.260 kr
Suzuki Swace
1,8 Hybrid Active E-CVT 122HK Stc Trinl. Gear
299.260 kr
Nedsat 30.000 kr (før 329.260 kr)
Spar 10.000 kr
239.800 kr
229.800 kr
Suzuki Swace
1,8 HEV Exclusive stc. e-CVT
229.800 kr
Nedsat 10.000 kr (før 239.800 kr)
Suzuki Swace
1,8 B/EL Exclusive E-CVT 122HK Stc Trinl. Gear
214.900 kr
Pris
Nye annoncer
Suzuki S-Cross
1,0 Boosterjet Comfort
139.900 kr
Pris
Suzuki Ignis
1,2 Dualjet Active
109.500 kr
Pris
Suzuki Ignis
1,2 mHybrid Active
164.900 kr
Pris
Rækkevidde
Spar 30.000 kr
429.990 kr
399.990 kr
Suzuki Across
2,5 PHEV Adventure e-CVT
399.990 kr
Nedsat 30.000 kr (før 429.990 kr)
Jo større batteri, jo længere rækkevidde. Her vises de Suzuki der er til salg med det største batteri
Spar 30.000 kr
429.990 kr
399.990 kr
Suzuki Across
2,5 PHEV Adventure e-CVT
399.990 kr
Nedsat 30.000 kr (før 429.990 kr)
Suzuki Swace
1,8 B/EL Exclusive E-CVT 122HK Stc Trinl. Gear
214.900 kr
Pris
Spar 30.000 kr
329.260 kr
299.260 kr
Suzuki Swace
1,8 Hybrid Active E-CVT 122HK Stc Trinl. Gear
299.260 kr
Nedsat 30.000 kr (før 329.260 kr)
Køb brugt med lavt km-tal
Suzuki Swift
1,2 Upgrade
169.900 kr
Pris
Suzuki Swift
1,2 Dualjet Action AEB 90HK 5d
194.900 kr
Pris
Suzuki Swift
1,2 Advance
184.990 kr
Pris
Kør grønt
Suzuki Swift
1,2 Dualjet Mild hybrid Exclusive AEB SKY 83HK 5d
139.900 kr
Pris
Suzuki Ignis
1,2 Dualjet Mild hybrid Active AEB Hybrid 83HK 5d
169.900 kr
Pris
Suzuki Swift
1,2 Dualjet Mild hybrid Exclusive KUP mild-hybrid 90HK 5d
114.800 kr
Pris
Et lavt brændstofforbrug giver en god biløkonomi
Spar 30.000 kr
429.990 kr
399.990 kr
Suzuki Across
2,5 PHEV Adventure e-CVT
399.990 kr
Nedsat 30.000 kr (før 429.990 kr)
Suzuki Swace
1,8 B/EL Exclusive E-CVT 122HK Stc Trinl. Gear
214.900 kr
Pris
Spar 30.000 kr
329.260 kr
299.260 kr
Suzuki Swace
1,8 Hybrid Active E-CVT 122HK Stc Trinl. Gear
299.260 kr
Nedsat 30.000 kr (før 329.260 kr)
Fuld tryghed i din bilhandel
En udvidet garanti dækker typisk skader på motor, elektronik og drivlinje i 12 til 36 måneder.
Suzuki Ignis
1,2 mHybrid Adventure
124.995 kr
Pris
Suzuki Vitara
1,4 mHybrid Active
189.500 kr
Pris
Suzuki Vitara
1,6 Exclusive
114.900 kr
Pris
Gør din bil mere praktisk med anhængertræk
Suzuki Vitara
1,6 Active aut.
138.900 kr
Pris
Suzuki Alto
1,0 SE
24.900 kr
Pris
Suzuki Vitara
1,6 DDiS Active
99.900 kr
Pris
Spar mange penge ved at købe en næsten ny bil
Suzuki Swift
1,2 Advance
189.900 kr
Pris
Suzuki Swift
1,2 Advance
189.900 kr
Pris
Suzuki Swift
1,2 Advance
189.900 kr
Pris
Populært udstyr på Suzuki
El-ruder (273)
Alufælge (223)
Sædevarme (220)
Fartpilot (213)
Bakkamera (193)
LED forlygter (176)
Aircondition (162)
Auto. nødbremse (150)
Klimaanlæg (144)
Apple CarPlay (142)
Nøglefri (129)
Adaptiv fartpilot (123)
Android Auto (123)
Træk (119)
Navigation (107)
Dæktryksmåler (104)
Parkeringssensor (101)
Vognbaneassistent (96)
Blindvinkelassistent (63)
Fjernlysassistent (29)
Soltag (17)
Xenonlys (11)
Nysynet (7)
Ratvarme (5)
Kurvelys (3)
Panoramatag (3)
Nightvision (2)
Elektrisk bagklap (1)
Biler kan filtreres på forskellige kriterier. Ovenfor kan du se antallet af brugte Suzuki, der har et specifikt udstyr. “El-ruder” og “Alufælge” er det mest almindelige udstyr på Suzuki. Du kan også finde Suzuki der kan køre med trailer, da 119 biler har anhængertræk.
Hvordan sælger jeg en Suzuki?
Brugte Suzuki
Suzuki er et kendt bil - og motorcykel mærke i dag, men for at forstå mærket bedre, så skal man tilbage til til mærkets historie. Vi er tilbage i år 1904, hvor en ung Japansk gut med navn Michio Suzuki, arbejde hårdt i familiens silkeorm plantage, som han overtog ikke længe efter. Kort tid efter blev plantagen ombygget til fremstilling af silkevæv.
At arbejde i silke branchen, var noget at Michio hurtigt blev træt af. Nuvel var det noget han var vokset op med, eftersom det lå i familiens åre. Dog gemte der sig en drøm om at lære noget nyt og spændende. Begyndelsen af 1900-tallet, var en stor tid for det Japanske land, hvor flere og flere automobil fabrikanter kom til.
Allerede i 1936 kom den første Prototype fra Michio. Bilen blev døbt efter hans efternavn Suzuki. Allerede hen imod slutningen af 1930’erne, var spændingen stor hos Suzuki, men desværre måtte han sætte ideérne på standby da en verdenskrig var i vente.
Som så mange Japanske fabrikanter under 2. verdenskrig, blev Michio’s fabrik også ombygget til et krigs værksted, hvor hans del af krigen gik ud på at udvikle ammunitionskasser for den Japanske hær.
Efter Krigen fortsatte Michio med at udvikle, men det var dog først i 1952 at Suzuki havde noget at byde på, hvor han præsenteret for mærkets første tohjulet køretøj. På kun to år havde Suzuki solgt over 6.000 motorcykler i hjemlandet, og med sådan en succes, prøvede man at bygge en bil igen. Den første Suzuki bil man kunne købe hed Suzulight.
I Danmark var Suzuki ikke et særligt kendt mærke herhjemme i 70’erne. Det var dog først i 80’erne at man begyndte at få bekendtskab til mærket. Dengang var Suzuki det billigste mærke fra Japan, hvor modellerne hed Alto, Swift og den kompakte firehjulstrækker Jimny.
Det var dog først i 90’erne, at vi Dansker tog mærket til os, og det var også den tid hvor Suzuki kom frem med den populære Vitara-SUV.
Igennem 00’erne blev Suzuki for alvor populær, og med introduktionen af Swift’en i 2005, viste Suzuki at de kunne bygge en billig bybil med sjove køreegenskaber.
I dag er der sket lidt. Suzuki Swift lever endnu, hvor den bruger noget man kalder for Mild-Hybrid teknik, som er et lille batteri der hjælper benzinmotoren med at reducer CO2-udledningen. Heldigvis er Swift’en stadig sjov at køre i, som den altid har været.
Hvis man finder Swift’en en smule for lille, så tilbyder Suzuki en større model kaldet Baleno. Den minder meget om Swift’en, men tilbyder mere kabineplads.
SUV’er er stadig noget Suzuki bygger, trods for at det er en mindre udbredt trend i Europa nutildags. Grand Vitara har i mange år været den mest solgte Suzuki i Europa, og herhjemme har man altid også taget godt imod den model. I dag kan man ikke længere købe en Grand Vitara. Dog findes der en mindre model kaldet Vitara, og selvom den ikke er så stor som Grand Vitara, så er det heller ikke en lille bil.
Grand Vitara sælges som sagt ikke mere, men Suzuki laver en anden model i ca. samme størrelse. Den hedder Across og den gemmer på en lille hemmelighed. Across er nemlig ikke en Suzuki, men en Toyota Rav 4 med et Suzuki skilt på fronten. Det er dog ikke en dårlig ting, hvor Across bruger Toyota’s gennemtestet Hybirdmotor med hele 306 Hk, hvad gør den til den hurtigste Suzuki nogensinde.
En anden model fra Suzuki som også er en Toyota, er deres familievenlige Swace, hvad i virkeligheden er en Toyota Corolla . Swace bruger derfor også den samme 1,8 Hybridmotor fra Toyota.
Brug for hjælp?