Pris
Op til 100.000 kr
100 - 200.000 kr
Fra 200.000 kr
Drivmiddel
Km
Max 50.000 km
Max 100.000 km
Populære brugte Citroën modeller
TILBUD: SPAR OP TIL 20.000 KR.
Spar 20.000 kr
249.800 kr
229.800 kr
Citroën C5 Aircross
2,0 BlueHDi 180 SportLine EAT8
229.800 kr
Nedsat 20.000 kr (før 249.800 kr)
Spar 20.000 kr
354.900 kr
334.900 kr
Citroën C5 Aircross
1,6 PHEV Superior EAT8
334.900 kr
Nedsat 20.000 kr (før 354.900 kr)
Spar 20.000 kr
249.990 kr
229.990 kr
Citroën ë-C4 X
50 kWh 136 Concorde Premiere Pack EL 136 5D
229.990 kr
Nedsat 20.000 kr (før 249.990 kr)
Hvorfor skal jeg købe en brugt Citroën på Bilhandel.dk?
Bilhandel har de bedste brugeranmeldelser på Trustpilot og vi gør det nemt at søge, sammenligne og efterfølgende prøvekøre og købe en bil, der passer dit behov og budget.
Gør en god handel på Citroën fra 36.900 kr
Citroën C3
1,2 PureTech 82 SkyLine
99.900 kr
Pris
Citroën C3
1,6 BlueHDi 75 Feel
94.900 kr
Pris
Citroën C3
1,5 BlueHDi 100 Cool
99.500 kr
Pris
Citroën C3 Picasso
1,6 HDi 110 Comfort
36.900 kr
Pris
Citroën C4 Cactus
1,6 BlueHDi 100 Iconic
109.900 kr
Pris
Citroën C3
1,2 PureTech 83 Feel
109.900 kr
Pris
Citroën Grand C4 SpaceTourer
2,0 BlueHDi 160 Exclusive EAT8 7prs
249.900 kr
Pris
Citroën Grand C4 Picasso
1,6 BlueHDi 120 Intensive EAT6 7prs
119.800 kr
Pris
Citroën C3
1,6 BlueHDi 75 Feel
89.900 kr
Pris
Leder du efter en bil med Apple CarPlay? Se nærmere på disse Citroën med Apple CarPlay
Citroën C3
1,2 PureTech 83 Feel
109.900 kr
Pris
Citroën Grand C4 SpaceTourer
2,0 BlueHDi 160 Exclusive EAT8 7prs
249.900 kr
Pris
Citroën C3
1,6 BlueHDi 75 Feel
89.900 kr
Pris
Find leasingtilbud på Citroën med en lav månedlig ydelse
Citroën C3
1,2 PureTech 83 Feel Van
1.650 kr/mdr
Flexleasing ekskl. moms
Citroën Berlingo
1,5 BlueHDi 130 L1 ProffLine+ EAT8 Van
1.995 kr/mdr
Flexleasing ekskl. moms
Citroën Berlingo
1,5 BlueHDi 100 L1 FlexLine Van
1.995 kr/mdr
Flexleasing ekskl. moms
Leder du efter en bil med Android Auto? Se nærmere på disse Citroën med Android Auto
Citroën C4 Cactus
1,2 PureTech 110 SkyLine
124.000 kr
Pris
Citroën C1
1,0 VTi 72 SportLine
64.800 kr
Pris
Citroën C3
1,2 PureTech 110 Feel
97.500 kr
Pris
Brug for plads?
Citroën C5
2,0 HDi 140 Seduction Tourer
35.000 kr
Pris
Citroën C5
2,0 HDi 138 Dynamique Tourer
44.900 kr
Pris
Citroën C5
2,0 HDi 140 Dynamique Tourer
48.900 kr
Pris
Nye annoncer
Citroën C3
1,2 PureTech 82 SkyLine
99.900 kr
Pris
Citroën C3
1,6 BlueHDi 75 Feel
94.900 kr
Pris
Citroën C3
1,5 BlueHDi 100 Cool
99.500 kr
Pris
Rækkevidde
Spar 20.000 kr
249.990 kr
229.990 kr
Citroën ë-C4 X
50 kWh 136 Concorde Premiere Pack EL 136 5D
229.990 kr
Nedsat 20.000 kr (før 249.990 kr)
Citroën ë-C4 X
50 Palais Sky
289.900 kr
Pris
Spar 10.000 kr
259.900 kr
249.900 kr
Citroën ë-C4 X
50 Palais Sky
249.900 kr
Nedsat 10.000 kr (før 259.900 kr)
Jo større batteri, jo længere rækkevidde. Her vises de Citroën der er til salg med det største batteri
Citroën ë-C4
50 Shine
214.700 kr
Pris
Citroën ë-C4
EL Shine 136HK 5d Aut.
199.990 kr
Pris
Citroën ë-C4
EL Shine Sport 136HK 5d Aut.
199.800 kr
Pris
Køb brugt med lavt km-tal
Citroën C3
1,2 PureTech 83 Impress
156.990 kr
Pris
Spar 5.000 kr
159.900 kr
154.900 kr
Citroën C3
1,2 PureTech 83 You!
154.900 kr
Nedsat 5.000 kr (før 159.900 kr)
Spar 7.000 kr
166.900 kr
159.900 kr
Citroën C3
1,2 PureTech 83 Attraction
159.900 kr
Nedsat 7.000 kr (før 166.900 kr)
Kør grønt
Citroën C5 Aircross
1,6 Hybrid Shine EAT8
224.900 kr
Pris
Citroën C5 Aircross
1,6 Hybrid SkyLine EAT8
289.800 kr
Pris
Citroën C5 Aircross
1,6 PHEV Superior EAT8
334.800 kr
Pris
Et lavt brændstofforbrug giver en god biløkonomi
Spar 5.000 kr
339.900 kr
334.900 kr
Citroën C5 X
1,6 Hybrid Concorde Premiere Pack EAT8
334.900 kr
Nedsat 5.000 kr (før 339.900 kr)
Spar 10.000 kr
299.900 kr
289.900 kr
Citroën C5 Aircross
1,6 Hybrid SkyLine EAT8
289.900 kr
Nedsat 10.000 kr (før 299.900 kr)
Spar 20.000 kr
389.900 kr
369.900 kr
Citroën C5 X
1,6 Hybrid Grand Palais EAT8
369.900 kr
Nedsat 20.000 kr (før 389.900 kr)
Fuld tryghed i din bilhandel
En udvidet garanti dækker typisk skader på motor, elektronik og drivlinje i 12 til 36 måneder.
Citroën C3
1,6 BlueHDi 75 Feel
89.900 kr
Pris
Citroën C4 Cactus
1,2 PureTech 82 Feel ETG
104.900 kr
Pris
Citroën C1
1,0 VTi 72 SportLine
64.800 kr
Pris
Gør din bil mere praktisk med anhængertræk
Citroën C4 Cactus
1,2 PureTech 110 Origins
139.500 kr
Pris
Citroën C4 SpaceTourer
1,2 PureTech 130 Iconic
179.900 kr
Pris
Citroën C4
1,2 PureTech 130 Feel EAT6
89.900 kr
Pris
Spar mange penge ved at købe en næsten ny bil
Spar 20.000 kr
249.990 kr
229.990 kr
Citroën ë-C4 X
50 kWh 136 Concorde Premiere Pack EL 136 5D
229.990 kr
Nedsat 20.000 kr (før 249.990 kr)
Citroën C4
1,2 PureTech 130 VTR Sport EAT8
247.900 kr
Pris
Citroën C3
PureTech 83 Impress 1.2 PureTech 83 5D
149.990 kr
Pris
Populært udstyr på Citroën
El-ruder (530)
Fartpilot (452)
Sædevarme (437)
Klimaanlæg (427)
LED forlygter (312)
Parkeringssensor (310)
Aircondition (291)
Alufælge (264)
Apple CarPlay (263)
Træk (235)
Android Auto (232)
Dæktryksmåler (199)
Navigation (171)
Vognbaneassistent (140)
Bakkamera (134)
Nøglefri (89)
Auto. nødbremse (83)
Soltag (70)
Adaptiv fartpilot (49)
Kurvelys (38)
Blindvinkelassistent (36)
Fjernlysassistent (36)
Elektrisk bagklap (23)
Auto. parkering (15)
Nysynet (15)
Headup display (11)
Ratvarme (8)
Panoramatag (5)
Xenonlys (5)
Nightvision (3)
Adaptiv undervogn (2)
Biler kan filtreres på forskellige kriterier. Ovenfor kan du se antallet af brugte Citroën der har et specifikt udstyr. “El-ruder” og “Fartpilot” er det mest almindelige udstyr på Citroën. Du kan også finde en Citroën der kan køre med trailer, da 235 biler har anhængertræk.
Hvad koster en Citroën?
Hvis du leder efter en god deal på en brugt Citroën kan du her ser de biler der er til salg fordelt på kørte km og pris. Prisen for Citroën varierer mellem 105 og 389.900 kr.
Populære farver for Citroën
Hvordan sælger jeg en Citroën?
Brugte Citroën
André Citroën var en entreprenør, som startede ud med at bygge rustninger for den Franske hær under 1. Verdenskrig.
Efter krigen stod André med et problem, fordi hans fabrik var helt tomt uden noget at fremstille. Derfor gik han i tænkeboksen. Allerede inden krigen, havde han haft erfaring med at udvikle Automobiler, hvor han tidligere havde arbejdet for et Fransk bilmærke kaldet Mors. Derfor gav det god mening at bygge en Automobil.
I år 1919 præsenterede André Citroën for hans første bil. Bilen hed Citroën Type A som var efterfulgt af Citroën B Torpedo og Type C 5CV. Det samme år fik André Citroën også kontakt med Amerikanske GM, om de var interesseret i at købe det Franske bilmærke, men det var de ikke.
Igennem årene udviklede André også militærkøretøjer, der var velegnet til at kunne bruges i Afrika. Disse køretøjer var nemlig ikke som andre militærkøretøjer fra samme tid. De var nemlig en Hybrid af en bil og et bæltekøretøj, hvor bilens forreste del havde hjul, mens bagenden kørte på larvefødder.
Citroen’s succes tog virkelig fart med udviklingen af modellen med navn Traction Avant. Det var nemlig den bil som pionerede det man kalder for en monocoque-konstruktion. Det var også den første bil med torsionsfjedre og hydrauliske bremser. Alt det en moderne bil bruger i dag. Traction Avant var i produktion i 23 år med over 700.000 bygget.
I 1935 så det noget skidt ud for mærket. André Citroén dør og mærket er på vej i en konkurs. Dog var det Franske dækmærke Michelin hurtig ud med pengepungen og endte med at overtage Citroén.
Inden 2. Verdenskrig startede var Ctiroén i gang med at udvikle sit næste vidunder. Modellen skulle ikke bare være den franske folkebil, men en bil som landmanden kunne køre i sin mark, uden at æggene i bilen ville gå itu. Dog måtte produktionen stoppes midlertidigt da 2. Verdenskrig begyndte.
Tyskerne ville havde Citroën’s hjalp med til at fremstille lastbiler for den tyske hær med Ctiroén’s fabriker. Det var dog noget Ctiroén ikke gad, hvor de fandt på udtrykket “Køre langsomt”. Det var et udtryk de brugte på de lastbiler, som de nu udviklede for den Tyske hær, hvor Citroën med vilje byggede dem dårlige. Citroën gemte også den bil, som de havde årene inden udviklet for folket væk. Nogle blev blev kørt i søer, hvor andre blev gemt i lader.
Efter krigen kom den bil med navnet 2CV, som var en lille billig bil. 2CV var i produktionen fra 1948 til 1990. I 50’erne kom den komfortable DS, som var den første bil i verden med hydrauliske affjedring. Noget som den tidligere Franske præsident Charles de Gaulle roste, efter han overlevede et attentatforsøg i en DS.
I dag er det Franske bilmærke Citroën under partnerskab med det gigantiske selskab Stellantis, hvor Citroën bygger nogle af de mest komfortable biler i sin prisklasse. Dog droppede Citroën med Hydrauliske afjedering i 2015 med C5’eren.
C5 findes dog stadig, hvor den nu er blevet til en Crossover. Den findes som det man kan kalde for den traditionelle Crossover eller i version kaldet C5 X, som er et mix mellem en Stationcar og Crossover.
I 2014 udvidede Citroën’s deres mærke med et separat bilmærket kaldet DS, hvad var deres idé for et brand til kunderne i livsstilssegmentet. Uden tvivl har Citroën’s mest solgte bil i nyere tid været den lille C3. Prisen på den var virkelig skarp prissat, og det gjorde at mange dansker købte dem. Den mindre C1 har også været en populær bil herhjemme.
Da Citroën introducerede for Postmand Per bilen Berlingo i 90’erne, blev den biltype en hurtig succes. I dag er den biltype dog mindre populær, hvor Crossoverne har taget det marked. Dog holder Citroën stadig fast i Berlingo’en, hvor den har et design som ingen andre biler i den klasse. Berlingo’en tilbyder stadig utroligt meget plads, hvor den fås i en lang eller kort version og høj sine geniale skydedøre.
Af mindre Crossover sælges der modeller med navnet Citroën C3 Aircross eller Cactus, som tidligere løb med titlen som årets bil. Til fælles for mange af de nye Citroën’er, kommer de med en undervogn kaldet “Det flyvende tæppe”, fordi at den nærmest flyver hen over vejen, hvor Citroën nok er den mest komfortable bil i sin prisgruppe.
Brug for hjælp?