Pris
Op til 100.000 kr
100 - 200.000 kr
Fra 200.000 kr
Drivmiddel
Km
Max 50.000 km
Max 100.000 km
Populære brugte Citroën modeller
TILBUD: SPAR OP TIL 30.000 KR.
Spar 30.000 kr
129.900 kr
99.900 kr
Citroën C6
2,7 HDi V6 Exclusive aut.
99.900 kr
Nedsat 30.000 kr (før 129.900 kr)
Spar 30.000 kr
349.900 kr
319.900 kr
Citroën ë-SpaceTourer
75 L3 Business Lounge
319.900 kr
Nedsat 30.000 kr (før 349.900 kr)
Spar 25.000 kr
164.900 kr
139.900 kr
Citroën C3
1,5 Blue HDi Shine 100HK 5d
139.900 kr
Nedsat 25.000 kr (før 164.900 kr)
Hvorfor skal jeg købe en Citroën på Bilhandel.dk?
Bilhandel har de bedste brugeranmeldelser på Trustpilot og vi gør det nemt at søge, sammenligne og efterfølgende prøvekøre og købe en bil, der passer dit behov og budget.
Gør en god handel på en Citroën fra 44.990 kr
Citroën C4
1,6 BlueHDi 120 Feel
64.900 kr
Pris
Citroën ë-C4
50 Feel
154.900 kr
Pris
Citroën C3 Picasso
1,6 BlueHDi 100 Feel Complet
79.800 kr
Pris
Citroën C3
1,0 VTi 68 Seduction
59.800 kr
Pris
Citroën C3
1,6 BlueHDi 100 Seduction Complet
69.800 kr
Pris
Citroën C3
1,2 PureTech 82 VTR Sport
119.900 kr
Pris
Citroën C3
1,0 VTi 68 Seduction
44.990 kr
Pris
Citroën C1
1,2 PureTech 82 Feel
49.990 kr
Pris
Citroën C3
1,6 BlueHDi 100 SkyLine
74.900 kr
Pris
Leder du efter en bil med Apple CarPlay? Se nærmere på disse Citroën med Apple CarPlay
Citroën C3
1,2 PureTech 82 Feel+
75.900 kr
Pris
Citroën C4 Cactus
1,5 BlueHDi 100 Platinum LTD
139.900 kr
Pris
Citroën C3
1,2 PureTech 83 Shine Sport
114.800 kr
Pris
Find leasingtilbud på Citroën med en lav månedlig ydelse
Citroën C4
1,6 BlueHDi 100 Feel Complet Van
900 kr/mdr
Flexleasing ekskl. moms
Citroën Berlingo
1,5 BlueHDi 75 L1N1 Van
1.299 kr/mdr
Flexleasing ekskl. moms
Citroën Jumpy
2,0 BlueHDi 122 L3
1.395 kr/mdr
Flexleasing ekskl. moms
Leder du efter en bil med Android Auto? Se nærmere på disse Citroën med Android Auto
Citroën C3
1,6 BlueHDi 75 Iconic
89.800 kr
Pris
Citroën C3
1,2 PureTech 82 Iconic LTD
99.900 kr
Pris
Citroën C3
1,5 BlueHDi 100 VTR Sport
104.800 kr
Pris
Brug for plads?
Citroën C5
2,7 HDi Exclusive Tourer aut.
80.000 kr
Pris
Citroën C5
1,6 e-HDi 112 Seduction Tourer E6G
59.900 kr
Pris
Citroën C5
2,0i 16V Prestige Weekend
38.500 kr
Pris
Nye annoncer
Citroën C3 Picasso
1,2 PureTech 110 Seduction
79.800 kr
Pris
Citroën C4
1,6 BlueHDi 120 Feel
64.900 kr
Pris
Citroën C3
1,2 PureTech 82 Feel
82.900 kr
Pris
Rækkevidde
Citroën ë-C4 X
50 Palais
209.500 kr
Pris
Citroën ë-C4 X
50 Palais Sky
209.900 kr
Pris
Citroën ë-C4 X
50 Palais Sky
219.500 kr
Pris
Jo større batteri, jo længere rækkevidde. Her vises de Citroën der er til salg med det største batteri
Spar 30.000 kr
349.900 kr
319.900 kr
Citroën ë-SpaceTourer
75 L3 Business Lounge
319.900 kr
Nedsat 30.000 kr (før 349.900 kr)
Spar 10.400 kr
258.900 kr
248.500 kr
Citroën ë-SpaceTourer
50 L2 Business
248.500 kr
Nedsat 10.400 kr (før 258.900 kr)
Citroën ë-C4
EL Shine 136HK 5d Aut.
219.700 kr
Pris
Køb brugt med lavt km-tal
Spar 4.000 kr
223.900 kr
219.900 kr
Citroën ë-Berlingo
50 Shine
219.900 kr
Nedsat 4.000 kr (før 223.900 kr)
Spar 4.000 kr
223.900 kr
219.900 kr
Citroën ë-Berlingo
50 Shine
219.900 kr
Nedsat 4.000 kr (før 223.900 kr)
Citroën ë-C3
45 Impress
192.990 kr
Pris
Kør grønt
Citroën C5 Aircross
1,6 Hybrid Shine Sport EAT8
224.500 kr
Pris
Citroën C5 Aircross
1,6 Hybrid Shine Sport EAT8
224.800 kr
Pris
Citroën C5 Aircross
1,6 Hybrid Shine Sport EAT8
234.800 kr
Pris
Et lavt brændstofforbrug giver en god biløkonomi
Spar 10.000 kr
379.900 kr
369.900 kr
Citroën C5 X
1,6 Hybrid Grand Palais EAT8
369.900 kr
Nedsat 10.000 kr (før 379.900 kr)
Spar 15.000 kr
324.900 kr
309.900 kr
Citroën C5 X
1,6 Hybrid Concorde Premiere Pack EAT8
309.900 kr
Nedsat 15.000 kr (før 324.900 kr)
Spar 10.000 kr
329.900 kr
319.900 kr
Citroën C5 X
1,6 Hybrid Grand Palais EAT8
319.900 kr
Nedsat 10.000 kr (før 329.900 kr)
Fuld tryghed i din bilhandel
En udvidet garanti dækker typisk skader på motor, elektronik og drivlinje i 12 til 36 måneder.
Citroën C3
1,2 PureTech 82 VTR Sport
99.900 kr
Pris
Citroën C3
1,6 BlueHDi 100 SkyLine
79.900 kr
Pris
Citroën C4 Cactus
1,6 BlueHDi 100 Challenge
94.800 kr
Pris
Gør din bil mere praktisk med anhængertræk
Citroën Grand C4 Picasso
1,6 BlueHDi 120 Seduction EAT6 7prs
99.900 kr
Pris
Citroën C3
1,6 BlueHDi 100 Seduction Complet
54.900 kr
Pris
Citroën C3
1,5 Blue HDi Triumph start/stop 100HK 5d
119.900 kr
Pris
Spar mange penge ved at købe en næsten ny bil
Citroën ë-C3
45 Impress
192.990 kr
Pris
Spar 16.090 kr
390.990 kr
374.900 kr
Citroën C5 Aircross
1,2 mHEV VTR Sport ë-DCT
374.900 kr
Nedsat 16.090 kr (før 390.990 kr)
Spar 4.000 kr
223.900 kr
219.900 kr
Citroën ë-Berlingo
50 Shine
219.900 kr
Nedsat 4.000 kr (før 223.900 kr)
Populært udstyr på Citroën
El-ruder (511)
Fartpilot (423)
Sædevarme (410)
Klimaanlæg (386)
LED forlygter (329)
Parkeringssensor (309)
Aircondition (295)
Apple CarPlay (260)
Alufælge (256)
Android Auto (241)
Træk (208)
Dæktryksmåler (187)
Navigation (163)
Vognbaneassistent (131)
Bakkamera (125)
Auto. nødbremse (104)
Soltag (68)
Nøglefri (67)
Adaptiv fartpilot (45)
Blindvinkelassistent (41)
Kurvelys (40)
Fjernlysassistent (39)
Headup display (32)
Ratvarme (26)
Elektrisk bagklap (15)
Nysynet (12)
Panoramatag (10)
Auto. parkering (9)
Xenonlys (9)
Nightvision (2)
Adaptiv undervogn (1)
Biler kan filtreres på forskellige kriterier. Ovenfor kan du se antallet af brugte Citroën, der har et specifikt udstyr. “El-ruder” og “Fartpilot” er det mest almindelige udstyr på Citroën. Du kan også finde Citroën der kan køre med trailer, da 208 biler har anhængertræk.
Hvordan sælger jeg en Citroën?
Brugte Citroën
André Citroën var en entreprenør, som startede ud med at bygge rustninger for den Franske hær under 1. Verdenskrig.
Efter krigen stod André med et problem, fordi hans fabrik var helt tomt uden noget at fremstille. Derfor gik han i tænkeboksen. Allerede inden krigen, havde han haft erfaring med at udvikle Automobiler, hvor han tidligere havde arbejdet for et Fransk bilmærke kaldet Mors. Derfor gav det god mening at bygge en Automobil.
I år 1919 præsenterede André Citroën for hans første bil. Bilen hed Citroën Type A som var efterfulgt af Citroën B Torpedo og Type C 5CV. Det samme år fik André Citroën også kontakt med Amerikanske GM, om de var interesseret i at købe det Franske bilmærke, men det var de ikke.
Igennem årene udviklede André også militærkøretøjer, der var velegnet til at kunne bruges i Afrika. Disse køretøjer var nemlig ikke som andre militærkøretøjer fra samme tid. De var nemlig en Hybrid af en bil og et bæltekøretøj, hvor bilens forreste del havde hjul, mens bagenden kørte på larvefødder.
Citroen’s succes tog virkelig fart med udviklingen af modellen med navn Traction Avant. Det var nemlig den bil som pionerede det man kalder for en monocoque-konstruktion. Det var også den første bil med torsionsfjedre og hydrauliske bremser. Alt det en moderne bil bruger i dag. Traction Avant var i produktion i 23 år med over 700.000 bygget.
I 1935 så det noget skidt ud for mærket. André Citroén dør og mærket er på vej i en konkurs. Dog var det Franske dækmærke Michelin hurtig ud med pengepungen og endte med at overtage Citroén.
Inden 2. Verdenskrig startede var Ctiroén i gang med at udvikle sit næste vidunder. Modellen skulle ikke bare være den franske folkebil, men en bil som landmanden kunne køre i sin mark, uden at æggene i bilen ville gå itu. Dog måtte produktionen stoppes midlertidigt da 2. Verdenskrig begyndte.
Tyskerne ville havde Citroën’s hjalp med til at fremstille lastbiler for den tyske hær med Ctiroén’s fabriker. Det var dog noget Ctiroén ikke gad, hvor de fandt på udtrykket “Køre langsomt”. Det var et udtryk de brugte på de lastbiler, som de nu udviklede for den Tyske hær, hvor Citroën med vilje byggede dem dårlige. Citroën gemte også den bil, som de havde årene inden udviklet for folket væk. Nogle blev blev kørt i søer, hvor andre blev gemt i lader.
Efter krigen kom den bil med navnet 2CV, som var en lille billig bil. 2CV var i produktionen fra 1948 til 1990. I 50’erne kom den komfortable DS, som var den første bil i verden med hydrauliske affjedring. Noget som den tidligere Franske præsident Charles de Gaulle roste, efter han overlevede et attentatforsøg i en DS.
I dag er det Franske bilmærke Citroën under partnerskab med det gigantiske selskab Stellantis, hvor Citroën bygger nogle af de mest komfortable biler i sin prisklasse. Dog droppede Citroën med Hydrauliske afjedering i 2015 med C5’eren.
C5 findes dog stadig, hvor den nu er blevet til en Crossover. Den findes som det man kan kalde for den traditionelle Crossover eller i version kaldet C5 X, som er et mix mellem en Stationcar og Crossover.
I 2014 udvidede Citroën’s deres mærke med et separat bilmærket kaldet DS, hvad var deres idé for et brand til kunderne i livsstilssegmentet. Uden tvivl har Citroën’s mest solgte bil i nyere tid været den lille C3. Prisen på den var virkelig skarp prissat, og det gjorde at mange dansker købte dem. Den mindre C1 har også været en populær bil herhjemme.
Da Citroën introducerede for Postmand Per bilen Berlingo i 90’erne, blev den biltype en hurtig succes. I dag er den biltype dog mindre populær, hvor Crossoverne har taget det marked. Dog holder Citroën stadig fast i Berlingo’en, hvor den har et design som ingen andre biler i den klasse. Berlingo’en tilbyder stadig utroligt meget plads, hvor den fås i en lang eller kort version og høj sine geniale skydedøre.
Af mindre Crossover sælges der modeller med navnet Citroën C3 Aircross eller Cactus, som tidligere løb med titlen som årets bil. Til fælles for mange af de nye Citroën’er, kommer de med en undervogn kaldet “Det flyvende tæppe”, fordi at den nærmest flyver hen over vejen, hvor Citroën nok er den mest komfortable bil i sin prisgruppe.
Brug for hjælp?