Pris
Op til 100.000 kr
100 - 200.000 kr
Fra 200.000 kr
Drivmiddel
Km
Max 50.000 km
Max 100.000 km
Populære brugte Citroën modeller
TILBUD: SPAR OP TIL 69.800 KR.
Spar 69.800 kr
369.700 kr
299.900 kr
Citroën C5 Aircross
1,5 Blue HDi Shine Sport EAT8 start/stop 130HK 5d 8g Aut.
299.900 kr
Nedsat 69.800 kr (før 369.700 kr)
Spar 30.000 kr
129.900 kr
99.900 kr
Citroën C6
2,7 HDi V6 Exclusive aut.
99.900 kr
Nedsat 30.000 kr (før 129.900 kr)
Spar 25.000 kr
314.800 kr
289.800 kr
Citroën C5 Aircross
1,6 PHEV Prestige EAT8
289.800 kr
Nedsat 25.000 kr (før 314.800 kr)
Hvorfor skal jeg købe en Citroën på Bilhandel.dk?
Bilhandel har de bedste brugeranmeldelser på Trustpilot og vi gør det nemt at søge, sammenligne og efterfølgende prøvekøre og købe en bil, der passer dit behov og budget.
Gør en god handel på en Citroën fra 54.900 kr
Citroën C3
1,6 BlueHDi 100 Cool Comfort
54.900 kr
Pris
Citroën C4 Cactus
1,2 PureTech 110 Shine
79.900 kr
Pris
Citroën C1
1,0 VTi Sportline 72HK 5d
69.500 kr
Pris
Citroën ë-Berlingo
50 Shine Pack XL
189.800 kr
Pris
Citroën ë-Berlingo
50 Shine
209.800 kr
Pris
Citroën C5 Aircross
1,6 PHEV Prestige EAT8
219.995 kr
Pris
Citroën C3 Picasso
1,6 e-HDi 90 Seduction E6G
59.900 kr
Pris
Citroën C4 Cactus
1,6 BlueHDi 100 Feel
74.900 kr
Pris
Citroën C4
1,2 PureTech Feel 100HK 5d
158.800 kr
Pris
Leder du efter en bil med Apple CarPlay? Se nærmere på disse Citroën med Apple CarPlay
Citroën C5 Aircross
1,6 PHEV Prestige EAT8
219.995 kr
Pris
Citroën C4 Cactus
1,6 BlueHDi 100 Feel
74.900 kr
Pris
Citroën C4
1,2 PureTech Feel 100HK 5d
158.800 kr
Pris
Find leasingtilbud på Citroën med en lav månedlig ydelse
Citroën C4
1,6 BlueHDi 100 Feel Complet Van
900 kr/mdr
Flexleasing ekskl. moms
Citroën Berlingo
1,5 BlueHDi 100 L1N1 Van
1.095 kr/mdr
Flexleasing ekskl. moms
Citroën Jumper
2,2 35 L3 HDi FAP 150HK Ladv./Chas. 6g
1.521 kr/mdr
Flexleasing ekskl. moms
Leder du efter en bil med Android Auto? Se nærmere på disse Citroën med Android Auto
Citroën ë-Berlingo
50 Street
169.500 kr
Pris
Citroën C5 X
1,6 Hybrid Concorde Premiere Pack EAT8
259.800 kr
Pris
Citroën C3 Aircross
1,2 PureTech Impress 110HK 5d
214.900 kr
Pris
Brug for plads?
Citroën C5
2,0 HDi 163 Seduction Tourer aut.
89.900 kr
Pris
Spar 10.000 kr
39.495 kr
29.495 kr
Citroën C5
2,0 HDi 140 Comfort Tourer
29.495 kr
Nedsat 10.000 kr (før 39.495 kr)
Citroën C5
2,0 HDI 138 TOURER
12.555 kr
Pris
Nye annoncer
Citroën C4 Cactus
1,2 PureTech 110 Shine
79.900 kr
Pris
Citroën C3
1,6 BlueHDi 100 Cool Comfort
54.900 kr
Pris
Citroën C3
1,2 VTi Seduction 82HK 5d
27.000 kr
Pris
Rækkevidde
Citroën ë-C4 X
EL Feel Pack 136HK 5d Aut.
174.800 kr
Pris
Citroën ë-C4 X
EL Palais Sky 136HK 5d Aut.
199.900 kr
Pris
Citroën ë-C4 X
EL Palais Sky 136HK 5d Aut.
199.800 kr
Pris
Jo større batteri, jo længere rækkevidde. Her vises de Citroën der er til salg med det største batteri
Spar 10.400 kr
279.900 kr
269.500 kr
Citroën ë-SpaceTourer
75 L2 Business
269.500 kr
Nedsat 10.400 kr (før 279.900 kr)
Citroën ë-C4 X
EL Palais Sky 136HK 5d Aut.
199.900 kr
Pris
Spar 20.000 kr
199.500 kr
179.500 kr
Citroën ë-C4
50 Shine Sport
179.500 kr
Nedsat 20.000 kr (før 199.500 kr)
Køb brugt med lavt km-tal
Spar 8.100 kr
207.900 kr
199.800 kr
Citroën ë-Berlingo
50 Shine
199.800 kr
Nedsat 8.100 kr (før 207.900 kr)
Citroën ë-C3
45 VTR Sport Ltd.
192.990 kr
Pris
Citroën ë-C3
EL VTR Sport Ltd. 113HK 5d Aut.
202.400 kr
Pris
Kør grønt
Citroën C5 Aircross
1,6 PHEV Prestige EAT8
219.995 kr
Pris
Citroën C5 X
1,6 Hybrid Concorde Premiere Pack EAT8
259.800 kr
Pris
Citroën C5 Aircross
1,6 Hybrid Shine Sport EAT8
225.000 kr
Pris
Et lavt brændstofforbrug giver en god biløkonomi
Citroën C5 X
1,6 Hybrid Concorde Premiere Pack EAT8
309.900 kr
Pris
Spar 15.000 kr
369.900 kr
354.900 kr
Citroën C5 X
1,6 Hybrid Grand Palais EAT8
354.900 kr
Nedsat 15.000 kr (før 369.900 kr)
Citroën C5 X
1,6 Hybrid Concorde Premiere Pack EAT8
259.800 kr
Pris
Fuld tryghed i din bilhandel
En udvidet garanti dækker typisk skader på motor, elektronik og drivlinje i 12 til 36 måneder.
Citroën C1
1,0 VTi Sportline 72HK 5d
69.500 kr
Pris
Citroën C5 Aircross
1,6 PHEV Prestige EAT8
219.995 kr
Pris
Citroën Grand C4 Picasso
2,0 BlueHDi 150 Intensive 7prs
107.900 kr
Pris
Gør din bil mere praktisk med anhængertræk
Citroën C3 Aircross
1,6 BlueHDi 100 Shine
99.800 kr
Pris
Citroën C4
1,6 BlueHDi 120 Millesime EAT6
84.900 kr
Pris
Citroën C3 Picasso
1,6 BlueHDi 100 Feel Complet
79.800 kr
Pris
Spar mange penge ved at købe en næsten ny bil
Citroën ë-C3
EL VTR Sport Ltd. 113HK 5d Aut.
202.400 kr
Pris
Citroën ë-C3
EL VTR Sport Ltd. 113HK 5d Aut.
199.990 kr
Pris
Spar 12.090 kr
166.990 kr
154.900 kr
Citroën C3
1,2 PureTech Inspire 83HK 5d
154.900 kr
Nedsat 12.090 kr (før 166.990 kr)
Populært udstyr på Citroën
El-ruder (465)
Fartpilot (389)
Sædevarme (363)
Klimaanlæg (349)
Parkeringssensor (300)
LED forlygter (281)
Aircondition (275)
Alufælge (252)
Apple CarPlay (242)
Android Auto (221)
Træk (179)
Dæktryksmåler (159)
Navigation (151)
Bakkamera (123)
Vognbaneassistent (114)
Auto. nødbremse (97)
Nøglefri (54)
Soltag (54)
Kurvelys (47)
Adaptiv fartpilot (39)
Blindvinkelassistent (37)
Fjernlysassistent (29)
Headup display (24)
Ratvarme (19)
Elektrisk bagklap (17)
Nysynet (14)
Auto. parkering (10)
Xenonlys (10)
Panoramatag (9)
Adaptiv undervogn (4)
Nightvision (2)
Biler kan filtreres på forskellige kriterier. Ovenfor kan du se antallet af brugte Citroën, der har et specifikt udstyr. “El-ruder” og “Fartpilot” er det mest almindelige udstyr på Citroën. Du kan også finde Citroën der kan køre med trailer, da 179 biler har anhængertræk.
Hvordan sælger jeg en Citroën?
Brugte Citroën
André Citroën var en entreprenør, som startede ud med at bygge rustninger for den Franske hær under 1. Verdenskrig.
Efter krigen stod André med et problem, fordi hans fabrik var helt tomt uden noget at fremstille. Derfor gik han i tænkeboksen. Allerede inden krigen, havde han haft erfaring med at udvikle Automobiler, hvor han tidligere havde arbejdet for et Fransk bilmærke kaldet Mors. Derfor gav det god mening at bygge en Automobil.
I år 1919 præsenterede André Citroën for hans første bil. Bilen hed Citroën Type A som var efterfulgt af Citroën B Torpedo og Type C 5CV. Det samme år fik André Citroën også kontakt med Amerikanske GM, om de var interesseret i at købe det Franske bilmærke, men det var de ikke.
Igennem årene udviklede André også militærkøretøjer, der var velegnet til at kunne bruges i Afrika. Disse køretøjer var nemlig ikke som andre militærkøretøjer fra samme tid. De var nemlig en Hybrid af en bil og et bæltekøretøj, hvor bilens forreste del havde hjul, mens bagenden kørte på larvefødder.
Citroen’s succes tog virkelig fart med udviklingen af modellen med navn Traction Avant. Det var nemlig den bil som pionerede det man kalder for en monocoque-konstruktion. Det var også den første bil med torsionsfjedre og hydrauliske bremser. Alt det en moderne bil bruger i dag. Traction Avant var i produktion i 23 år med over 700.000 bygget.
I 1935 så det noget skidt ud for mærket. André Citroén dør og mærket er på vej i en konkurs. Dog var det Franske dækmærke Michelin hurtig ud med pengepungen og endte med at overtage Citroén.
Inden 2. Verdenskrig startede var Ctiroén i gang med at udvikle sit næste vidunder. Modellen skulle ikke bare være den franske folkebil, men en bil som landmanden kunne køre i sin mark, uden at æggene i bilen ville gå itu. Dog måtte produktionen stoppes midlertidigt da 2. Verdenskrig begyndte.
Tyskerne ville havde Citroën’s hjalp med til at fremstille lastbiler for den tyske hær med Ctiroén’s fabriker. Det var dog noget Ctiroén ikke gad, hvor de fandt på udtrykket “Køre langsomt”. Det var et udtryk de brugte på de lastbiler, som de nu udviklede for den Tyske hær, hvor Citroën med vilje byggede dem dårlige. Citroën gemte også den bil, som de havde årene inden udviklet for folket væk. Nogle blev blev kørt i søer, hvor andre blev gemt i lader.
Efter krigen kom den bil med navnet 2CV, som var en lille billig bil. 2CV var i produktionen fra 1948 til 1990. I 50’erne kom den komfortable DS, som var den første bil i verden med hydrauliske affjedring. Noget som den tidligere Franske præsident Charles de Gaulle roste, efter han overlevede et attentatforsøg i en DS.
I dag er det Franske bilmærke Citroën under partnerskab med det gigantiske selskab Stellantis, hvor Citroën bygger nogle af de mest komfortable biler i sin prisklasse. Dog droppede Citroën med Hydrauliske afjedering i 2015 med C5’eren.
C5 findes dog stadig, hvor den nu er blevet til en Crossover. Den findes som det man kan kalde for den traditionelle Crossover eller i version kaldet C5 X, som er et mix mellem en Stationcar og Crossover.
I 2014 udvidede Citroën’s deres mærke med et separat bilmærket kaldet DS, hvad var deres idé for et brand til kunderne i livsstilssegmentet. Uden tvivl har Citroën’s mest solgte bil i nyere tid været den lille C3. Prisen på den var virkelig skarp prissat, og det gjorde at mange dansker købte dem. Den mindre C1 har også været en populær bil herhjemme.
Da Citroën introducerede for Postmand Per bilen Berlingo i 90’erne, blev den biltype en hurtig succes. I dag er den biltype dog mindre populær, hvor Crossoverne har taget det marked. Dog holder Citroën stadig fast i Berlingo’en, hvor den har et design som ingen andre biler i den klasse. Berlingo’en tilbyder stadig utroligt meget plads, hvor den fås i en lang eller kort version og høj sine geniale skydedøre.
Af mindre Crossover sælges der modeller med navnet Citroën C3 Aircross eller Cactus, som tidligere løb med titlen som årets bil. Til fælles for mange af de nye Citroën’er, kommer de med en undervogn kaldet “Det flyvende tæppe”, fordi at den nærmest flyver hen over vejen, hvor Citroën nok er den mest komfortable bil i sin prisgruppe.
Brug for hjælp?