Pris
Op til 100.000 kr
100 - 200.000 kr
Fra 200.000 kr
Drivmiddel
Km
Max 50.000 km
Max 100.000 km
Populære brugte Mazda modeller
TILBUD: SPAR OP TIL 50.000 KR.
Spar 50.000 kr
499.800 kr
449.800 kr
Mazda CX-60
2,5 PHEV Exclusive-Line Comfort aut. AWD
449.800 kr
Nedsat 50.000 kr (før 499.800 kr)
Spar 25.000 kr
164.900 kr
139.900 kr
Mazda MX-30
e-SkyActiv Cosmo
139.900 kr
Nedsat 25.000 kr (før 164.900 kr)
Spar 20.000 kr
269.800 kr
249.800 kr
Mazda 6
2,2 Skyactiv-D Premium 150HK Stc 6g Aut.
249.800 kr
Nedsat 20.000 kr (før 269.800 kr)
Hvorfor skal jeg købe en Mazda på Bilhandel.dk?
Bilhandel har de bedste brugeranmeldelser på Trustpilot og vi gør det nemt at søge, sammenligne og efterfølgende prøvekøre og købe en bil, der passer dit behov og budget.
Gør en god handel på en Mazda fra 9.900 kr
Mazda CX-3
2,0 SkyActiv-G 120 Optimum aut.
164.900 kr
Pris
Mazda 3
1,4 Comfort
19.900 kr
Pris
Mazda 3
2,0 Skyactiv-G Mild hybrid Sky m. Technology Pack 122HK 5d 6g Aut.
189.900 kr
Pris
Mazda 3
2,0 Premium aut.
79.800 kr
Pris
Mazda CX-3
2,0 SkyActiv-G 121 Optimum aut.
174.900 kr
Pris
Mazda 2
1,3 Advance
29.800 kr
Pris
Mazda 3
1,6 Comfort
9.900 kr
Pris
Mazda 3
2,0 Sport
14.900 kr
Pris
Mazda CX-30
2,0 e-SkyActiv-G 150 Homura aut.
249.900 kr
Pris
Leder du efter en bil med Apple CarPlay? Se nærmere på disse Mazda med Apple CarPlay
Mazda 3
2,0 SkyActiv-G 122 Cosmo
169.900 kr
Pris
Spar 10.000 kr
344.900 kr
334.900 kr
Mazda CX-5
2,5 Skyactiv-G Cosmo 194HK 5d 6g Aut.
334.900 kr
Nedsat 10.000 kr (før 344.900 kr)
Mazda CX-5
2,0 Skyactiv-G Optimum 165HK 5d 6g
219.900 kr
Pris
Find leasingtilbud på Mazda med en lav månedlig ydelse
Mazda MX-30
e-Skyactiv First Edition 145HK 5d Aut.
2.995 kr/mdr
Privatleasing inkl. moms
Mazda MX-30
e-Skyactiv First Edition 145HK 5d Aut.
2.995 kr/mdr
Leasing/måned
Mazda 2
1,5 e-SkyActive-G Homura Aka
3.828 kr/mdr
Privatleasing inkl. moms
Leder du efter en bil med Android Auto? Se nærmere på disse Mazda med Android Auto
Spar 10.000 kr
409.900 kr
399.900 kr
Mazda CX-60
2,5 e-Skyactiv Plugin-hybrid Takumi AWD 327HK 5d 8g Aut.
399.900 kr
Nedsat 10.000 kr (før 409.900 kr)
Mazda CX-30
2,0 e-SkyActiv-G 150 Sky aut.
279.700 kr
Pris
Mazda CX-5
2,0 SkyActiv-G 165 Cosmo aut.
299.900 kr
Pris
Brug for plads?
Mazda 6
2,2 SkyActiv-D 150 Core Business stc. aut.
129.900 kr
Pris
Spar 10.000 kr
199.900 kr
189.900 kr
Mazda 6
2,0 SkyActiv-G 165 Premium stc.
189.900 kr
Nedsat 10.000 kr (før 199.900 kr)
Spar 7.000 kr
74.900 kr
67.900 kr
Mazda 6
2,2 SkyActiv-D 150 Optimum stc.
67.900 kr
Nedsat 7.000 kr (før 74.900 kr)
Nye annoncer
Mazda CX-3
2,0 SkyActiv-G 120 Optimum aut.
164.900 kr
Pris
Mazda CX-5
2,2 SkyActiv-D 150 Vision aut. AWD
85.000 kr
Engros/CVR
Mazda 3
1,4 Comfort
19.900 kr
Pris
Rækkevidde
Spar 25.000 kr
164.900 kr
139.900 kr
Mazda MX-30
e-SkyActiv Cosmo
139.900 kr
Nedsat 25.000 kr (før 164.900 kr)
Mazda MX-30
e-SkyActiv Cosmo
128.900 kr
Pris
Mazda MX-30
e-Skyactiv First Edition 145HK 5d Aut.
134.900 kr
Pris
Jo større batteri, jo længere rækkevidde. Her vises de Mazda der er til salg med det største batteri
Mazda MX-30
e-Skyactiv Prime-Line 145HK 5d Aut.
169.800 kr
Pris
Mazda MX-30
e-Skyactiv First Edition 145HK 5d Aut.
139.800 kr
Pris
Mazda MX-30
e-Skyactiv Exclusive-Line 145HK 5d Aut.
201.850 kr
Pris
Køb brugt med lavt km-tal
Mazda 3
2,0 e-Skyactiv-G Mild hybrid Exclusive-Line 150HK 6g Aut.
339.800 kr
Pris
Mazda 3
2,0 e-SkyActiv-G 150 Nagisa aut.
322.500 kr
Pris
Mazda MX-30
e-Skyactiv Exclusive-Line 145HK 5d Aut.
201.850 kr
Pris
Kør grønt
Mazda 3
2,0 Skyactiv-G Mild hybrid Sky m. Technology Pack 122HK 5d 6g Aut.
189.900 kr
Pris
Mazda CX-60
2,5 PHEV Homura aut. AWD
379.900 kr
Pris
Spar 10.000 kr
409.900 kr
399.900 kr
Mazda CX-60
2,5 e-Skyactiv Plugin-hybrid Takumi AWD 327HK 5d 8g Aut.
399.900 kr
Nedsat 10.000 kr (før 409.900 kr)
Et lavt brændstofforbrug giver en god biløkonomi
Spar 10.000 kr
259.800 kr
249.800 kr
Mazda MX-30
0,8 e-SkyActiv R-EV Makoto
249.800 kr
Nedsat 10.000 kr (før 259.800 kr)
Spar 12.000 kr
496.800 kr
484.800 kr
Mazda CX-60
2,5 PHEV Exclusive-Line aut. AWD
484.800 kr
Nedsat 12.000 kr (før 496.800 kr)
Mazda CX-60
2,5 PHEV Homura aut. AWD
419.900 kr
Pris
Fuld tryghed i din bilhandel
En udvidet garanti dækker typisk skader på motor, elektronik og drivlinje i 12 til 36 måneder.
Mazda 3
2,0 Premium aut.
79.800 kr
Pris
Mazda CX-3
2,0 SkyActiv-G 121 Optimum aut.
174.900 kr
Pris
Mazda 3
2,0 SkyActiv-G 120 Vision aut.
129.900 kr
Pris
Gør din bil mere praktisk med anhængertræk
Mazda CX-5
2,0 SkyActiv-G 165 Cosmo aut.
299.900 kr
Pris
Mazda CX-30
2,0 e-SkyActiv-G 150 Cosmo aut.
229.900 kr
Pris
Mazda CX-3
2,0 SkyActiv-G 121 Optimum aut.
199.800 kr
Pris
Spar mange penge ved at købe en næsten ny bil
Mazda CX-60
2,5 PHEV Takumi Comfort aut. AWD
537.800 kr
Pris
Mazda CX-5
2,0 e-Skyactiv-G Mild hybrid Homura 165HK 5d 6g Aut.
399.800 kr
Pris
Mazda 3
2,0 e-Skyactiv-X Mild hybrid DKK 186HK 6g Aut.
349.800 kr
Pris
Populært udstyr på Mazda
El-ruder (230)
Sædevarme (222)
Fartpilot (221)
Alufælge (207)
Parkeringssensor (202)
Klimaanlæg (186)
Nøglefri (186)
Navigation (148)
Bakkamera (130)
Auto. nødbremse (129)
Dæktryksmåler (129)
Vognbaneassistent (129)
LED forlygter (124)
Aircondition (119)
Blindvinkelassistent (108)
Apple CarPlay (107)
Adaptiv fartpilot (101)
Træk (100)
Headup display (92)
Android Auto (83)
Ratvarme (73)
Fjernlysassistent (52)
Elektrisk bagklap (37)
Xenonlys (23)
Kurvelys (12)
Nysynet (8)
Auto. parkering (6)
Soltag (6)
Adaptiv undervogn (2)
Nightvision (1)
Panoramatag (1)
Biler kan filtreres på forskellige kriterier. Ovenfor kan du se antallet af brugte Mazda, der har et specifikt udstyr. “El-ruder” og “Sædevarme” er det mest almindelige udstyr på Mazda. Du kan også finde Mazda der kan køre med trailer, da 100 biler har anhængertræk.
Hvordan sælger jeg en Mazda?
Brugte Mazda
Mazda’s begyndelse startede tilbage i år 1920, hvor man i den Japanske storby Hiroshima, kunne man dengang finde et mindre virksomhed med navn Toyo Cork Kogyo Co., der levede af at fremstille kork. Først 10 år efter, opfandt man et trehjulet køretøj med navnet Mazda-Go, og det var sådan at Mazda startede deres store rejse for Automobiler.
Opfinderen af Mazda-Go hed Jujiro Matsuda, og han var meget inspireret af den vestlige verden og dens udvikling. Navnet Mazda tog han dog fra den oldiranske gud Ahura Mazda, som også var kendt som den vise herre.
Som mange andre Japanske automobil fabrikanter under 2. Verdenskrig,
så slap Mazda ikke fra at hjælpe den Japanske regering under krigen. De fik til opgave at udvikle våben, hvor Mazda opfandt det drabelige Type 99 Riffel. Dog blev det til et hurtigt stop for Mazda’s produktion af våben, efter bombningen i Hiroshima da den Amerikanske hær kastede den første Atombombe over byen.
Efter krigen kom den første bil fra Mazda, hvor det blev til en lille sportsvogn med navnet R360 Coupé. Årene til følge kom Mazda med en række forskellige varebiler til det Japanske erhvervsbrug. Det var ingen hemmelighed at ingeniørerne hos Mazda, var meget inspireret af den tyske bil NSU Ro 80 og dens wankelmotor. En teknik som var helt ny dengang, og noget Mazda selv ville bruge meget tid på at udvikle endnu mere.
Det smarte ved en wankelmotor var at selve motoren ikke var særlig stor, men kunne skabe kræfter nok som det var en V6 eller V8 - motor.
Den første Mazda med wankelmotor var endnu en sportsvogn med navnet Cosmo Sport. Cosmo Sport vækkede stor interesse for den vestlige verden, og det var også den model der gav en invitation hos Mazda at sælge biler uden for hjemlandet Japan. Mazda begyndte straks at spytte forskellige biltype ud på det Europæiske marked. Hertil lagde de liv til velkendte modeller, såsom Mazda 323 , 626 og den store 929. Så var der også sportsvognen RX 3 og senere RX 7. De brugte stadig en wankelmotor, og det gjorde de helt op til 2013. Mazda havde faktisk stor succes med wankelmotoren, og i 1991 vandt de det prestigefyldte Racerløb Le Mans, som det første Japanske hold.
90’erne var året hvor Mazda virkelig var en populær bil herhjemme, og det var også året hvor Mazda byggede biler sammen med Ford. Dog startede partnerskabet med Ford a llerede tilbage i 70’erne, men det var først i 90’erne at Mazda og Ford bilerne ramte Europa. Partnerskabet ende dog i 2011. 90’erne var også året hvor Mazda byggede det, der vil ende som den mest solgte Sportsvogn verden nogensinde havde set. Det startede blot som en hyldest til Lotus biler fra 60’erne, men Mazda’s to-personers Sportsvogn, MX-5 blev en kæmpe succes.
Selvom Mazda har for længst droppet wankelmotoren, stoppede det dem ikke for at prøve noget nyt. I dag kører de fleste nye Mazda med noget de kalder for Skyactiv teknologi. Det er en benzinmotor som ingen andre på marked. Den brænder benzinen mere effektivt af, og vil derfor udslippe færre emissioner og udgive et lavere brændstofforbrug end en almindelig benzinmotor. Systemet findes i Mazda 3, CX30, MX-5 og den store 6.
Mazda 3 er deres bud for en bil i C-segmentet. Den findes også i en større Crossover-variant med navnet CX-30. Mazda har sørget for at man kan mærke det sportslig DNA igennem bilen, og i forhold til mange af de Europæiske konkurrenter, så har Mazda 3 eller CX-30 korte gearskift som det var en Sportsvogn, hvis man vælger den med manuel gear. Er det en familiebil man leder efter, så tilbyder Mazda en 6’er, der findes enten som en Sedan eller Stationcar. Den tilbyder meget udstyr og plads for pengene, og så kan den endda også fås som en SUV med navnet CX-5.
MX-5 er den billigste Sportsvogn på marked, og der er en grund til at det også er den mest solgte Sportsvogn i verden. Nyprisen i dag er langt under 300.000 kr., og ingen andre biler giver køreglæde i den prisgruppe som MX-5 gør. Elbiler er helt nyt for Mazda som så mange Japanske fabrikanter. Dog præsenterede de i år 2020 for MX-30. En moderne elbil til det voksende Crossover-segment.
Brug for hjælp?