Pris
Op til 100.000 kr
100 - 200.000 kr
Fra 200.000 kr
Drivmiddel
Km
Max 50.000 km
Max 100.000 km
Populære brugte Dacia modeller
TILBUD: SPAR OP TIL 25.000 KR.
Spar 25.000 kr
124.900 kr
99.900 kr
Dacia Spring
EL Comfort 44HK 5d Aut.
99.900 kr
Nedsat 25.000 kr (før 124.900 kr)
Spar 23.000 kr
92.300 kr
69.300 kr
Dacia Sandero Stepway
1,5 dCi 90 BVR
69.300 kr
Nedsat 23.000 kr (før 92.300 kr)
Spar 15.000 kr
114.900 kr
99.900 kr
Dacia Lodgy Stepway
1,5 dCi 90 7prs
99.900 kr
Nedsat 15.000 kr (før 114.900 kr)
Hvorfor skal jeg købe en Dacia på Bilhandel.dk?
Bilhandel har de bedste brugeranmeldelser på Trustpilot og vi gør det nemt at søge, sammenligne og efterfølgende prøvekøre og købe en bil, der passer dit behov og budget.
Gør en god handel på en Dacia fra 44.500 kr
Dacia Lodgy
1,5 dCi 90 Ambiance
44.500 kr
Pris
Dacia Lodgy
1,5 dCi 90 Ambiance 7prs
79.900 kr
Pris
Dacia Lodgy
1,6 Sce 100 Ambiance 7prs
54.990 kr
Pris
Dacia Spring
Essential
89.500 kr
Pris
Dacia Spring
Essential
89.500 kr
Pris
Dacia Duster
1,5 dCi 109 Laureate
109.800 kr
Pris
Dacia Spring
Essential
84.500 kr
Pris
Dacia Jogger
1,0 7 Sæder Tce Comfort 110HK 5d 6g
159.900 kr
Pris
Dacia Duster
1,5 dCi 90 Ambiance
89.900 kr
Pris
Leder du efter en bil med Apple CarPlay? Se nærmere på disse Dacia med Apple CarPlay
Dacia Spring
Essential
84.500 kr
Pris
Dacia Spring
Essential
89.500 kr
Pris
Dacia Spring
Essential
89.500 kr
Pris
Leder du efter en bil med Android Auto? Se nærmere på disse Dacia med Android Auto
Dacia Spring
Essential
96.500 kr
Pris
Dacia Spring
Essential
99.500 kr
Pris
Dacia Spring
Essential
89.500 kr
Pris
Brug for plads?
Spar 5.000 kr
99.900 kr
94.900 kr
Dacia Logan Stepway
1,5 dCi 90 Prestige MCV
94.900 kr
Nedsat 5.000 kr (før 99.900 kr)
Spar 5.000 kr
54.900 kr
49.900 kr
Dacia Logan
0,9 TCe 90 Prestige MCV
49.900 kr
Nedsat 5.000 kr (før 54.900 kr)
Spar 4.000 kr
63.995 kr
59.995 kr
Dacia Logan Stepway
1,5 dCi 90 Prestige MCV
59.995 kr
Nedsat 4.000 kr (før 63.995 kr)
Nye annoncer
Dacia Duster
1,2 TCe 125 Laureate
108.900 kr
Pris
Dacia Lodgy
1,5 dCi 90 Ambiance
44.500 kr
Pris
Dacia Sandero Stepway
0,9 TCe 90 Prestige
44.900 kr
Pris
Rækkevidde
Dacia Spring
Essential
89.500 kr
Pris
Dacia Spring
Essential
96.500 kr
Pris
Dacia Spring
EL Comfort 44HK 5d Aut.
104.900 kr
Pris
Jo større batteri, jo længere rækkevidde. Her vises de Dacia der er til salg med det største batteri
Spar 25.000 kr
124.900 kr
99.900 kr
Dacia Spring
EL Comfort 44HK 5d Aut.
99.900 kr
Nedsat 25.000 kr (før 124.900 kr)
Dacia Spring
Essential
89.500 kr
Pris
Dacia Spring
Essential
96.500 kr
Pris
Køb brugt med lavt km-tal
Spar 25.000 kr
124.900 kr
99.900 kr
Dacia Spring
EL Comfort 44HK 5d Aut.
99.900 kr
Nedsat 25.000 kr (før 124.900 kr)
Dacia Spring
EL Comfort 44HK 5d Aut.
104.900 kr
Pris
Dacia Spring
Essential
96.500 kr
Pris
Et lavt brændstofforbrug giver en god biløkonomi
Dacia Sandero
1,5 dCi 95 Techroad
84.900 kr
Pris
Dacia Logan
1,5 dCi 95 Techroad MCV
79.900 kr
Pris
Dacia Logan
1,5 dCi 90 Laureate MCV
64.900 kr
Pris
Fuld tryghed i din bilhandel
En udvidet garanti dækker typisk skader på motor, elektronik og drivlinje i 12 til 36 måneder.
Dacia Lodgy
1,5 dCi 90 Ambiance 7prs
79.900 kr
Pris
Dacia Sandero Stepway
0,9 TCe 90 BVR
99.900 kr
Pris
Dacia Lodgy
1,5 dCi 90 Laureate 7prs
59.900 kr
Pris
Gør din bil mere praktisk med anhængertræk
Dacia Logan
1,5 dCi 90 Laureate MCV
64.900 kr
Pris
Dacia Sandero
1,5 dCi 95 Techroad
84.900 kr
Pris
Spar 5.800 kr
144.600 kr
138.800 kr
Dacia Duster
1,0 Tce Streetway 100HK 5d
138.800 kr
Nedsat 5.800 kr (før 144.600 kr)
Spar mange penge ved at købe en næsten ny bil
Dacia Spring
EL Comfort 44HK 5d Aut.
104.900 kr
Pris
Spar 25.000 kr
124.900 kr
99.900 kr
Dacia Spring
EL Comfort 44HK 5d Aut.
99.900 kr
Nedsat 25.000 kr (før 124.900 kr)
Dacia Spring
EL Comfort 44HK 5d Aut.
99.900 kr
Pris
Populært udstyr på Dacia
El-ruder (66)
Aircondition (59)
Fartpilot (52)
Sædevarme (42)
Parkeringssensor (41)
Navigation (35)
Træk (31)
Alufælge (28)
Bakkamera (28)
LED forlygter (24)
Dæktryksmåler (16)
Apple CarPlay (11)
Android Auto (10)
Klimaanlæg (6)
Auto. nødbremse (3)
Blindvinkelassistent (2)
Nøglefri (2)
Fjernlysassistent (1)
Nysynet (1)
Xenonlys (1)
Biler kan filtreres på forskellige kriterier. Ovenfor kan du se antallet af brugte Dacia, der har et specifikt udstyr. “El-ruder” og “Aircondition” er det mest almindelige udstyr på Dacia. Du kan også finde Dacia der kan køre med trailer, da 31 biler har anhængertræk.
Hvordan sælger jeg en Dacia?
Brugte Dacia
For de fleste dansker er Dacia et nyt bilmærke, men sådan er det ikke i virkeligheden, hvor det Rumænske bilmærke startede tilbage i år 1966. Dengang hed de ikke Dacia men Uzina de Autoturisme Pitești eller bare UAP.
Det var først i 1968, at de skiftede navn til det vi i dag kender som Dacia. Dengang fik Dacia lov til at bygge biler på Franske Renault’er, så som Renault 12 og Renault 8. De blev i stedet omdøbt til Dacia 1300 og 1100. Selv den legendariske Renault R8 Gordini blev til en Dacia, med den begrænset Dacia 1100 S.
I Danmark var Dacia dog ikke særligt populær, hvor hen imod 70’erne, begyndte salget at halte og klagerne startede også over mærkets kvalitet omkring holdbarheden. Derfor besluttede Dacia at trække sig fra det Danske marked i starten af 80’erne.
Igennem 90’erne solgte Dacia stadig biler bygget på forældet Renault’er fra 60’erne af. En af de mest mest ikoniske modeller fra Dacia var 1325 Liberta. Det var nemlig en hyldest til den Rumænske revolution i år 1989. Selvom tiderne i Rumænien så bedre ud, så blev det ikke bedre for Dacia, og i 1999 endte Renault med at købe mærket op.
Det betød at de kom under Alliance med Renault og Nissan. Den første nye,nye Dacia var Logan. Den var stadig bygget på forældet Renault teknik, men denne gang var modellen lavet med sinde i at også sælge den i store dele af Europa.
Logan’en kunne fås som en klassisk Kuffert-Sedan, Stationcar og Pick-up. Allerede i 2007 var der tanker om at tag den model til Danmark, men det skete aldrig da bilens sikkerhed ikke blev godkendt fra den danske side af.
Et par år senere kom så Sandero Hatchback. Igen var bilen bygget på en forældet Renault, men Dacia Sandero tiltalte sig for mange Europæere. Det var en bil som ikke kostede særligt meget, og gav det man forventede af bil der blot skulle bruges fra A til B.
I 2013 skete det dog. Dacia kunne endelig få lov til at sælges i Danmark, hvor mærket lige kunne belønne sig til tre stjerner i den hårde Euro NCAP Crash-test - og det var lige præcis nok for de danske adgangskrav.
I Danmark bød man velkommen til følgende modeller dengang, hvor de kom med Logdy, den billigste MPV på marked, Anden generation af Sandero og Logan MCV, da den Danske importør ikke kunne se et marked i at sælge den herhjemme som Sedan. Året efter kom så den populærer Off-Roader Dacia Duster i en Faceliftet udgave til Danmark.
Dacia lægger ikke skjul på det. Det er et discount mærke med billige løsninger og forældet teknik end konkurrenterne - men er det så slemt endda? Der var engang at Dacia virkelig var et forældet mærke, og heldigvis er det ikke sådan længere, selvom det stadig ikke er på mode med konkurrenterne mærker.
Dog er Dacia ikke bare billig, men meget billig. Det man ser er det man får. Den nye Dacia Sandero fra 2021, er dog blevet mere moderne end nogensinde, hvor Dacia har brudt traditioner. Sandero blev den første Dacia til at modtage teknik fra nuværende Renault produkter, og var lige pludselig moderne som en Renault Clio fra samme årgang.
Dog var det ikke sådan med forrige Sandero. Her var den noget billigere at se på, men vi Dansker købte den alligevel i massevis. Pladsen var omkring det samme som en bil B-segmentet, men kostede det samme som en bil i A-Segmentet. Og med udstyrsvarianten Stepway, så den heller ikke dårlig ud i designet med sit Rugged Off-Road look.
Logdy skrev også mange overskrifter med sin ankomst i Danmark tilbage i 2013. Det var nemlig en 7-personers MPV til langt under 200.000 kr. for ny af. Dertil fik man også 3 års garanti/100.000 km. Pludselig var det billigere at købe en helt ny MPV i stedet for en fem år gammel brugt MPV fra de andre Europæiske mærker.
Duster var også unik i sig selv. En ægte SUV, der rent faktisk kunne bruges til at køre Off-Road, til en pris som ingen af konkurrenter kunne hamle op med. Duster var specielt populær herhjemme som Arbejdsbil med Renault’s gennemtæsket 1,5 dieselmotor.
Dacia ville også gerne havde en del af det elektriske marked, og igen valgte de at gøre det omvendt end konkurrenterne. Med den nye Dacia Spring Electric, fik man den perfekte grønne bybil til under 130.000 kr., og det gjorde den også til Danmarks billigste elbil.
Brug for hjælp?