Pris
Op til 100.000 kr
100 - 200.000 kr
Fra 200.000 kr
Drivmiddel
Km
Max 50.000 km
Max 100.000 km
Populære brugte Dacia modeller
TILBUD: SPAR OP TIL 12.200 KR.
Spar 12.200 kr
239.900 kr
227.700 kr
Dacia Jogger
1,0 7 Sæder Tce Extreme 110HK 5d 6g
227.700 kr
Nedsat 12.200 kr (før 239.900 kr)
Spar 10.000 kr
139.900 kr
129.900 kr
Dacia Sandero
1,0 Tce Essential 90HK 5d 6g
129.900 kr
Nedsat 10.000 kr (før 139.900 kr)
Spar 10.000 kr
159.900 kr
149.900 kr
Dacia Duster
1,6 SCe 115 Prestige
149.900 kr
Nedsat 10.000 kr (før 159.900 kr)
Hvorfor skal jeg købe en Dacia på Bilhandel.dk?
Bilhandel har de bedste brugeranmeldelser på Trustpilot og vi gør det nemt at søge, sammenligne og efterfølgende prøvekøre og købe en bil, der passer dit behov og budget.
Gør en god handel på en fra 39.900 kr
Dacia Logan
0,9 TCe 90 Streetway MCV
94.900 kr
Pris
Dacia Logan
1,5 dCi 90 Laureate MCV
56.900 kr
Pris
Dacia Duster
1,0 Tce Streetway 90HK 5d 6g
159.900 kr
Pris
Dacia Sandero
1,2 16V Ambiance 75HK 5d
39.900 kr
Pris
Dacia Spring
Comfort+
89.800 kr
Pris
Dacia Logan Stepway
0,9 TCe 90 Prestige MCV Easy-R
79.500 kr
Pris
Dacia Logan
1,5 dCi 90 Laureate MCV
44.500 kr
Pris
Dacia Lodgy
1,5 dCi 90 Ambiance 7prs
49.900 kr
Pris
Spar 2.000 kr
89.800 kr
87.800 kr
Dacia Spring
Comfort+
87.800 kr
Nedsat 2.000 kr (før 89.800 kr)
Leder du efter en bil med Apple CarPlay? Se nærmere på disse Dacia med Apple CarPlay
Dacia Duster
1,3 TCe 150 Prestige EDC
199.900 kr
Pris
Spar 2.400 kr
89.900 kr
87.500 kr
Dacia Spring
Comfort+
87.500 kr
Nedsat 2.400 kr (før 89.900 kr)
Spar 5.000 kr
94.900 kr
89.900 kr
Dacia Spring
Comfort+
89.900 kr
Nedsat 5.000 kr (før 94.900 kr)
Find leasingtilbud på Dacia med en lav månedlig ydelse
Dacia Dokker
1,5 dCi 90 Ambiance Van
1.130 kr/mdr
Flexleasing ekskl. moms
Dacia Duster
1,5 dCi 109 Black Shadow EDC Van
2.250 kr/mdr
Flexleasing ekskl. moms
Leder du efter en bil med Android Auto? Se nærmere på disse Dacia med Android Auto
Spar 5.000 kr
92.900 kr
87.900 kr
Dacia Spring
Comfort+
87.900 kr
Nedsat 5.000 kr (før 92.900 kr)
Spar 5.000 kr
92.900 kr
87.900 kr
Dacia Spring
Comfort+
87.900 kr
Nedsat 5.000 kr (før 92.900 kr)
Spar 5.000 kr
94.900 kr
89.900 kr
Dacia Spring
Comfort+
89.900 kr
Nedsat 5.000 kr (før 94.900 kr)
Brug for plads?
Spar 5.400 kr
84.900 kr
79.500 kr
Dacia Logan Stepway
0,9 TCe 90 Prestige MCV
79.500 kr
Nedsat 5.400 kr (før 84.900 kr)
Spar 5.000 kr
44.500 kr
39.500 kr
Dacia Logan
1,5 dCi 90 Laureate MCV
39.500 kr
Nedsat 5.000 kr (før 44.500 kr)
Dacia Logan Stepway
1,5 dCi 90 Prestige MCV
109.500 kr
Pris
Nye annoncer
Dacia Logan
0,9 TCe 90 Streetway MCV
94.900 kr
Pris
Dacia Logan
1,5 dCi 90 Laureate MCV
56.900 kr
Pris
Dacia Lodgy
1,6 Sce 100 Ambiance 7prs
79.800 kr
Pris
Rækkevidde
Spar 5.000 kr
94.900 kr
89.900 kr
Dacia Spring
Comfort+
89.900 kr
Nedsat 5.000 kr (før 94.900 kr)
Dacia Spring
Comfort
124.900 kr
Pris
Spar 5.000 kr
92.900 kr
87.900 kr
Dacia Spring
Comfort+
87.900 kr
Nedsat 5.000 kr (før 92.900 kr)
Jo større batteri, jo længere rækkevidde. Her vises de Dacia der er til salg med det største batteri
Dacia Spring
EL Comfort 44HK 5d Aut.
134.900 kr
Pris
Dacia Spring
Comfort
124.900 kr
Pris
Spar 5.000 kr
94.900 kr
89.900 kr
Dacia Spring
Comfort+
89.900 kr
Nedsat 5.000 kr (før 94.900 kr)
Køb brugt med lavt km-tal
Dacia Spring
EL Comfort 44HK 5d Aut.
134.900 kr
Pris
Dacia Spring
EL Comfort 44HK 5d Aut.
134.900 kr
Pris
Dacia Spring
Comfort
124.900 kr
Pris
Et lavt brændstofforbrug giver en god biløkonomi
Dacia Logan
1,5 dCi 90 Laureate MCV
56.900 kr
Pris
Dacia Sandero Stepway
1,5 dCi 90 Prestige
79.900 kr
Pris
Dacia Logan
1,5 dCi 90 Laureate MCV
50.000 kr
Pris
Fuld tryghed i din bilhandel
En udvidet garanti dækker typisk skader på motor, elektronik og drivlinje i 12 til 36 måneder.
Dacia Logan Stepway
0,9 TCe 90 Prestige MCV Easy-R
79.500 kr
Pris
Dacia Sandero
1,0 TCe 90 Comfort
144.800 kr
Pris
Dacia Duster
1,5 dCi 90 Ambiance
89.900 kr
Pris
Gør din bil mere praktisk med anhængertræk
Spar 5.000 kr
74.900 kr
69.900 kr
Dacia Sandero Stepway
0,9 TCe 90 Prestige
69.900 kr
Nedsat 5.000 kr (før 74.900 kr)
Dacia Duster
1,5 dCi 90 Ambiance
89.900 kr
Pris
Spar 5.400 kr
84.900 kr
79.500 kr
Dacia Logan Stepway
0,9 TCe 90 Prestige MCV
79.500 kr
Nedsat 5.400 kr (før 84.900 kr)
Spar mange penge ved at købe en næsten ny bil
Spar 12.200 kr
239.900 kr
227.700 kr
Dacia Jogger
1,0 7 Sæder Tce Extreme 110HK 5d 6g
227.700 kr
Nedsat 12.200 kr (før 239.900 kr)
Dacia Spring
EL Comfort 44HK 5d Aut.
134.900 kr
Pris
Dacia Spring
EL Comfort 44HK 5d Aut.
134.900 kr
Pris
Populært udstyr på Dacia
El-ruder (82)
Aircondition (75)
Parkeringssensor (60)
Fartpilot (55)
Sædevarme (55)
Navigation (54)
Træk (40)
Bakkamera (39)
LED forlygter (30)
Alufælge (25)
Android Auto (20)
Apple CarPlay (20)
Dæktryksmåler (18)
Klimaanlæg (11)
Blindvinkelassistent (7)
Nøglefri (5)
Auto. nødbremse (3)
Nysynet (1)
Vognbaneassistent (1)
Biler kan filtreres på forskellige kriterier. Ovenfor kan du se antallet af brugte Dacia der har et specifikt udstyr. “El-ruder” og “Aircondition” er det mest almindelige udstyr på Dacia. Du kan også finde en Dacia der kan køre med trailer, da 40 biler har anhængertræk.
Hvad koster en Dacia?
Hvis du leder efter en god deal på en brugt Dacia kan du her ser de biler der er til salg fordelt på kørte km og pris. Prisen for Dacia varierer mellem 39.500 og 227.700 kr.
Populære farver for Dacia
Hvordan sælger jeg en Dacia?
Brugte Dacia
For de fleste dansker er Dacia et nyt bilmærke, men sådan er det ikke i virkeligheden, hvor det Rumænske bilmærke startede tilbage i år 1966. Dengang hed de ikke Dacia men Uzina de Autoturisme Pitești eller bare UAP.
Det var først i 1968, at de skiftede navn til det vi i dag kender som Dacia. Dengang fik Dacia lov til at bygge biler på Franske Renault’er, så som Renault 12 og Renault 8. De blev i stedet omdøbt til Dacia 1300 og 1100. Selv den legendariske Renault R8 Gordini blev til en Dacia, med den begrænset Dacia 1100 S.
I Danmark var Dacia dog ikke særligt populær, hvor hen imod 70’erne, begyndte salget at halte og klagerne startede også over mærkets kvalitet omkring holdbarheden. Derfor besluttede Dacia at trække sig fra det Danske marked i starten af 80’erne.
Igennem 90’erne solgte Dacia stadig biler bygget på forældet Renault’er fra 60’erne af. En af de mest mest ikoniske modeller fra Dacia var 1325 Liberta. Det var nemlig en hyldest til den Rumænske revolution i år 1989. Selvom tiderne i Rumænien så bedre ud, så blev det ikke bedre for Dacia, og i 1999 endte Renault med at købe mærket op.
Det betød at de kom under Alliance med Renault og Nissan. Den første nye,nye Dacia var Logan. Den var stadig bygget på forældet Renault teknik, men denne gang var modellen lavet med sinde i at også sælge den i store dele af Europa.
Logan’en kunne fås som en klassisk Kuffert-Sedan, Stationcar og Pick-up. Allerede i 2007 var der tanker om at tag den model til Danmark, men det skete aldrig da bilens sikkerhed ikke blev godkendt fra den danske side af.
Et par år senere kom så Sandero Hatchback. Igen var bilen bygget på en forældet Renault, men Dacia Sandero tiltalte sig for mange Europæere. Det var en bil som ikke kostede særligt meget, og gav det man forventede af bil der blot skulle bruges fra A til B.
I 2013 skete det dog. Dacia kunne endelig få lov til at sælges i Danmark, hvor mærket lige kunne belønne sig til tre stjerner i den hårde Euro NCAP Crash-test - og det var lige præcis nok for de danske adgangskrav.
I Danmark bød man velkommen til følgende modeller dengang, hvor de kom med Logdy, den billigste MPV på marked, Anden generation af Sandero og Logan MCV, da den Danske importør ikke kunne se et marked i at sælge den herhjemme som Sedan. Året efter kom så den populærer Off-Roader Dacia Duster i en Faceliftet udgave til Danmark.
Dacia lægger ikke skjul på det. Det er et discount mærke med billige løsninger og forældet teknik end konkurrenterne - men er det så slemt endda? Der var engang at Dacia virkelig var et forældet mærke, og heldigvis er det ikke sådan længere, selvom det stadig ikke er på mode med konkurrenterne mærker.
Dog er Dacia ikke bare billig, men meget billig. Det man ser er det man får. Den nye Dacia Sandero fra 2021, er dog blevet mere moderne end nogensinde, hvor Dacia har brudt traditioner. Sandero blev den første Dacia til at modtage teknik fra nuværende Renault produkter, og var lige pludselig moderne som en Renault Clio fra samme årgang.
Dog var det ikke sådan med forrige Sandero. Her var den noget billigere at se på, men vi Dansker købte den alligevel i massevis. Pladsen var omkring det samme som en bil B-segmentet, men kostede det samme som en bil i A-Segmentet. Og med udstyrsvarianten Stepway, så den heller ikke dårlig ud i designet med sit Rugged Off-Road look.
Logdy skrev også mange overskrifter med sin ankomst i Danmark tilbage i 2013. Det var nemlig en 7-personers MPV til langt under 200.000 kr. for ny af. Dertil fik man også 3 års garanti/100.000 km. Pludselig var det billigere at købe en helt ny MPV i stedet for en fem år gammel brugt MPV fra de andre Europæiske mærker.
Duster var også unik i sig selv. En ægte SUV, der rent faktisk kunne bruges til at køre Off-Road, til en pris som ingen af konkurrenter kunne hamle op med. Duster var specielt populær herhjemme som Arbejdsbil med Renault’s gennemtæsket 1,5 dieselmotor.
Dacia ville også gerne havde en del af det elektriske marked, og igen valgte de at gøre det omvendt end konkurrenterne. Med den nye Dacia Spring Electric, fik man den perfekte grønne bybil til under 130.000 kr., og det gjorde den også til Danmarks billigste elbil.
Brug for hjælp?