Pris
Op til 100.000 kr
100 - 200.000 kr
Fra 200.000 kr
Drivmiddel
Km
Max 50.000 km
Max 100.000 km
Populære brugte Dacia modeller
TILBUD: SPAR OP TIL 14.995 KR.
Spar 14.995 kr
214.795 kr
199.800 kr
Dacia Jogger
1,0 Tce Essential 110HK 5d 6g
199.800 kr
Nedsat 14.995 kr (før 214.795 kr)
Spar 10.000 kr
129.900 kr
119.900 kr
Dacia Duster
1,5 dCi 109 Black Shadow
119.900 kr
Nedsat 10.000 kr (før 129.900 kr)
Spar 10.000 kr
154.900 kr
144.900 kr
Dacia Duster
1,5 DCi Prestige 110HK 5d 6g
144.900 kr
Nedsat 10.000 kr (før 154.900 kr)
Hvorfor skal jeg købe en brugt Dacia på Bilhandel.dk?
Bilhandel har de bedste brugeranmeldelser på Trustpilot og vi gør det nemt at søge, sammenligne og efterfølgende prøvekøre og købe en bil, der passer dit behov og budget.
Gør en god handel på Dacia fra 69.900 kr
Dacia Duster
1,0 Tce Prestige 100HK 5d
174.900 kr
Pris
Dacia Spring
Comfort
88.900 kr
Pris
Dacia Duster
1,0 Tce Journey 90HK 5d 6g
239.900 kr
Pris
Dacia Duster
1,5 dCi 109 Laureate
79.900 kr
Pris
Dacia Duster
1,6 16V Base
79.900 kr
Pris
Dacia Logan
0,9 Tce Stepway Start/Stop 90HK
124.900 kr
Pris
Dacia Jogger
TCe 110 Extreme 7pers
237.000 kr
Pris
Dacia Duster
TCe 90 Streetway
164.000 kr
Pris
Dacia Duster
1,6 16V Ambiance
69.900 kr
Pris
Leder du efter en bil med Apple CarPlay? Se nærmere på disse Dacia med Apple CarPlay
Dacia Jogger
TCe 110 Extreme 7pers
237.000 kr
Pris
Dacia Sandero
TCe 90 Comfort CVT
177.000 kr
Pris
Dacia Sandero Stepway
1,0 TCe 90 Comfort CVT
139.500 kr
Pris
Find leasingtilbud på Dacia med en lav månedlig ydelse
Dacia Duster
1,5 dCi 109 Black Shadow EDC Van
2.270 kr/mdr
Flexleasing ekskl. moms
Dacia Duster
TCe 90 Streetway
2.495 kr/mdr
Privatleasing inkl. moms
Dacia Duster
TCe 100 Comfort
2.495 kr/mdr
Privatleasing inkl. moms
Leder du efter en bil med Android Auto? Se nærmere på disse Dacia med Android Auto
Dacia Jogger
1,0 TCe 110 Comfort 7prs
199.900 kr
Pris
Dacia Sandero
1,0 Tce Comfort 90HK 5d 6g
149.900 kr
Pris
Spar 27.000 kr
174.000 kr
147.000 kr
Dacia Duster
TCe 90 Streetway
147.000 kr
Nedsat 27.000 kr (før 174.000 kr)
Brug for plads?
Spar 5.000 kr
94.500 kr
89.500 kr
Dacia Logan
0,9 TCe 90 Laureate MCV Easy-R
89.500 kr
Nedsat 5.000 kr (før 94.500 kr)
Dacia Logan
1,5 dCi 90 Laureate MCV
49.900 kr
Pris
Dacia Logan Stepway
1,5 dCi 90 Prestige MCV
109.500 kr
Pris
Nye annoncer
Dacia Spring
Comfort
88.900 kr
Pris
Spar 27.000 kr
174.000 kr
147.000 kr
Dacia Duster
TCe 90 Streetway
147.000 kr
Nedsat 27.000 kr (før 174.000 kr)
Dacia Duster
1,5 dCi 109 Laureate
79.900 kr
Pris
Rækkevidde
Dacia Spring
EL Comfort Plus 44HK 5d Aut.
99.700 kr
Pris
Spar 5.000 kr
114.900 kr
109.900 kr
Dacia Spring
Comfort+
109.900 kr
Nedsat 5.000 kr (før 114.900 kr)
Spar 35.090 kr
154.990 kr
119.900 kr
Dacia Spring
EL Comfort 44HK 5d Aut.
119.900 kr
Nedsat 35.090 kr (før 154.990 kr)
Jo større batteri, jo længere rækkevidde. Her vises de Dacia der er til salg med det største batteri
Spar 35.090 kr
154.990 kr
119.900 kr
Dacia Spring
EL Comfort 44HK 5d Aut.
119.900 kr
Nedsat 35.090 kr (før 154.990 kr)
Dacia Spring
EL Comfort 44HK 5d Aut.
134.900 kr
Pris
Dacia Spring
EL Comfort Plus 44HK 5d Aut.
99.700 kr
Pris
Køb brugt med lavt km-tal
Dacia Spring
Essential
109.800 kr
Pris
Dacia Spring
Essential
109.800 kr
Pris
Dacia Spring
EL Comfort Plus 44HK 5d Aut.
149.900 kr
Pris
Et lavt brændstofforbrug giver en god biløkonomi
Spar 10.000 kr
109.900 kr
99.900 kr
Dacia Logan
1,5 dCi 95 Techroad MCV
99.900 kr
Nedsat 10.000 kr (før 109.900 kr)
Spar 8.900 kr
108.800 kr
99.900 kr
Dacia Logan Stepway
1,5 dCi 95 MCV
99.900 kr
Nedsat 8.900 kr (før 108.800 kr)
Spar 10.000 kr
79.800 kr
69.800 kr
Dacia Logan
1,5 dCi 90 Laureate MCV
69.800 kr
Nedsat 10.000 kr (før 79.800 kr)
Fuld tryghed i din bilhandel
En udvidet garanti dækker typisk skader på motor, elektronik og drivlinje i 12 til 36 måneder.
Dacia Duster
1,0 Tce Prestige 100HK 5d
174.900 kr
Pris
Dacia Duster
1,5 dCi 109 Laureate
79.900 kr
Pris
Dacia Duster
1,2 TCe 125 Laureate
99.900 kr
Pris
Gør din bil mere praktisk med anhængertræk
Dacia Logan
0,9 TCe 90 Laureate MCV
75.900 kr
Pris
Dacia Lodgy
1,3 TCe 100 Streetway 7prs
137.800 kr
Pris
Dacia Duster
1,5 dCi 109 Laureate
68.500 kr
Pris
Spar mange penge ved at købe en næsten ny bil
Dacia Duster
1,0 Tce Journey 90HK 5d 6g
239.900 kr
Pris
Dacia Spring
EL Comfort 44HK 5d Aut.
134.900 kr
Pris
Dacia Spring
EL Comfort 44HK 5d Aut.
134.900 kr
Pris
Populært udstyr på Dacia
El-ruder (107)
Aircondition (95)
Sædevarme (88)
Fartpilot (84)
Parkeringssensor (72)
Træk (58)
Navigation (52)
Bakkamera (37)
LED forlygter (37)
Alufælge (35)
Dæktryksmåler (34)
Apple CarPlay (18)
Klimaanlæg (16)
Android Auto (14)
Auto. nødbremse (12)
Nøglefri (10)
Blindvinkelassistent (9)
Adaptiv fartpilot (3)
Vognbaneassistent (1)
Biler kan filtreres på forskellige kriterier. Ovenfor kan du se antallet af brugte Dacia der har et specifikt udstyr. “El-ruder” og “Aircondition” er det mest almindelige udstyr på Dacia. Du kan også finde en Dacia der kan køre med trailer, da 58 biler har anhængertræk.
Hvad koster en Dacia?
Hvis du leder efter en god deal på en brugt Dacia kan du her ser de biler der er til salg fordelt på kørte km og pris. Prisen for Dacia varierer mellem 39.900 og 257.990 kr.
Populære farver for Dacia
Hvordan sælger jeg en Dacia?
Brugte Dacia
For de fleste dansker er Dacia et nyt bilmærke, men sådan er det ikke i virkeligheden, hvor det Rumænske bilmærke startede tilbage i år 1966. Dengang hed de ikke Dacia men Uzina de Autoturisme Pitești eller bare UAP.
Det var først i 1968, at de skiftede navn til det vi i dag kender som Dacia. Dengang fik Dacia lov til at bygge biler på Franske Renault’er, så som Renault 12 og Renault 8. De blev i stedet omdøbt til Dacia 1300 og 1100. Selv den legendariske Renault R8 Gordini blev til en Dacia, med den begrænset Dacia 1100 S.
I Danmark var Dacia dog ikke særligt populær, hvor hen imod 70’erne, begyndte salget at halte og klagerne startede også over mærkets kvalitet omkring holdbarheden. Derfor besluttede Dacia at trække sig fra det Danske marked i starten af 80’erne.
Igennem 90’erne solgte Dacia stadig biler bygget på forældet Renault’er fra 60’erne af. En af de mest mest ikoniske modeller fra Dacia var 1325 Liberta. Det var nemlig en hyldest til den Rumænske revolution i år 1989. Selvom tiderne i Rumænien så bedre ud, så blev det ikke bedre for Dacia, og i 1999 endte Renault med at købe mærket op.
Det betød at de kom under Alliance med Renault og Nissan. Den første nye,nye Dacia var Logan. Den var stadig bygget på forældet Renault teknik, men denne gang var modellen lavet med sinde i at også sælge den i store dele af Europa.
Logan’en kunne fås som en klassisk Kuffert-Sedan, Stationcar og Pick-up. Allerede i 2007 var der tanker om at tag den model til Danmark, men det skete aldrig da bilens sikkerhed ikke blev godkendt fra den danske side af.
Et par år senere kom så Sandero Hatchback. Igen var bilen bygget på en forældet Renault, men Dacia Sandero tiltalte sig for mange Europæere. Det var en bil som ikke kostede særligt meget, og gav det man forventede af bil der blot skulle bruges fra A til B.
I 2013 skete det dog. Dacia kunne endelig få lov til at sælges i Danmark, hvor mærket lige kunne belønne sig til tre stjerner i den hårde Euro NCAP Crash-test - og det var lige præcis nok for de danske adgangskrav.
I Danmark bød man velkommen til følgende modeller dengang, hvor de kom med Logdy, den billigste MPV på marked, Anden generation af Sandero og Logan MCV, da den Danske importør ikke kunne se et marked i at sælge den herhjemme som Sedan. Året efter kom så den populærer Off-Roader Dacia Duster i en Faceliftet udgave til Danmark.
Dacia lægger ikke skjul på det. Det er et discount mærke med billige løsninger og forældet teknik end konkurrenterne - men er det så slemt endda? Der var engang at Dacia virkelig var et forældet mærke, og heldigvis er det ikke sådan længere, selvom det stadig ikke er på mode med konkurrenterne mærker.
Dog er Dacia ikke bare billig, men meget billig. Det man ser er det man får. Den nye Dacia Sandero fra 2021, er dog blevet mere moderne end nogensinde, hvor Dacia har brudt traditioner. Sandero blev den første Dacia til at modtage teknik fra nuværende Renault produkter, og var lige pludselig moderne som en Renault Clio fra samme årgang.
Dog var det ikke sådan med forrige Sandero. Her var den noget billigere at se på, men vi Dansker købte den alligevel i massevis. Pladsen var omkring det samme som en bil B-segmentet, men kostede det samme som en bil i A-Segmentet. Og med udstyrsvarianten Stepway, så den heller ikke dårlig ud i designet med sit Rugged Off-Road look.
Logdy skrev også mange overskrifter med sin ankomst i Danmark tilbage i 2013. Det var nemlig en 7-personers MPV til langt under 200.000 kr. for ny af. Dertil fik man også 3 års garanti/100.000 km. Pludselig var det billigere at købe en helt ny MPV i stedet for en fem år gammel brugt MPV fra de andre Europæiske mærker.
Duster var også unik i sig selv. En ægte SUV, der rent faktisk kunne bruges til at køre Off-Road, til en pris som ingen af konkurrenter kunne hamle op med. Duster var specielt populær herhjemme som Arbejdsbil med Renault’s gennemtæsket 1,5 dieselmotor.
Dacia ville også gerne havde en del af det elektriske marked, og igen valgte de at gøre det omvendt end konkurrenterne. Med den nye Dacia Spring Electric, fik man den perfekte grønne bybil til under 130.000 kr., og det gjorde den også til Danmarks billigste elbil.
Brug for hjælp?