Pris
Op til 100.000 kr
100 - 200.000 kr
Fra 200.000 kr
Drivmiddel
Km
Max 50.000 km
Max 100.000 km
Populære brugte Skoda modeller
TILBUD: SPAR OP TIL 45.400 KR.
Spar 45.400 kr
349.900 kr
304.500 kr
Skoda Enyaq
60 iV Coupé
304.500 kr
Nedsat 45.400 kr (før 349.900 kr)
Spar 30.900 kr
369.800 kr
338.900 kr
Skoda Enyaq iV
80 EL 204HK 5d Aut.
338.900 kr
Nedsat 30.900 kr (før 369.800 kr)
Spar 30.000 kr
349.900 kr
319.900 kr
Skoda Octavia
1,4 TSi iV Sportline Combi DSG
319.900 kr
Nedsat 30.000 kr (før 349.900 kr)
Hvorfor skal jeg købe en Skoda på Bilhandel.dk?
Bilhandel har de bedste brugeranmeldelser på Trustpilot og vi gør det nemt at søge, sammenligne og efterfølgende prøvekøre og købe en bil, der passer dit behov og budget.
Gør en god handel på en Skoda fra 64.900 kr
Skoda Enyaq iV
80 EL Sportline 204HK 5d Aut.
349.900 kr
Pris
Skoda Fabia
1,0 MPI Ambition 60HK 5d
104.400 kr
Pris
Skoda Roomster
1,2 TSi 105 Ambition+ GreenTec
84.800 kr
Pris
Skoda Enyaq
80 iV Sportline
359.900 kr
Pris
Skoda Citigo
1,0 MPi 60 Fresh
67.900 kr
Pris
Skoda Kamiq
1,0 TSi 115 Ambition
209.900 kr
Pris
Skoda Kamiq
1,0 TSi 95 Tour de France
199.900 kr
Pris
Skoda Rapid
1,2 TSi 105 Ambition Tivoli
64.900 kr
Pris
Skoda Enyaq
80 iV Sportline
289.800 kr
Pris
Leder du efter en bil med Apple CarPlay? Se nærmere på disse Skoda med Apple CarPlay
Skoda Kamiq
1,0 TSi 95 Tour de France
199.900 kr
Pris
Skoda Enyaq
80 iV Sportline
289.800 kr
Pris
Skoda Enyaq
80 iV Suite
289.900 kr
Pris
Find leasingtilbud på Skoda med en lav månedlig ydelse
Skoda Citigo
1,0 75 Style GreenTec
1.495 kr/mdr
Privatleasing inkl. moms
Skoda Superb
2,0 TDi 190 Style Combi DSG
1.800 kr/mdr
Flexleasing ekskl. moms
Skoda Enyaq
60 iV
1.843 kr/mdr
Flexleasing ekskl. moms
Leder du efter en bil med Android Auto? Se nærmere på disse Skoda med Android Auto
Skoda Enyaq
80 iV Suite
319.900 kr
Pris
Skoda Kodiaq
2,0 TDi 150 Style DSG 7prs
319.900 kr
Pris
Skoda Scala
1,0 TSi 115 Selection DSG
286.995 kr
Pris
Brug for plads?
Skoda Superb
1,4 TSi 150 Style Combi DSG
189.900 kr
Pris
Skoda Fabia
1,0 MPi 60 Ambition Combi
129.900 kr
Pris
Skoda Octavia
2,0 TSi 190 Style Combi DSG
174.500 kr
Pris
Nye annoncer
Skoda Enyaq
80 iV Sportline
359.700 kr
Pris
Skoda Roomster
1,2 TSi 105 Ambition+ GreenTec
84.800 kr
Pris
Skoda Citigo
1,0 MPi 60 Fresh
67.900 kr
Pris
Rækkevidde
Skoda Enyaq
85 iV Premium Coupé
409.585 kr
Pris
Skoda Enyaq
85 iV Premium Coupé
359.800 kr
Pris
Skoda Enyaq
85 iV Premium Coupé
359.800 kr
Pris
Jo større batteri, jo længere rækkevidde. Her vises de Skoda der er til salg med det største batteri
Skoda Enyaq
80 iV Sportline Coupé
374.900 kr
Pris
Skoda Enyaq iV
EL Lounge 204HK 5d Trinl. Gear
348.800 kr
Pris
Skoda Enyaq
80 iV Loft
324.900 kr
Pris
Køb brugt med lavt km-tal
Skoda Scala
1,0 TSi 115 Selection DSG
293.985 kr
Pris
Skoda Scala
1,0 TSi 115 Selection DSG
293.985 kr
Pris
Skoda Fabia
1,0 TSi 95 Selection
234.900 kr
Pris
Kør grønt
Spar 10.000 kr
239.900 kr
229.900 kr
Skoda Octavia
1,0 eTSI Mild hybrid Style DSG 110HK 5d 7g Aut.
229.900 kr
Nedsat 10.000 kr (før 239.900 kr)
Skoda Octavia
1,4 TSi iV Plus Combi DSG
239.500 kr
Pris
Skoda Octavia
1,4 TSi iV Plus Combi DSG
319.900 kr
Pris
Et lavt brændstofforbrug giver en god biløkonomi
Spar 5.000 kr
314.900 kr
309.900 kr
Skoda Superb
1,4 B/EL iV Laurin og Klement 218HK 5d Aut.
309.900 kr
Nedsat 5.000 kr (før 314.900 kr)
Skoda Superb
1,4 TSi iV Business Executive Combi DSG
324.900 kr
Pris
Skoda Octavia
1,4 TSi iV Plus Combi DSG
319.900 kr
Pris
Fuld tryghed i din bilhandel
En udvidet garanti dækker typisk skader på motor, elektronik og drivlinje i 12 til 36 måneder.
Skoda Enyaq
80 iV Sportline
289.800 kr
Pris
Skoda Scala
1,0 TSi 115 Selection DSG
286.995 kr
Pris
Skoda Enyaq
85 iV Premium Coupé
359.800 kr
Pris
Gør din bil mere praktisk med anhængertræk
Skoda Fabia
1,0 MPi 60 Ambition
109.900 kr
Pris
Skoda Enyaq
80 iV Suite
299.500 kr
Pris
Skoda Octavia
1,4 TSi 140 Elegance DSG
69.900 kr
Pris
Spar mange penge ved at købe en næsten ny bil
Spar 3.590 kr
408.490 kr
404.900 kr
Skoda Enyaq
85 iV Sportline
404.900 kr
Nedsat 3.590 kr (før 408.490 kr)
Skoda Enyaq
85 iV Premium
387.900 kr
Pris
Skoda Enyaq
85 iV Premium Coupé
409.585 kr
Pris
Populært udstyr på Skoda
El-ruder (775)
Fartpilot (734)
Sædevarme (719)
Parkeringssensor (617)
Alufælge (615)
Apple CarPlay (524)
LED forlygter (511)
Android Auto (497)
Klimaanlæg (493)
Navigation (439)
Auto. nødbremse (418)
Adaptiv fartpilot (415)
Nøglefri (404)
Aircondition (398)
Vognbaneassistent (397)
Bakkamera (384)
Dæktryksmåler (372)
Træk (353)
Fjernlysassistent (288)
Ratvarme (247)
Elektrisk bagklap (245)
Blindvinkelassistent (244)
Kurvelys (153)
Soltag (130)
Auto. parkering (102)
Headup display (87)
Adaptiv undervogn (44)
Xenonlys (34)
Nysynet (18)
Panoramatag (16)
Nightvision (9)
Biler kan filtreres på forskellige kriterier. Ovenfor kan du se antallet af brugte Skoda, der har et specifikt udstyr. “El-ruder” og “Fartpilot” er det mest almindelige udstyr på Skoda. Du kan også finde Skoda der kan køre med trailer, da 353 biler har anhængertræk.
Hvordan sælger jeg en Skoda?
Brugte Skoda
Historien om Škoda starter tilbage i år 1895, hvor de to tjekkiske herrer Václav Laurin og Václav Klement, startede deres eget firma. Dengang byggede de ikke kun biler, men også andre former for transportmidler. Det var også før at mærket hed Škoda, men Slavia og senere Laurin & Klement, som var efternavnet fra begge opfinder af mærket.
I 1925 valgte Václav Laurin og Václav Klement at sælge firmaet til Škoda Works, som på daværende tidspunkt var et af Europas største industrielle konglomerater, og før det havde udviklet militærkøretøjer under første verdenskrig. De valgte dog at droppe Works i navnet og bare at kalde det for Škoda Auto og senere bare Škoda.
En af de første Škoda’er var en model som hed Type A. En ren kopi af Ford’s Model T, blev modellen dog en hurtig succes i Østeuropa. Salget gik dog først rigtig gang under 2. verdenskrig,hvor Škoda indgik i et samarbejde med Reichswerke Hermann Göring, der under krigen betjente tyskerne. samarbejdet gik ud på at bygge så mange varebiler som muligt for den tyske hær.
Efter krigen begyndte Škoda langsomt at bygge personbiler igen. Det var omkring 50’erne, at Škoda fandt på navne der til den dag i dag stadig bruges. Biler som Octavia, Tudor, Felica og Rapid. Škoda byggede primært billige kompakte biler, og Felica var også den første model de sendte til Nordamerika, men en succes blev det dog ikke.
Hen imod 80’erne var Škoda vældig populær herhjemme, hvor Danskerne fik en billig bil som var bygget godt. Det var også den tid hvor man begyndte på Škoda jokes, da det med byggekvaliteten ikke altid var korrekt. Det var også en tid hvor Škoda fik det svært økonomisk, og allerede i slutningen af 80’erne opkøbte VW mærket og blev en del af deres VAG-Gruppe. Nu var det svært at gøre grin med en Škoda da den ville bruge samme teknik som VW og Audi. Favorit var deres første model under det tyske ejerskab. Bygget på en ældre VW Polo , så blev modellen hurtig populær. Senere kom så den første moderne Octavia, som i virkeligheden var en VW Golf og sådan har det stået til siden.
...“Hvorfor har en Škoda en spoiler bagpå? Så folk bedre kan holde fast når de skal skubbe den i gang”... Det var blot en af de rigtige mange jokes om Škoda før i tiden, men sådan er det slet ikke i dag, hvor man er længe over at joke om det Tjekkiske bilmærke.
I dag anses Škoda som er en af de biler, der giver mest fornuft for pengene. Lige meget hvad for en Škoda man køber i dag, vil den altid dele noget med et eller andet VW-produkt. Alt fra Platformen til motor.
Octavia og Superb er nok de mest populære modeller i dag. Octavia’en er hvad man kan kalde for den fornuftige VW Golf og Superb er den fornuftige VW Passat . Begge biler giver utroligt meget bil for pengene og så tilbyder de mere plads end deres tyske søskende. Škoda tilbyder også noget så fint som en paraply i dørsiden, lommelygte i bagagerummet og et magnet glas ved benzindækslet, hvis den er udstyret med deres Cleaver-pakke. Det er nemlig en del af deres nye filosofi at gøre hverdagen en smule letter.
Store SUV’er kan Škoda også finde ud at lave. Modeller som den store 7-personers Kodiaq og den mindre Karoq, vil Škoda altid tilbyde en bil for hvert behov. Fremtiden er også klar for Škoda med et hav af elektriske biler som er på vej. I dag kan man endda få Octavia og Superb med en Hybridmotor, og så er der deres første elbil Enyaq iV. Enyaq iV er en enorm stor elbil til en konkurrencedygtig pris og er den model som viser vejen frem for Škoda’s fremtid.
Brug for hjælp?