Pris
Op til 100.000 kr
100 - 200.000 kr
Fra 200.000 kr
Drivmiddel
Km
Max 50.000 km
Max 100.000 km
Populære brugte Skoda modeller
TILBUD: SPAR OP TIL 55.000 KR.
Spar 55.000 kr
399.900 kr
344.900 kr
Skoda Kodiaq
2,0 TDI AdBlue Business Executive DSG 150HK 5d 7g Aut.
344.900 kr
Nedsat 55.000 kr (før 399.900 kr)
Spar 40.000 kr
339.700 kr
299.700 kr
Skoda Enyaq
80 iV
299.700 kr
Nedsat 40.000 kr (før 339.700 kr)
Spar 31.394 kr
220.000 kr
188.606 kr
Skoda Superb
1,4 TSi 150 Style Combi DSG
188.606 kr
Nedsat 31.394 kr (før 220.000 kr)
Hvorfor skal jeg købe en Skoda på Bilhandel.dk?
Bilhandel har de bedste brugeranmeldelser på Trustpilot og vi gør det nemt at søge, sammenligne og efterfølgende prøvekøre og købe en bil, der passer dit behov og budget.
Gør en god handel på en Skoda fra 149.995 kr
Skoda Octavia
1,4 TSi 150 Style Combi DSG
149.995 kr
Pris
Skoda Enyaq
60 iV Sportline
229.900 kr
Pris
Skoda Kodiaq
1,4 TSi 150 Style DSG 7prs
244.995 kr
Pris
Skoda Octavia
2,0 TDi 150 Style First Edition Combi DSG
299.995 kr
Pris
Skoda Fabia
1,0 TSI Ambition DSG 110HK 5d 7g Aut.
198.800 kr
Pris
Skoda Yeti
1,4 TSi 122 Active DSG
168.000 kr
Pris
Skoda Enyaq
80 iV Sportline Coupé
349.900 kr
Pris
Skoda Enyaq
60 iV Suite
239.900 kr
Pris
Skoda Enyaq iV
80 EL Sportline 204HK 5d Aut.
344.900 kr
Pris
Leder du efter en bil med Apple CarPlay? Se nærmere på disse Skoda med Apple CarPlay
Skoda Octavia
2,0 TDi 150 Style First Edition Combi DSG
299.995 kr
Pris
Skoda Fabia
1,0 TSI Ambition DSG 110HK 5d 7g Aut.
198.800 kr
Pris
Skoda Enyaq
80 iV Sportline Coupé
349.900 kr
Pris
Find leasingtilbud på Skoda med en lav månedlig ydelse
Skoda Superb
2,0 TDi 190 Style Combi DSG
1.800 kr/mdr
Flexleasing ekskl. moms
Skoda Enyaq
60 iV
1.843 kr/mdr
Flexleasing ekskl. moms
Skoda Enyaq
80 iV Loft
1.995 kr/mdr
Flexleasing inkl. moms
Leder du efter en bil med Android Auto? Se nærmere på disse Skoda med Android Auto
Skoda Enyaq
60 iV Suite
239.900 kr
Pris
Skoda Enyaq iV
80 EL Sportline 204HK 5d Aut.
344.900 kr
Pris
Skoda Enyaq iV
80 EL Sportline 204HK 5d Aut.
344.900 kr
Pris
Brug for plads?
Skoda Fabia
1,0 TSi 95 Dynamic Combi DSG
164.500 kr
Pris
Skoda Fabia
1,0 TSi 95 Ambition Combi
128.764 kr
Pris
Skoda Octavia
1,8 TSi 180 Style Combi DSG
162.900 kr
Pris
Nye annoncer
Skoda Enyaq
60 iV Sportline
229.900 kr
Pris
Skoda Yeti
1,4 TSi 122 Active DSG
168.000 kr
Pris
Skoda Enyaq
80 iV Sportline Coupé
349.900 kr
Pris
Rækkevidde
Spar 9.785 kr
409.585 kr
399.800 kr
Skoda Enyaq
85 iV Premium Coupé
399.800 kr
Nedsat 9.785 kr (før 409.585 kr)
Skoda Enyaq
85 iV Premium Coupé
359.800 kr
Pris
Skoda Enyaq
85 iV Coupé
389.700 kr
Pris
Jo større batteri, jo længere rækkevidde. Her vises de Skoda der er til salg med det største batteri
Spar 10.000 kr
374.900 kr
364.900 kr
Skoda Enyaq
80 iV Sportline Coupé
364.900 kr
Nedsat 10.000 kr (før 374.900 kr)
Skoda Enyaq iV
80 Coupe EL Sportline 204HK 5d Aut.
334.900 kr
Pris
Skoda Enyaq
80 iV Sportline Coupé
349.900 kr
Pris
Køb brugt med lavt km-tal
Skoda Kodiaq
1,5 TSi iV Selection DSG
469.900 kr
Pris
Skoda Scala
1,0 TSi 115 Selection DSG
287.995 kr
Pris
Skoda Octavia
1,5 eTSi 150 Selection DSG
469.453 kr
Pris
Kør grønt
Skoda Octavia
1,4 TSi iV Plus DSG
199.900 kr
Pris
Skoda Octavia
1,4 TSi iV First Edition Combi DSG
254.800 kr
Pris
Skoda Superb
1,4 TSi iV DSG
249.900 kr
Pris
Et lavt brændstofforbrug giver en god biløkonomi
Skoda Kodiaq
1,5 TSi iV Selection DSG
469.900 kr
Pris
Skoda Octavia
1,4 TSi iV Plus Combi DSG
319.900 kr
Pris
Spar 15.000 kr
299.900 kr
284.900 kr
Skoda Superb
1,4 TSi iV Business Executive Combi DSG
284.900 kr
Nedsat 15.000 kr (før 299.900 kr)
Fuld tryghed i din bilhandel
En udvidet garanti dækker typisk skader på motor, elektronik og drivlinje i 12 til 36 måneder.
Skoda Octavia
1,4 TSi 150 Style Combi DSG
149.995 kr
Pris
Skoda Enyaq
60 iV Sportline
229.900 kr
Pris
Skoda Kodiaq
1,4 TSi 150 Style DSG 7prs
244.995 kr
Pris
Gør din bil mere praktisk med anhængertræk
Skoda Roomster
1,2 TSi 105 Ambition+ GreenTec
49.900 kr
Pris
Skoda Octavia
1,5 TSi 150 Style DSG
184.900 kr
Pris
Skoda Enyaq iV
80 EL Sportline 204HK 5d Aut.
334.900 kr
Pris
Spar mange penge ved at købe en næsten ny bil
Spar 9.785 kr
409.585 kr
399.800 kr
Skoda Enyaq
85 iV Premium Coupé
399.800 kr
Nedsat 9.785 kr (før 409.585 kr)
Skoda Kamiq
1,0 TSI 115 Selection DSG
312.992 kr
Pris
Spar 7.000 kr
186.900 kr
179.900 kr
Skoda Fabia
1,0 MPi 80 Essence
179.900 kr
Nedsat 7.000 kr (før 186.900 kr)
Populært udstyr på Skoda
El-ruder (879)
Fartpilot (842)
Sædevarme (809)
Parkeringssensor (727)
Alufælge (711)
Apple CarPlay (642)
LED forlygter (615)
Android Auto (611)
Klimaanlæg (580)
Navigation (555)
Auto. nødbremse (548)
Adaptiv fartpilot (512)
Nøglefri (499)
Bakkamera (484)
Vognbaneassistent (481)
Træk (448)
Dæktryksmåler (444)
Aircondition (440)
Fjernlysassistent (382)
Ratvarme (331)
Blindvinkelassistent (311)
Elektrisk bagklap (304)
Kurvelys (232)
Soltag (142)
Headup display (109)
Auto. parkering (104)
Adaptiv undervogn (69)
Xenonlys (40)
Nysynet (28)
Panoramatag (27)
Nightvision (9)
Biler kan filtreres på forskellige kriterier. Ovenfor kan du se antallet af brugte Skoda, der har et specifikt udstyr. “El-ruder” og “Fartpilot” er det mest almindelige udstyr på Skoda. Du kan også finde Skoda der kan køre med trailer, da 448 biler har anhængertræk.
Hvordan sælger jeg en Skoda?
Brugte Skoda
Historien om Škoda starter tilbage i år 1895, hvor de to tjekkiske herrer Václav Laurin og Václav Klement, startede deres eget firma. Dengang byggede de ikke kun biler, men også andre former for transportmidler. Det var også før at mærket hed Škoda, men Slavia og senere Laurin & Klement, som var efternavnet fra begge opfinder af mærket.
I 1925 valgte Václav Laurin og Václav Klement at sælge firmaet til Škoda Works, som på daværende tidspunkt var et af Europas største industrielle konglomerater, og før det havde udviklet militærkøretøjer under første verdenskrig. De valgte dog at droppe Works i navnet og bare at kalde det for Škoda Auto og senere bare Škoda.
En af de første Škoda’er var en model som hed Type A. En ren kopi af Ford’s Model T, blev modellen dog en hurtig succes i Østeuropa. Salget gik dog først rigtig gang under 2. verdenskrig,hvor Škoda indgik i et samarbejde med Reichswerke Hermann Göring, der under krigen betjente tyskerne. samarbejdet gik ud på at bygge så mange varebiler som muligt for den tyske hær.
Efter krigen begyndte Škoda langsomt at bygge personbiler igen. Det var omkring 50’erne, at Škoda fandt på navne der til den dag i dag stadig bruges. Biler som Octavia, Tudor, Felica og Rapid. Škoda byggede primært billige kompakte biler, og Felica var også den første model de sendte til Nordamerika, men en succes blev det dog ikke.
Hen imod 80’erne var Škoda vældig populær herhjemme, hvor Danskerne fik en billig bil som var bygget godt. Det var også den tid hvor man begyndte på Škoda jokes, da det med byggekvaliteten ikke altid var korrekt. Det var også en tid hvor Škoda fik det svært økonomisk, og allerede i slutningen af 80’erne opkøbte VW mærket og blev en del af deres VAG-Gruppe. Nu var det svært at gøre grin med en Škoda da den ville bruge samme teknik som VW og Audi. Favorit var deres første model under det tyske ejerskab. Bygget på en ældre VW Polo , så blev modellen hurtig populær. Senere kom så den første moderne Octavia, som i virkeligheden var en VW Golf og sådan har det stået til siden.
...“Hvorfor har en Škoda en spoiler bagpå? Så folk bedre kan holde fast når de skal skubbe den i gang”... Det var blot en af de rigtige mange jokes om Škoda før i tiden, men sådan er det slet ikke i dag, hvor man er længe over at joke om det Tjekkiske bilmærke.
I dag anses Škoda som er en af de biler, der giver mest fornuft for pengene. Lige meget hvad for en Škoda man køber i dag, vil den altid dele noget med et eller andet VW-produkt. Alt fra Platformen til motor.
Octavia og Superb er nok de mest populære modeller i dag. Octavia’en er hvad man kan kalde for den fornuftige VW Golf og Superb er den fornuftige VW Passat . Begge biler giver utroligt meget bil for pengene og så tilbyder de mere plads end deres tyske søskende. Škoda tilbyder også noget så fint som en paraply i dørsiden, lommelygte i bagagerummet og et magnet glas ved benzindækslet, hvis den er udstyret med deres Cleaver-pakke. Det er nemlig en del af deres nye filosofi at gøre hverdagen en smule letter.
Store SUV’er kan Škoda også finde ud at lave. Modeller som den store 7-personers Kodiaq og den mindre Karoq, vil Škoda altid tilbyde en bil for hvert behov. Fremtiden er også klar for Škoda med et hav af elektriske biler som er på vej. I dag kan man endda få Octavia og Superb med en Hybridmotor, og så er der deres første elbil Enyaq iV. Enyaq iV er en enorm stor elbil til en konkurrencedygtig pris og er den model som viser vejen frem for Škoda’s fremtid.
Brug for hjælp?